کشورهای عضو اتحادیه اروپا سهولت coronavirus محدودیت های مسافرتی

بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا به بازگشایی مرزهای داخلی خود. اما این حق را برای سفر بستگی دارد که در آن شما ز

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا به بازگشایی مرزهای داخلی خود. اما این حق را برای سفر بستگی دارد که در آن شما زندگی می کنند و که در آن شما در حال رفتن. DW دارای نمای کلی از آنچه که اتفاق می افتد جایی که در روز دوشنبه.

چندین کشور اروپایی باز خواهد شد مرزهای خود را برای اتحادیه اروپا مسافران در روز دوشنبه پس از نزدیک به سه ماه از coronavirus محدودیت.

این حرکت در می آید یک هفته پس از اتحادیه اروپا در امور کمیسر Lauren جوهانسون گفته عضو آنها "باید باز کردن به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

تقریبا هر کشور برای خود جدول و مجموعه ای از قوانین مسافرت. در اینجا یک نمای کلی از برخی از این تغییرات اتفاق می افتد جمعه:

آلمان

همانطور که از نیمه شب, هشدار سفر به اکثر کشورهای اروپایی و کنترل در مرز منقضی شده است. مسافران از کشورهای همسایه دیگر برای اثبات یک دلیل معتبر برای ورود به کشور است.

هشدار در اثر باقی می ماند برای اسپانیا و فنلاند و نروژ و سوئد.

آلمانی دارندگان گذرنامه هنوز هم توصیه می شود برای جلوگیری از غیر ضروری سفر به خارج از کشور جز برای کشورهای پاک از دوشنبه.

ادامه مطلب: نظر: وجود دارد هیچ جایی مانند خانه

فرانسه

فرانسه باز خواهد شد مرزهای خود را به همه مهاجران از اتحادیه اروپا و سازمان ملل که تحت border-رایگان منطقه شنگن. مردم پس از رسیدن در این کشور از درون اروپا نمی خواهد در زیر قرار داده شده است. اما مسافران از انگلیس روبرو خواهد شد همان دو هفته حبس که اجباری است برای بازدید کنندگان به انگلستان است.

اسپانیا

اسپانیا که به بازگشایی مرزهای خود را برای بازدید کنندگان اتحادیه اروپا در ژوئن 21, است, اجازه می دهد هزاران نفر از آلمانی ها به پرواز به جزایر بالئارس برای یک محاکمه دو هفته اجرا از شنبه. مسافران را نمی خواهد نیاز به انجام این 14 روز در قرنطینه.

ادامه مطلب: Coronavirus dampens آلمانیها اشتها برای سفر

اتریش

اتریش پایان قرنطینه الزامات و ویروس تست برای مهاجران از کشورهای اتحادیه اروپا و non-EU Nordic متحده است. محدودیت های مسافرتی در اثر باقی می ماند وجود دارد برای سوئد و اسپانیا و پرتغال و انگلستان و یک هشدار است که هنوز هم در جای خود برای لومباردی یک coronavirus کانون در ایتالیا.

سوئیس

سوئیس خواهد شد و اجازه ورود به مردم از تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین انگلستان است. آن را نیز به استراحت محدودیت برای لیختن اشتاین و نروژ ایسلند و کشورهای غیر اتحادیه اروپا که بخشی از انجمن تجارت آزاد اروپا با سوئیس.

یونان

یونان دو فرودگاه اصلی در آتن و تسالونیکی در حال بازگشایی به مسافران از 29 کشور جهان است. ورود از مناطق به شدت ضربه توسط coronavirus که شامل منطقه پاریس, مادرید, و, ایتالیا, این منطقه لمباردی خواهد بود و نیاز به صرف شب اول خود را در یک هتل تعیین شده.

ادامه مطلب: سرعت کامل پیش رو: ایتالیا بازگشایی مرز

کشورهای اسکاندیناوی

دانمارک را باز کردن مرزهای خود را تنها برای کسانی که از آلمان و نروژ و ایسلند — ارائه آنها می تواند ثابت کند که آنها اقامت برای حداقل شش شب.

بیشترین محدودیت در نروژ باقی می ماند, اثر, با این حال از روز شنبه بدون محدودیت سفر اجازه خواهد داشت از دانمارک, ایسلند, فنلاند جزایر فارو و گرینلند. محدودیت در محل باقی می ماند برای سوئد.

فنلاند اجازه خواهد داد که نوشته های از دانمارک, ایسلند, نروژ, استونی, لتونی و لیتوانی.

ایسلند آغاز خواهد شد اجازه می دهد coronavirus آزمون برای مسافران (کودکان محروم هستند) به عنوان یک گزینه در جای 14 روز در قرنطینه.

جمهوری چک

جمهوری چک اجازه خواهد داد که سفر رایگان بین چندین کشور اتحادیه اروپا را استخدام ترافیک سیستم نور است که بار ورود برای مسافران از "نارنجی" یا "قرمز" کشورهایی مانند پرتغال و سوئد. ورود از سوئد مورد نیاز خواهد بود برای نشان دادن منفی coronavirus آزمون و یا به خود قرنطینه به عنوان مسافران از پرتغال و لهستان, Silesia.

چه بعدی ؟

کمیسیون اروپا توصیه کرده است تدریجی لغو محدودیت های مسافرتی و پس از 30 ژوئن برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا به دنبال سفر به اروپا است.

kp/rt (AFP dpa رویترز)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن