Stephen Colbert انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن را 'احمقانه' Juneteenth ادعا

در مواقع بسیار نادر راه رفتن به عقب در هفته گذشته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن منتقل تاریخ بزرگ خود

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

در مواقع بسیار نادر راه رفتن به عقب در هفته گذشته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن منتقل تاریخ بزرگ خود را تولسا کمپین تجمع به طوری که آن را دیگر نمی خواهد سقوط در Juneteenth روز که یادآور پایان برده داری. سپس او undid هر خرده خوب خواهد او ممکن است دریافت کرده اند با این ادعا که او مسئول ساخت که 150 سال تعطیلات معروف است.

"در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن او با دهان باز به هر حال بسیاری از دیگر چیزهای احمقانه dribbled از" Stephen Colbert گفت: در این اواخر نشان می دهد پنج شنبه شب قبل از آشکار نظرات مغلوب ساختن پیشی جستن در مصاحبه با وال استریت ژورنال. "دور بودن از شرمندگی" در مورد اصل برنامه ریزی تصمیم میزبان گفت: "مغلوب ساختن پیشی جستن به آن افتخار بود."

"من چیزی خوب: من Juneteenth بسیار معروف" رئیس جمهور گفت:. "این در واقع یک رویداد مهم مهم زمان است. اما هیچ کس هرگز از آن شنیده بود."

"در واقع من اعلام کرد این تجمع که همه ناراحت در دهم" کلبرت اضافه شده به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن. "بنابراین من شروع یک روز تعطیل جدید فقط برای افراد سفید به نام Junetenth جشن روز همه آنها آموخته شده در مورد Juneteenth. شما در حال خوش آمدید."

زمانی که کاخ سفید مشاور و سپس به او گفت که او تا به حال قرار دادن یک بیانیه به مناسبت تعطیلات سال گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد: "اوه واقعا ؟ ما با قرار دادن یک عبارت ؟ مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید قرار دادن یک عبارت ؟ Ok ok. خوب است."

میزبان ادامه داد: به عنوان رئیس جمهور: "واقعا ؟ ما با قرار دادن یک بیانیه جشن پایان برده داری? چرا که صدا نیست مثل من. شما می دانید که چگونه من روابط ساخته شده است, راست?"

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن