قانونگذاران اروپایی مورد مداقه قرار coronavirus بازیابی صندوق

رهبران اروپایی به توافق تاریخی بازیابی بسته های زیر ماراتن مذاکرات که چهار روز به طول انجامید. پس از بالا سیاس

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

رهبران اروپایی به توافق تاریخی بازیابی بسته های زیر ماراتن مذاکرات که چهار روز به طول انجامید. پس از بالا سیاستمداران اتحادیه اروپا تحویل داده اند سخنرانی نمایندگان از بلوک 27 عضو را ارزیابی کرد.

هیاتی از اتحادیه اروپا 27 کشور عضو در حال برگزاری یک جلسه ویژه در روز پنج شنبه به بحث €1.8 تریلیون (2 تریلیون دلار) coronavirus کمک و بودجه بسته است.

این توافق با هدف کمک به سخت-بلوک آمار سازمان ملل از بهبود اقتصادی خرید اینترنتی رمان coronavirus همه گیر شد, توافق در روز سه شنبه با رهبران اتحادیه اروپا پس از چهار روز بحث گرم.

هر دو رئیس شورای اروپا چارلز میشل و رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen سخنرانی برای جلب حمایت و پشتیبانی بسته است.

ادامه مطلب: نظر: فوق العاده بار تماس به صورت فوق العاده ای اقدامات اتحادیه اروپا

قانونگذاران لیست پیشنهادی خود را تغییرات به بودجه و سپس شروع مذاکرات با اتحادیه اروپا بازوی اجرایی کمیسیون اروپا. و اتحادیه اروپا در انتخابات ریاست جمهوری که می چرخد بین کشورها است و در حال حاضر برگزار شده توسط آلمان است. مجلس است که انتظار می رود دوباره پیشنهاد کاهش در زمینه تحقیقات محیط زیست و مهاجرت.

بند ارتباط پول اتحادیه اروپا به حکومت قانون است که می تواند به خطر اندازد بودجه برای لهستان و مجارستان نیز در آینده تحت بررسی.

'قرص تلخ" اما در یک محوری' لحظه

این موافقتنامه امضا شده توسط سران دولت ها و حکومت بود "قرص تلخ فرو برد" گفت: von der Leyen با اشاره به کاهش ساخته شده در پیش نویس دراز مدت بودجه.

سازش شامل چندین "دردناک و تاسف بار گیری" او افزود: با استناد به آینده بودجه برنامه ریزی شده اتحادیه اروپا سلامت و برنامه های تحقیقاتی.

Von der Leyen همچنین تاکید کرد که اتحادیه اروپا بودجه حفاظت از قانون رفتن دست در دست.

میشل خواست قانونگذاران اتحادیه اروپا برای بازگشت به ایران تکرار کرد و نظرات او در روز سه شنبه بود که "محوری" در تاریخ اروپا.

"این پاسخ که ممکن است نسبت به اندازه اقتصاد است. اروپا پاسخ این است که بیشتر از ایالات متحده یا چین" افزود: رئیس شورای.

آنچه که در بهبود بسته است ؟

این بسته شامل یک €750 میلیارد دلار ($869 میلیارد) صندوق خواهد شد که با توجه به کشورهای در قالب وام و کمک های مالی و همچنین هفت سال €1 تریلیون دلار بودجه اتحادیه اروپا.

ایتالیا که در ابتدا اروپا کانون ویروس است مجموعه ای برای دریافت 28 درصد از کل بودجه یا €209 میلیارد. این رقم شامل €81 میلیارد دلار در کمک های مالی و €127 میلیارد دلار در وام.

یونان را دریافت €72 میلیارد دلار بر اساس این طرح در یک حرکت است که نخست وزیر Kyriakos Mitsotakis به نام "موفقیت ملی است."

kmm/اس ام اس (ایسنا AFP dpa)

این مقاله به روز شده است تا منعکس کننده که نهایی, پارلمان اروپا, رای در اتحادیه اروپا چند سال بودجه و coronavirus بازیابی صندوق را نمی خواهد اتفاق می افتد در جولای 23.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب