پرتلند ضد rascism معترضان سرپیچی فدرال ایالات متحده عوامل

در این عمدتا لیبرال شهرستان در اورگان یک جنگ قدرت در میان مقامات و تظاهر کنندگان همچنان ادامه دارد. تماس برای

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

در این عمدتا لیبرال شهرستان در اورگان یک جنگ قدرت در میان مقامات و تظاهر کنندگان همچنان ادامه دارد. تماس برای defunding پلیس تنها گرفتن بلندتر در حال حاضر رئیس جمهور تهمت فرستاده است در نیروهای ویژه است.

آن است که فقط پس از 9 p. m. در Chapman Square, یک پارک که در سراسر امتداد دو بلوک از پورتلند ، جمعیت زیادی از معترضان این است که جمع میان ردیف برگ جینکو درختان و نیمکت پارک.

یکی از آنها بلند و باریک سیاه و سفید آمریکایی مردی به نام جف آماده به اعتراض برای سی امین بار. "ما نباید ترس از آنها باید ترس از ما," او می گوید. توسط "آنها" او به معنی پلیس. این که مردم در اینجا به مخالفت.

تظاهرات خود را آغاز کرد و تقریبا دو ماه پیش. از آن پس سواحل اقیانوس آرام شهر دیده می شود روزانه تظاهرات در حمایت از قربانیان خشونت پلیس در ایالات متحده است. یکی از خواسته های اصلی: پال خواستار قطع بودجه دولت ، برخی می گویند که لغو آنها در دسترس نباشد.

این در اوایل شب نه پلیس محلی و نیروهای ویژه که رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دستور داده است تا به پورتلند در پاسخ به این تظاهرات هستند و در هر نقطه دیده می شود.

اما از این جهت که از افسران پلیس و نیروهای ویژه را رویکرد دانش مشترک است میان معترضان. معمولا آنها را در داخل این ساختمان می گوید: یکی با اشاره به مرکز عدالت در سراسر خیابان که در خانه یک ایستگاه پلیس و یک زندان است. درست در کنار آن دو courthouses.

Protester Jeff stands in front of the courthouse in Portland, its walls covered in graffiti

جف یکی از هزاران نفر از معترضان خواستار پلیس به defunded

'ما باید به پلیس ناراحت کننده'

بیش از این سر و صدا بیش از یک هزار نفر شعار "سیاه زندگی موضوع" جف می گوید: او است که در اینجا چون او از لغو پلیس در شکل فعلی آن است. او یک عضو از سازمان های سیاسی آمریکا نوادگان برده داری (ADOS). ADOS او توضیح می دهد که خواستار پرداخت غرامت برای آمریکایی های سیاه و سفید که اجداد مجبور به بردگی.

"آمریکایی ها شده اند و مطیع و پذیرش به نقطه که در آن ما در حال اعمال قدرت است که ما واقعا" او استدلال می کند. ملکی نافرمانی مانند تظاهرکنندگان تنظیم قوطی های زباله را به آتش پرتاب بطری آب و یا تلاش برای از بین بردن موانع موثر است و لازم می گوید: جف.

"ایجاد اختلال از هنجار. ما باید به پلیس ناراحت کننده است. که راه سیاه بیشتر مردم احساس می کنند در این کشور 24/7. ما باید اجازه دهید آنها را می دانیم که ما جدی هستند."

یک 'اراذل و اوباش' حمله به آمریکا ؟

گرافیتی و صدمه به اموال رسمی دلیل مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ارسال می شود ماموران فدرال به پورتلند. خود اظهار داشت: وظیفه این است که برای محافظت از ساختمان ها و بناهای تاریخی. با توجه به اخبار محلی, رسانه های آنها به نظر می رسد به انجام خیلی بیشتر.

عوامل خال خال شده است mingling با تظاهرکنندگان در لباس غیر نظامی در نظر گرفتن مردم به بازداشت بدون رسما دستگیری آنها و استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی در برابر غیر خشونت آمیز معترضان.

فیلم در رسانه های اجتماعی در مورد شبانه پلیس اقدامات جلوگیری از برخی از ساکنان پورتلند از شرکت. اما کسانی که با هم کار می کنند مانند یک ماشین خوب روغن.

داوطلبان مسدود کردن تقاطع ها در اطراف پارک به طوری که رانندگان دور از اعتراض جمعیت. در یک گوشه ای وجود دارد یک گروه از سفید ریشو دوچرخه سواران که حروف BLM, برای, سیاه, زندگی, ماده, متصل به موتور سیکلت خود را.

در یکی دیگر از گوشه ای دو سفید زنان با استفاده از دوچرخه خود را به عنوان را تغییر حصار. یک معلم مدرسه ابتدایی دیگر سازماندهی تورهای دوچرخه قبل از همه گیر.

"من این نوع از کسی که دوست دارد به مواجه با گاز اشک آور می گوید:" معلم با خندیدن. "مانند بسیاری از دیگران, وقتی پلیس آمد و اعلام در شب است که این فضا نیاز به خالی من رفتن به خانه."

بزرگتر جمعیت دیگر پلیس معمولا منتظر او توضیح می دهد. آن شب پلیس را روشن پارک تا بعد از نیمه شب.

A man helps to tie elbow pads around the arms of another protester for protection

کری بخشی از "دیوار مادران' استفاده موقت حفاظت به کمک سپر دیگر معترضان

کلاه ایمنی دوچرخه در مقابل گلوله های لاستیکی

ترک میدان است که به عنوان آسان به عنوان آن را برای تلفن های موبایل به گزارش کری, یک مادر دو. او می گوید: در مطلب قبلی شب او سعی کرد به دنبال سفارشات اما پلیس مسدود شده بود خیابان ها و اجازه دهید هیچ کس طریق. "ما به دام افتاده بودند."

کری بخشی از " دیوار مادران در اين رابطه آغاز شده است که حضور در تظاهرات چند روز پیش. در ابتدا تعدادشان حدود 30 در حال حاضر صدها نفر از مادران عمدتا زنان سفید پوست, ایستاده, بازو در بازو در مقابل تظاهرکنندگان برای محافظت از آنها را از پلیس.

"دیروز ما نیست و حتی مسدود کردن خیابان و در اطراف گوشه در آمد یک کامیون با همه این افسران پلیس ضد شورش حلق آویز کردن بازگشت" کری توضیح می دهد.

"آنها شروع به پرتاب تصادم نارنجک در آمریکا و سپس بمب های دود و گاز اشک آور. وجود دارد هیچ یک از غارت شورش چیزی بود که در آنها پرتاب و که استاندارد است. هیچ کس در حال انجام هر چیزی را به آنها و آنها فقط باز کردن در ما است."

این توضیح می دهد که چرا بسیاری از تظاهرکنندگان نگاه مانند آنها بخشی از تبادل نظر ، به منظور محافظت از خود از پلیس علاوه بر اجباری, ماسک, همچنین بسیاری از پوشیدن کلاه ایمنی دوچرخه, شنا عینک گوش زانو دست و آرنج پد — و یا حتی حمل, در خانه, سپر ساخته شده از چوب و پلاستیک و حتی کاسه سالاد ریخته ،

Protesters hold anti-racism signs and hold their hand up during in a demonstration on a residential street

Pop-up ضد نژادپرستی تظاهرات را تبدیل به هنجار در سراسر پورتلند

پورتلند است نه غرق شدن به هرج و مرج

ممکن است وجود دارد شعارهای, نقاشی های دیواری و savy معترضان که تلنگر به عقب فلش بمب در پلیس با چوب هاکی اما مردم در پورتلند رد ایده شهر در حال غرق شدن است به هرج و مرج به عنوان برخی از سیاستمداران آن قرار داده است.

تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در حال حاضر بخشی از زندگی روزمره است. علاوه بر تظاهرات در مقابل دادگستری مرکز هر شب نیز وجود دارد هفتگی ماشین کاروان ها و گروه های کوچک از مردم برگزاری Black Lives Matter نشانه هایی در گوشه و کنار خیابان هنر نمایشگاه تظاهرات در پارک ها و قرائت آنلاین.

در ویندوز از بسیاری از مغازه ها, تئاتر, کافه یا استودیو یوگا وجود دارد نمایش در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و خواستار defunding و لغو پلیس.

اما در پارک ساکنان همچنان به پیکنیک بازی با فرزندان خود را و راه رفتن سگ خود را در حاشیه تظاهرات سیاسی. در میان این شب تظاهرات مردم برداشت تا خود را سفارش غذا از یک رستوران ویتنامی به طور کامل unfazed با صدای بلند تظاهرات پایین خیابان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب