اروپایی همجنسگرایان+ برابری نظرسنجی نشان می دهد که شرق و غرب تقسیم

بزرگترین نظر سنجی در نوع خود یافت گسترده اختلاف بین کشورها و تنها تدریجی پیشرفت است. حتی در پر گل آلمان بیشتر

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

بزرگترین نظر سنجی در نوع خود یافت گسترده اختلاف بین کشورها و تنها تدریجی پیشرفت است. حتی در پر گل آلمان بیشتر مردم احساس وجود داشته است کاهش و نه افزایش تحمل.

اکثر همجنسگرایان+ زوج در اروپا خودداری از برگزاری در دست و یکی در پنج احساس تبعیض در محل کار بر اساس یک مطالعه جدید توسط اتحادیه اروپا آژانس حقوق اساسی (FRA). یکی در 10 پاسخ دهندگان در اتحادیه اروپا به علاوه انگلستان گفت: آنها تا به حال شده است از لحاظ جسمی یا جنسی در پنج سال گذشته.

این گزارش تحت عنوان "یک راه طولانی برای رفتن LGBTI برابری" بررسی تجارب در حدود 140,000 افراد 15 سال و بالاتر در اتحادیه اروپا-27 انگلستان صربستان و شمال مقدونیه. این دومین جمله FRA بررسی با اولین قدمت آن به سال 2012 است.

"بیش از حد بسیاری از همجنسگرایان+ مردم همچنان به زندگی در سایه ترس از اینکه مورد تمسخر تبعیض [در برابر] و یا حتی حمله" FRA مدیر مایکل O'flaherty گفت. "حتی اگر برخی از کشورهای پیشرفته همجنسگرایان+ برابری ما بررسی یافته ها نشان می دهد که به طور کلی شده است وجود دارد بیش از حد کمی پیشرفت واقعی ترک بسیاری از همجنسگرایان+ مردم آسیب پذیر است. سیاستگذاران باید توجه داشته باشید و بیشتر به طور فعال ترویج احترام کامل به حقوق همجنسگرایان+ مردم است."

برای اتحادیه اروپا به عنوان یک کل به علاوه انگلستان — هنوز هم یک عضو از بلوک هنگامی که داده های وارد شده بود — تنها 36 درصد از پاسخ دهندگان درک بهبود کلی تحمل در پنج سال گذشته در حالی که 40 درصد درک وخامت. حدود یک ربع دیدم هیچ تغییر واقعی.

کمتر از یک چهارم از پاسخ دهندگان فکر می کردم وضعیت بهبود یافته بود در خانه در حالی که 45 درصد آن را احساس کرده بود بدتر شده است.

ادامه مطلب: چگونه امن است که آلمان برای تجاوز مسافران است ؟

لهستان مبارزه در شرق فرانسه یک پرت در غرب

عمدتا کاتولیک لهستان تحت آن ملی محافظه کار قانون و عدالت (PiS) دولت ایستاده بود در چند تا از معیارهای. بیش از دو سه پاسخ دهندگان احساس کردند که وضعیت رو به وخامت گذاشته در صفحه اصلی.

کشور اخیر استقرار 30 به اصطلاح همجنسگرایان+ ایدئولوژی-مناطق آزاد به طور خاص برجسته شده توسط هلنا Dalli, کمیسر اروپا برای برابری.

"بیشتر نگران کننده ما به تازگی شاهد در اتحادیه اروپا ضد همجنسگرایان+ حوادثی مانند حمله می بالد تصویب 'همجنسگرایان+ ایدئولوژی-منطقه آزاد' اظهارات جریمه برای LGBTI پسند تبلیغات و دیگران" Dalli گفت. "هر کس در اتحادیه اروپا باید احساس امن و رایگان برای خود باشد."

برخی از 44 درصد از پاسخ دهندگان درک چشمگیر وخامت کلی تحمل نسبت به همجنسگرایان+ نمایندگان بیش از پنج سال گذشته یک درصد بالاتر از هر کشور دیگر.

فرانسه به دنبال با 25 ٪ از پاسخ دهندگان گفت که آنها تا به حال درک زوال و دیگری 29 درصد گفت: وخامت بوده است چشمگیر.

غیر از اعضای اتحادیه اروپا صربستان و شمال مقدونیه شانس ضعیف در مناطق مختلف. در 19 درصد در صربستان و 17 درصد در شمال مقدونیه آنها بيشترين درصد از پاسخ دهندگان گزارش فیزیکی یا جنسی حملات در پنج سال گذشته است. تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان در هر دو کشور خواهد اغلب یا همیشه برای جلوگیری از برخی از مناطق به خاطر ترس از assaulted مورد آزار و اذیت و یا تهدید و به سختی یک چهارم گفت: آنها می تواند به هر کجا که خواست بدون ترس.

یک بیت از اخبار خوب ایستاده بود در این گزارش: 76 درصد از پاسخ دهندگان در جمهوری ایرلند شاهد بهبود تحمل بیش از یک دوره 5 ساله آغاز شد که در سال 2015 که عمدتا کاتولیک کشور تعجب بسیاری از صاحب نظران با اکثریت تصویب ازدواج همجنسگرایان در یک رفراندوم.

'زمان' به صورت دستورالعمل جدید اتحادیه اروپا

دولت آلمان ضد تبعیض در آژانس گفت: در این مطالعه نتایج نشان داد "روشن نیاز برای عمل" را به عنوان کشور به طور گسترده به ثمر رساند در راستای, و یا کمی بهتر از میانگین اتحادیه اروپا.

"پاسخ دهندگان از آلمان گزارش تجارب با تبعیض و آزار و اذیت و حملات تقریبا به عنوان اغلب به عنوان اتحادیه اروپا گسترده ای متوسط است که اغلب" گفت: Bernd Franke که ریاست این کمیسیون است. "زمانی که تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان می ترسند به نشان می دهد خود را دست در دست در مکان و زمانی که یکی در پنج پنهان کردن تمایلات جنسی خود را در محل کار است که باید بزرگ باعث نگرانی ما است."

این متریک یکی از مهمترین و گفتن که اروپا و غرب تقسیم نگران بود. در بلغارستان کرواسی قبرس, استونی, فنلاند, یونان, لتونی, لیتوانی, لهستان, رومانی, اسلواکی, در شمال مقدونیه و صربستان با 10 درصد یا کمتر بود "بسیار باز" در مورد هویت خود را در مقابل اتحادیه اروپا-28 متوسط 21 درصد.

Franke اضافه شده است که آن را "زمان" برای دستیابی به موفقیت در جدید اتحادیه اروپا در پیش نویس دستورالعمل در برابری که شده بود "قرار داده و بر روی یخ برای سال." او به نام روز جهانی مبارزه با همجنسگرا ستیزی تراجنسی و Biphobia در مارس 17 مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک تمدید فرصت برای برجسته کردن مداوم بی عدالتی "حتی در طول coronavirus بحران است."

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب