خانواده های فرانسوی داعش در سوریه نبرد به آنها را به عقب

خانواده ها در فرانسه در حال رشد بیشتر مصمم به بازگرداندن بستگان که از چپ به پیوستن به اصطلاح دولت اسلامی. ده ه

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

خانواده ها در فرانسه در حال رشد بیشتر مصمم به بازگرداندن بستگان که از چپ به پیوستن به اصطلاح دولت اسلامی. ده ها تن از زنان و کودکان به تازگی از میان رفت از رادار ترک بستگان از جان گذشته.

آنتوان* استفاده می شود برای زمین او ایستاده. این فعال سندیکایی است در دفاع از حقوق کارگران تمام زندگی خود را. اما زمانی که او دختر M. ناگهان از چپ به پیوستن به اصطلاح دولت اسلامی در عراق و پنج سال پیش او ضربه پایین سنگ.

"این بود که اگر خانه من آمد غلت پایین در بالای من," او گفت: DW. "او تا به حال همیشه یک دانش آموز خوب است و ما را نمی بیند این چیزی که در همه. من به او گفت: — آیا شما می دانید آنچه شما خودتان را به گرفتن? و چه سلفیگری در واقع به این معنی است؟"

مطرح شده در agnostic خانواده 26 ساله بود به اسلام گرویده و بدون گفتن پدر و مادر او. شورش برای دیدن چه ظاهرا با توجه به ریشه های فرانسه و تونس پسر شد تلاش برای پیدا کردن کار به عنوان یک برق او را با او به "زندگی دین خود را آزادانه."

M. یکی از حدود 1700 اتباع فرانسوی که در پیوست است که در عراق و سوریه است. به طور کلی 5000 کشورهای اروپایی بر این باور هستند انجام داده اند. در حال حاضر حدود 1000 آنها فکر هنوز هم برگزار می شود در کردی اردوگاه ها و زندان ها. فرانسه نمایندگی بزرگترین گروه با بیش از 300 نفر از زنان و کودکان در اردوگاه ها و در حدود 75 مردان در زندانها.

A man wearing a black coat looks into the camera with the sea behind him

'آنتوان' باقی می ماند تا در شب تماشای ویدئوها از نوه دختر خود را به او ارسال شده از سوریه

ده ها تن از زنان و کودکان از بین رفته اند

در فرانسه خانواده های خود مبارزه به آنها را رشد کرده است و حتی بیشتر از جان گذشته پس از چند ده زنان و کودکان ناپدید شده از اردوگاه Al-Hawl در شمال سوریه پنج هفته پیش. آنها گرفته شده بود توسط مردم کردستان ظاهرا برای سرشماری.

M. همراه با 18 ماه نوزاد متولد شده در سوریه بود در میان کسانی که از بین رفت. پدر او صحبت کرده بود به صورت روزانه تا پس از آن. آنتوان می گوید او در حال حاضر هیچ چیز برای از دست دادن.

"من موفق به آن را نگه دارید با هم بیشتر از زمان, اما من به سختی به خواب در شب و ماندن تا به تماشای ویدئوها از نوه من," او توضیح داد.

مانند تمام اعضای خانواده و کسانی که در سمت چپ و که با دویچه وله صحبت آنتوان می گوید: او نمی داند که دقیقا چه چیزی از دختر خود را در سوریه است.

"ما در حال ایجاد یک دوم گوانتانامو'

"اما من او را قاضی" او تاکید کرد. "او باید پاسخگوی اقدامات او و حق محاکمه عادلانه و مانند هر کس دیگری. که تفاوت بین دموکراسی و دیکتاتوری است. ما در حال ایجاد یک دوم گوانتانامو وجود دارد!"

خود را در مخمصه آنتوان نیروهای با حدود 100 خانواده است که از طریق اعضای گروه "Familles Unies" ("ایالات خانواده").

Tents stand on muddy ground covered in puddles

مردم از دست داده اند و تماس با اعضای خانواده برگزار می شود در Al-Hawl کمپ

کاترین یکی دیگر از اعضای این گروه و مادر یک در حال حاضر 25 سال است که در سمت چپ برای سوریه در سال 2015 است به خصوص خشم فرانسه چگونه رفتار کودکان خود را.

"چرا فرانسه حتی زحمت به امضای کنوانسیون های بین المللی برای حفاظت از حقوق کودکان هنگامی که آن را پس از آن فقط برگ نوه های ما به پوسیدگی وجود دارد؟", او تاکید کرد در مصاحبه با دویچه وله.

"زندگی و شرایط بهداشتی در اردوگاه های وحشتناک — این یا واقعا داغ یا خیلی سرد چادر اغلب هولناک در طول طوفان و به سختی وجود دارد هر گونه مراقبت های پزشکی."

او دختر بزرگ شده در یک خانواده کاتولیک و به اسلام گروید. کاترین به یاد او صحبت کردن به زنان سوری در گوشی بود اما ناگهان گرفتار هنگامی که او را ترک. یک بار در سوریه دختر ازدواج کردم و به هنگام تولد به یک پسر. هر دو از بین رفته بیش از پنج ماه پیش از Al-Hawl اردوگاه. آنها احتمالا به ارمغان آورد به نزدیک زندان توضیح می دهد که کاترین.

که زمانی که او از دست رفته تماس با او. مانند آنتوان کاترین صحبت شده بود به دخترش تقریبا به صورت روزانه.

"من احساس می کنم به طور کامل رها شده توسط دولت است. وانمود این افراد وجود ندارد — اما آنها!," او اضافه شده است.

Catherine wearing sunglasses

کاترین دختر رفت و برای پیوستن به در است 2015

دولت می گوید این اقدام با توجه به قوانین بین المللی

دولت می گوید این اقدام با توجه به قوانین بین المللی و عودت حدود 30 کودکان از اردوگاه. آن را نیز می گوید این یک مورد رویکرد اما تا کنون به ارمغان آورده است پشت هر یک از زنان و یا مردان است.

اما حدود 200 نفر از جمله زنان و مردان — اخراج شدند و توسط ترکیه به فرانسه تحت یک توافق دو جانبه.

"مردم باید در نظر گرفته شود که در آنها ادعا شده که مرتکب جنایات خود را. کسانی که در حال حاضر برگزار می شود در سوریه و عراق مرتکب اعمال خود را وجود دارد " گفت: Raphael Gauvin, یک نماینده مجلس از دولت حزب LREM به DW.

"ما را به عقب جوان, کودکان اگر و هنگامی که مادر می پذیرد و ما باید هزینه آنها."

پاریس نیز زیر نظر. با توجه به Odoxa Densung-مشاوره نظرسنجی از فوریه 2019 80 درصد فرانسوی ها در حمایت از, است, اعضای, به, دادگاه, در عراق یا سوریه – به جای آوردن آنها به خانه برگشت.

French politician Raphael Gauvin wears a shirt and tie and looks into the camera

فرانسوی مجلس رافائل Gauvin می گوید: اعضای خانواده باید به اتهام جایی که آنها مرتکب جنایات

اما ماری دوز پاریس مبتنی بر وکیل به نمایندگی از خانواده ها از 40 به زنان در اردوگاه استدلال می کند که این رویکرد در واقع می رود در برابر قوانین بین المللی.

"کردستان وجود ندارد. وجود دارد هیچ قضات و این مردم هستند که خودسرانه بازداشت" او اظهار داشت: به DW. "و حتی اگر وجود داشت عملکرد دادگاه ها وجود دارد و این افراد باید در نظر گرفته شود در فرانسه که در آن جنایات خود را آغاز شده است. آنها متهم به پیوستن به یک سازمان تروریستی است."

فرانسه 'به خصوص دل سرد'

با آن رویکرد فرانسه ایستاده است در میان کشورهای غربی برای اینکه به خصوص سرد دل ادعا می کند Letta Tayler محقق ارشد در نیویورک-بر اساس سازمان غیر دولتی دیده بان حقوق بشر.

"من یک پتو سیاست که جدا کودکان از پدر و مادر خود را. کشور عودت یک دختر کوچک در مارس که نیاز به عمل جراحی قلب, اما آنها به سمت چپ پشت سر مادرش," او گفت: DW.

"این بی وجدانی. این کودکان به شدت آسیب دیده اند. در حال حاضر فرانسه است که قربانی آنها را دو بار با محروم کردن آنها از مادر خود."

آنتوان و دیگر خانواده ها در عین حال فشار دادن اتهامات علیه دولت به زور آن را به بازگرداندن شهروندان خود است. این مورد می تواند قبل از دادگاه عدالت اروپا در سال آینده است.

Sara faces away from the camera and looks through a wire fence

سارا خواهر و برادر فرانسوی به کودکان در سوریه

آوردن آنها در فرانسه را به خود علاقه ؟

سارا که برادر چپ برای سوریه در سال 2015 را درک نمی کند که چرا دولت نیست عمل طولانی پیش — از منافع خود.

برادر خود را به سمت چپ برای سوریه "خود را برای کمک به برادران مسلمان" است و در حال حاضر زندانی وجود دارد. او تا به حال دو فرزند با دو زنان فرانسوی, تمام برگزار کردی اردوگاه.

"بسیاری از مردم در اردوگاه های خطرناک هستند – ما نباید آنها را ترک وجود دارد!" او گفت: به DW. "در طول سال های اخیر, حمله کردها باز دروازه و چند تن از زنان موفق به فرار از جمله بیوه Amedy Coulibaly که مرتکب حمله به سوپرمارکت یهودی Hypercacher در پاریس در سال 2015 است."

"مردم مثل خود را هم اکنون می توانید پیوستن دوباره و انجام حملات جدید در خاک فرانسه – که واقعا ترسناک!," او اضافه شده است.

کاترین فکر می کند با این وجود که ممکن است یک پوشش نقره ای. "رئیس جمهور پاکسازی به تازگی منصوب بسیار قاطعانه اریک Dupont-مورتی به عنوان وزیر دادگستری که بارها و بارها صحبت کردن به نفع بازگرداندن, فرانسوی, است, اعضای," او گفت:. "اگر کسی می تواند متقاعد کردن دولت به تغییر آن او!"

* نه نام واقعی او



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن