Sony تقویت Music.com's هنرمند حمایت از برنامه با ترکیب 360 واقعیت صوتی

شرکت سونی امروز اعلام کرد که مشارکت خود را در "500 هنرمندان می خواست" یک هنرمند برنامه حمایت اسپانسر شده از طر

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

شرکت سونی امروز اعلام کرد که مشارکت خود را در "500 هنرمندان می خواست" یک هنرمند برنامه حمایت اسپانسر شده از طرف Music.com و در عمل با الهام همه چیز است, Inc. این برنامه کمک می کند تا ایالات متحده و هنرمندان و سازندگان و نوازندگان نهفته COVID-19 همچنان درگیر شدن در خلاق و عملکرد فعالیت های.

جهانی شیوع COVID-19 باعث شده است که محدودیت های قابل توجهی در فعالیت های موسیقی از جمله کنسرت لغو و استودیوی تولید موسیقی تعطیلی. سونی شرکت خواهد کرد و در صندوق "500 هنرمند می خواست" یک برنامه است که پشتیبانی از آماتور و حرفه ای هنرمندان ایجاد "360 واقعیت صوتی" موسیقی همهجانبه و تجربه صوتی با استفاده از شی-بر اساس فضایی فناوری صوتی.

وجود طرح های خاص:

  1. آهنگ و داستان منحصر به فرد خواهد بود و بینی در Music.com و 500 هنرمندان دریافت خواهد کرد $250 به عنوان پاداش.
  2. 25 آهنگ انتخاب خواهد شد توسط Music.com و سونی خواهد بود و ریمیکس حرفه ای توسط حرفه ای مهندسین صدا به 360 واقعیت های صوتی سازگار با آهنگ. آهنگ خواهد شد و سپس در برجسته Music.com.

بودجه برای این برنامه ارائه خواهد شد توسط "Sony جهانی و صندوق امداد برای COVID-19" که تاسیس شد توسط سونی برای کمک به متخصصان پزشکی در خط مقدم COVID-19 بحران و همچنین کودکان و خلاق جوامع متاثر COVID-19.

"به عنوان یک شرکت از نزدیک متصل به سازندگان و صنعت موسیقی هدف ما برای ارائه فرصت برای هنرمندان و سازندگان برای به اشتراک گذاشتن موسیقی خود را در این محدود کردن محیط با استفاده همهجانبه "360 واقعیت صوتی" گفت: هیروشی ناکامورا ارشد, مدیر کل, موبایل, محصول, کسب و کار بخش خانگی سونی Sony Home سرگرمی و صدا Products, Inc.

"Music.com شده است بررسی راه هایی برای حمایت از هنرمند مستقل جامعه در همکاری با سونی. این است که رویکرد ما به کمک. آن چیزی است که ما می توانید انجام دهید در حال حاضر گفت:" رابی چاه از Music.com. "وجود دارد چیزی معنی دار در مورد کار, بنابراین اگر ما می توانید به استخدام هنرمندان به داستان های خود را برای ترویج آهنگ های خود را, ما خوشحال به در یک موقعیت برای انجام این کار"

سونی ادامه خواهد داد برای تقویت هنرمند جوامع در طول این زمان دشوار است با لحاظ دارایی های خلاق فن آوری و حمایت مالی برای کمک به تلاش های خلاق خود را.

برای جزئیات بیشتر مراجعه کنید وب سایت زیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب