همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد آزار و اذیت جنسی قوانین و حقوق خود را به عنوان یک کارگر -

امروز درو Lewis, PC, منتشر, جدید, راهنمای جامع در مورد کالیفرنیا محل کار آزار و اذیت جنسی قانون است. هدف از ای

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

امروز درو Lewis, PC, منتشر, جدید, راهنمای جامع در مورد کالیفرنیا محل کار آزار و اذیت جنسی قانون است. هدف از این راهنمای برای کمک به کارگران کالیفرنیا درک قوانین حاکم بر محیط کار آزار و اذیت جنسی و حقوق و حمایت از آنها به عنوان کارگران باید از آنها تجربه این نوع از آزار و اذیت.

این کتاب راهنما برجسته این واقعیت است که "بیش از 5000 نفر در هر سال یک فایل ادعا می کنند برای محل کار آزار و اذیت جنسی در کالیفرنیا است." آن را ضروری است برای همه کارگران کالیفرنیا به درک که توسط قانون کارفرمایان خود را باید ارائه یک محیط کار ایمن و عاری از آزار و اذیت جنسی. اگر کارفرما نتواند به حفظ یک محیط امن کار, کارمند حق خود را نگه دارید و یا کارفرما مسئول آزار و اذیت جنسی آنها تجربه کرده است.

این راهنمای جامع را پوشش می دهد همه چیز را از تعریف آزار و اذیت جنسی تحت قانون کالیفرنیا به توضیح است که محافظت از این قوانین و چه مراحل یک کارمند می تواند اگر او یک قربانی از محل کار آزار و اذیت جنسی. راهنمای توضیح می دهد که نمونه رایج از محل کار آزار و اذیت جنسی پس کارگران آماده به شناسایی آزار و اذیت جنسی, رفتار در محل کار خود.

یکی از اهداف اصلی از راهنمای کمک به کارگران می دانند که اگر آنها تجربه محل کار آزار و اذیت جنسی وجود دارد راه آنها می تواند آن را متوقف کند. راهنمای توضیح می دهد که روند تشکیل پرونده آزار و اذیت جنسی دعوی از جمله چگونه به فایل هنگامی که به فایل و به همین دلیل به فایل--یک کارمند صدمه محل کار آزار و اذیت جنسی سزاوار جبران شود. این شرکت امید دارد که این راهنما می تواند یک ابزار مفید به طوری که در کالیفرنیا کارگران می دانید دقیقا چه باید بکنید اگر آنها تجربه آزار و اذیت جنسی در محل کار.

در مورد جلب Lewis, کامپیوتر:

را به خود جلب کرد Lewis, کامپیوتر, شرکت نشان دهنده کالیفرنیا کارکنان در مجتمع و مخاطرات بالا اشتغال اختلافات. به اعتقاد ما در مبارزه برای کارکنان زمانی که خود را کارمند حقوق نقض شده است و ما در تلاش برای ارائه کلاس اول تجربه از مشاوره اولیه از رفتن به دادگاه و در هر مرحله ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن