ونسا گریر کتاب در مورد ظاهر فرد فرد است که می تواند به طور غیر منتظره به زندگی خود و تغییر جهت شما می رویم

ما به عنوان یک جامعه شده اند مشغول و مشروط به این باور است که همه انسان ها یکسان هستند بدون توجه به نحوه های م

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

ما به عنوان یک جامعه شده اند مشغول و مشروط به این باور است که همه انسان ها یکسان هستند بدون توجه به نحوه های مختلف به نظر می رسد. برداشت ما می تواند گاهی اوقات خودخواه و jaded که ما چشم پوشی نیات واقعی از هر برخورد.
 
هیچ کس می دانست که با یک ماشین تصادف می آورد یک کودک هیچ کس می دانست. هنگامی که او در بر داشت او صحبت نمی کنم و هیچ کس نمی داند او هویت خود را به نظر می رسد خارجی هستند اغلب این موضوع خنده و خیره و عجیب ترین از همه آنها را. او برگ بدون رد پا در هر راه او راه می رود. با وجود او ژرف داستان ویویان یک مددکار اجتماعی, وام کمک به دست به او و به نام او منحصر به فرد برای نادر گوهر که او است. او شروع به پریدن کرد از خانواده ها از زمان به زمان و با هر خانه او را لمس زندگی در حال تغییر, و او می تواند حس احساسات unfelt توسط مردم در اطراف او—گذشته غم و شر است که بافندگی در هر گوشه. به عنوان مردم به نوبه خود یک قضاوت چشم, منحصر به فرد او را از امن حریص و ستمکار قلب انسان ؟
 
نویسنده Vanessa L. گریر می نویسد قابل توجه و لمس کردن داستان خواهان در جهان به تغییر قلب خود و در آغوش یکدیگر را با عشق و محبت. قلب پر سر و صدا و بیداری این کتاب در خدمت یک ناآشنا عجیب و غریب اما زیبا داستان ارزش خواندن برای تمام سنین است.
 
"زن بدون رد پا" نسخه کتاب در دسترس هستند Amazon.com.
 
نویسنده: Vanessa L. گریر
تاریخ انتشار: مارس 30 سال 2020
ناشر: FolioAvenue خدمات نشر
ISBN-13: 978-1-951193-77-5
شومیز: $17
 
درباره نویسنده
 
Vanessa L. گریر متولد و بزرگ شده در Nashville, Tennessee. در سن و سال او رشد کرده بود به عشق نوشتن داستان کوتاه و شعر. به عنوان سال گذشت, این میل از او تا به حال شکوفا به شور و او امیدوار به نوشتن بیشتر از او کار می کند و الهام بخش خوانندگان را از طریق آنها.
 
گذشته از اینکه یک اختصاص داده شده مادر دو دختر و یک ماهرانه نویسنده گریر صرف وقت آزاد خود را به خواندن ماهیگیری و پخت و پز.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن