بی رحمانه درمان مگان تو نریان تیراندازی ثابت می کند که ما باید یک راه طولانی برای رفتن

در بعد از ظهر دوشنبه به عنوان مگان تو کیک گوشت گاو باز را به طرفداران در Instagram پس از بستری با زخم گلوله در

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

در بعد از ظهر دوشنبه به عنوان مگان تو کیک گوشت گاو باز را به طرفداران در Instagram پس از بستری با زخم گلوله در اوایل این ماه, او گفت:, کلمات هیچ انسان همیشه باید به می گویند: "من سزاوار نیست برای گرفتن شات. من نمی گه."

رپ تونی Lanez گفته شات در مگان تو نریان و دوست او Kelsey نیکول پس از سه استدلال در یک مهمانی. اداره پلیس لس آنجلس در حال بررسی این حادثه به عنوان یک پتانسیل حمله با نیروی مرگبار.

در هفته های پس, اخبار, اول, شکست, از, تیراندازی, طرفداران بی شماری را ابراز حمایت خود را برای مگان تو نریان—اما برخی از گوشه های رسانه های اجتماعی و حتی چند مشهور را انتخاب کرده اند به جای کرک جوک. در طول Instagram Live جلسه روز دوشنبه رپ جنگیدند اشک چند بار به او تشکر کرد به او اختصاص داده شده طرفداران شناخته شده به عنوان "بالایی"برای حمایت خود را. او همچنین محکوم کسانی که تحت درمان با این حادثه به عنوان خنده دار شایعات بی اساس است.

"من واقعا فقط می خواستم به اینجا و من لبخند به لب" مگان گفت. "حتی اگر بسیاری از مسائل شده است, شما می دانید—چیزهایی که بوده است و من لبخند نیست. اما من برگشتم."

"من به ضرب گلوله کشته شد در هر دو پای من و من تا به حال به عمل جراحی برای دریافت گه گرفته شده," رپر اضافه شده است. "دریافت گلوله گرفته شده است. و آن را فوق العاده ترسناک است."

که در آن نقطه مگان شروع به فن ، "اوه خدای من فکر نمی کنم من که قرار بود به گریه," او گفت:. "اما من تا به حال به عمل جراحی آن را فوق العاده ترسناک. آن را فقط بدترین تجربه زندگی من بود. و این خنده دار نیست. آن چیز را به شوخی در مورد. آن چیزی بود برای خانواده شروع به رفتن و ساخت جعلی داستان در مورد. من قرار نیست از دست من بر هیچ کس. من سزاوار نیست برای گرفتن شات. من نمی گه."

خشونت مگان تو Stallion با تجربه و جوک برخی از ساخته اند که در پی آن آمده است در زمانی که اهمیت ارزش نهادن به سیاه و سفید زندگی می کند در خط مقدم گفتگو عمومی. به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات در سراسر جهان اهمیت ارزش نهادن و حفاظت از زنان و به دنبال عدالت برای آنها در بیش از یک سطحی سطح مطرح بارها و بارها. تماس برای پلیس به "بازداشت پلیس که به کشته شدن Breonna تیلور" را تبدیل به یک الگوی رفتاری—نقشه کشی انتقادات از کسانی که استدلال می کنند که انجام این کار devalues و depersonalizes داستان خود را آبیاری کردن معنی آن است. به عنوان پورتلند "دیوار مادرم" به دست آورده شهرت و کشیده رئيس جمهور در خشم بسیاری اشاره کرده اند که بچه شده اند و در این مبارزه برای نسل های.

در برابر این پس زمینه, راه مگان تو, خروس حادثه تجربه شده است درمان می شود احساس می کند مانند اثبات چقدر پیشرفت ما هنوز به.

"در برابر این پس زمینه, راه مگان تو, خروس حادثه تجربه شده است درمان می شود احساس می کند مانند اثبات چقدر پیشرفت ما هنوز به."

تنها چند روز پیش, Chrissy Teigen عذرخواهی کرد و پس از شرکت در توییتر الگوی رفتاری با شوخی "من یک مگان تو نریان شوخی اما به آن نیاز دارد به twerked است." به عنوان طرفداران انتقاد Teigen برای شوخی در مورد این رپر به عنوان او در حال حاضر در برخورد با آزار و اذیت و حساس طنز نیز در حالی که دوره نقاهت بعد از زخم گلوله Teigen نوشت: "من شما را حذف کنید چرا که شما بچه ها در حال sooooo f--king آزار دهنده است. فقط دنبال من شما مطلق ابزار" است. بعد از آن اما او تغییر لحن او: "من با استفاده از بازی با کلمات و شوخی با یک بیان و چیزی که خود را شناخته با مگ و قر سربالا و من باید شناخته شده است که نه تنها زمان مناسب" او نوشت: "به خصوص برای چیزی dumb and s--tty و بی معنی به عنوان شوخی بود."

و هفته گذشته Basketball Wives' Draya میشل نیز عذرخواهی کرد بعد از شوخی در یک پادکست است که او می خواهد کسی "به مانند من آنقدر که اگر من در تلاش برای خارج شدن ماشین شما مانند" نه نشستن خود را در ماشین و گفتم: "هیچ n---من گرفتن ماشین.' [به او می گویند:] " نه نه شما!' بم-بم!"

میشل نیز در مقایسه با خواننده های رپ,' ارتباط با ویتنی هوستون و بابی براون infamously پر سر و صدا ارتباط: "من پیش بینی است که آنها تا به حال برخی از مرتب کردن بر اساس از بابی و ویتنی عشق است که آنها را راندند پایین این...نوع جاده," او گفت:.

مگان تو نریان خودش خلاصه بدرفتاری او را تحمل هفته پیش به عنوان او پرسیدم سیاه هستند بنابراین محافظت نشده و ما نگه داشتن چیزهای بسیاری برای محافظت از احساسات دیگران w/o با توجه به خود ما است. ممکن است خنده دار به خانواده در اینترنت و فقط یکی دیگر از کثیف موضوع برای شما به بحث در مورد اما این زندگی من واقعی و من زندگی واقعی صدمه دیده و آسیب دیده اند."

در طول Instagram Live جلسه دوشنبه مگان گفت: او معتقد است که او در اواخر پدر و مادر و مادر بزرگ شدند و به دنبال او نگه داشتن گلوله از جنس استخوان یا شکستن تاندون ها. او همچنین توضیح داد که او گرفته بودم زمان قبل از صحبت کردن نیست چرا که او "حفاظت از کسی" اما تنها به دلیل "من فقط آماده نیست به صحبت می کنند."

"که هیچ نمی گه شما فقط بلافاصله در اینترنت و شروع به صحبت کردن در مورد" رپر گفت. "و این است که بسیاری از خانواده را motherfucking مشکل است. خانواده خود را تمام عمر به Instagram و توییتر و آن را در یک دفتر خاطرات که نیست—که نیست من. پس برو به خانواده خود را با جعلی الاغ وبلاگ ها و خانواده جعلی, کون, منابع و جعلی الاغ دوستان است."

"اما یک نکته مثبت...گرفتن برخی از زمان به خودم, من قطعا آن قطعا به من فهماند که چگونه به جلو حرکت می کند و چگونه برای محافظت از انرژی...تصور کنید که 25 و شما لازم نیست که هر دو پدر و مادر خود را. من مامان, بهترین دوست من بود. من هنوز واقعا نه بیش از آن."

که در آن نقطه او شروع به گریه کرد یک بار دیگر. "گه" او گفت:. "مانند بسیاری از آن است. عیسی مسیح."

"من فقط احساس می کنم مثل من در تلاش بود برای من در حال حرکت بود واقعا سریع" مگان گفت. "من در حال حرکت با سرعتی بیش از حد. من در نظر گرفتن زمان کافی برای خودم. من فکر کردم من بود و آماده بود در اطراف یک دسته از چاق. من فکر کردم من آماده بود تا انرژی خوبی به افراد دیگر و افراد دیگر آماده نیست به انرژی خوبی به من. اما من قطعا مجبور به نشستن کون کردن و دعا در آن است. و من احساس بسیار بهتر است. و با تشکر از خدا برای مردم است که من در اطراف من هستند که در واقع در اینجا برای من و در واقع دوستان من است. نمی خواهم گه از من. هرگز به نوبه خود بر من برای هیچ مقدار از پول است. هیچ مقدار از نفوذ. که نمی خواهد داستان در مورد من به صورت ذخیره...فقط از خدا تشکر کنم برای آنها. و با تشکر از خدا برای همه پایینی و حامیان آنها را که من می بینم تا به حال من را از طریق این زمان."

رپر همچنین به طور مستقیم به نام هر کسی که تحت درمان با تجربه مانند یک شوخی: "اگر خود را motherfucking خواهر رو شات ؟ و یا اگر شما motherfucking دختر رو شات ؟ اگر چه خود را motherfucking بهترین دوست من شات ؟ شما خواهد بود, ترک خوردگی, جوک و سپس؟" "سپس شما می خواهم می خواهم تمام دنیا برای جلوگیری و احساس متاسفم برای شما. من انتظار ندارم که هیچ یک از شما چاق به احساس تاسف برای من اما فقط یک احترام چیز است."

"بسیاری از خانواده احمقانه چاق فقط نمی تواند بدون داشتن اخلاق و یا نمی تواند بدون داشتن کد برای ایستادن روی," او گفت:. "اما شما می دانید که در خانواده و کسی میخوام مراقبت از خود. خوب میخوام مراقبت از خود. من نمی باید آن را انجام دهد."

به عنوان او بسته او تصویری, مگان به او گفت طرفداران "من فقط می خواهم خانواده به می دانم که یک سگ ماده زنده است و به خوبی و قوی به عنوان درآورد. و شما می دانید که من آماده برای بازگشت به طور منظم برنامه نویسی با خود من دختر داغ گه...ain't nobody gonna stop انرژی من از خوب بودن. اما آنچه من می توانم انجام دهید این است نگه داشتن قرار دادن انرژی خود را در یک دسته از شما چاق. بنابراین من شما را دوست دارم پایینی و من شما را دوست دارم به هر کسی که شده است من ارسال پیام و ارسال گل و هدیه و همه نوع از گه و فقط متون در صبح و در شب در طول روز چک کردن من. فقط ممنون میشم چون من که همه گه. فقط ممنون میشم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن