فعالان اسلم کره جنوبی را سرکوب تبلیغ علیه کره شمالی

کره جنوبی وحدت, وزارت, لغو تلاش های گروه های حقوق بشر به ارسال بالن به شمال تحریک اتهامات که سئول نیست واقعا ع

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

کره جنوبی وحدت, وزارت, لغو تلاش های گروه های حقوق بشر به ارسال بالن به شمال تحریک اتهامات که سئول نیست واقعا علاقه مند به رفاه مردم عادی در شمال.

حقوق بشر و فعالان باید واکنش نشان داد و با عصبانیت به تصمیم کره جنوبی برای دولت به لغو مجوز دو گروه از کره شمالی جداشدگان با تظاهرات گسترده پشتیبانی شده توسط تحلیلگران و سازمانهای بین المللی حقوق بشر که می گویند کمپین ارسال تبلیغات به شمال ثابت شده است موثر در اطلاع رسانی و آموزش ساکنان جدا شده ملت است.

وحدت وزارت در سئول انصراف عملیات مجوزها از دو گروه در روز جمعه گفت: در بیانیه ای که جداشدگان' به طور منظم انتشار بالن حامل تبلیغات, جزوات کارت حافظه حاوی برنامه های تلویزیونی و فیلم, مقدار کمی از برنج و اسکناس دلار تنها در خدمت به "به شدت مانع" تلاش برای رسیدن به وحدت.

بیشتر بخوانید: جنگ کره سالگرد: در شمال و جنوب نزدیک به یکی دیگر از رویارویی نظامی?

دو گروه Kuensaem و مبارزان به صورت رایگان کره شمالی بارها و بارها شناور بالن هلیوم پر شده بیش از منطقه غیرنظامی به کره شمالی اخیرا در اواخر ماه ژوئن و در سرپیچی از کره جنوبی دولت درخواست که آنها توقف فعالیت های خود را.

در ژوئن 4, کره شمالی منتشر شد به شدت دقت کنید بیانیه ای خواستار آن است که سئول توقف جداشدگان از ارسال تبلیغات به سمت شمال یک تقاضا که دولت از رئیس جمهور ماه Jae-in بلافاصله پس از توافق به. که ظاهرا کافی برای پیونگ یانگ که پس از آن منفجر اینتر-کره ای دفتر رابط در Kaesong.

مانعی برای کمپین

خروج این گروه مجوز آن را مشکل تر برای آنها را به جمع آوری کمک مالی خود را به انجام مبارزات دیگر که شامل تلاش برای بهبود وضعیت حقوق بشر کره شمالی مردم و سازمان ها فاقد شرایط لازم برای برنامه های حمایتی دولت.

سئول موقعیت است که ارسال تبلیغات به شمال می رود فراتر از دلایل گروه های استقرار و تنها در خدمت به بدتر مرزی روابط. آن ادعا شده است که ساکنان محلی می تواند مجروح یا کشته, اگر شمال تصمیم می گیرد به مقابله به مثل در برابر حمله با آتش توپخانه در حالی که دولت نیز اصرار دارد که بالن آمده است که در جنوب باعث آلودگی است.

"عمل پراکندگی جزوات و کالا توسط این اشخاص ... به شدت مانع دولت وحدت سیاست و تلاش در جهت وحدت به خطر افتاده است زندگی و امنیت ساکنان در مناطق مرزی و ایجاد یک وضعیت تنش در شبه جزیره کره" وحدت وزارتخانه در بیانیه ای گفت.

دولت همچنین نشان داد که قصد دارد به بررسی حداقل 25 بیشتر گروه های مدنی از جمله 13 ساخته شده است در درجه اول از کره شمالی جداشدگان برای تعیین اینکه آیا آنها نیز باید خود عامل مجوز لغو شد.

ادامه مطلب: چه رانندگی در کره شمالی تجاوز به سمت جنوب ؟

"من فکر نمی کنم که این دولت است که واقعا علاقه مند به حقوق بشر در کره شمالی گفت:" آهنگ جوان-chae, یک استاد در سئول Samgmyung دانشگاه و یک فعال سیاسی با ائتلاف در سراسر جهان برای توقف نسل کشی در کره شمالی — یک سازمان است که همچنین ارسال بالن به شمال.

"هیچ چیز وجود دارد که این دو گروه انجام داده اند که تهدید الحاق," او گفت:. "در مقابل اطلاعات و کمک کند که در حال ارسال به شمال کمک خواهد کرد را به دلیل الحاق آنها در خدمت به افزایش آگاهی در مورد رژیم که آنها زندگی می کنند و بقیه جهان در خارج از مرزهای خود را.

"این آموزش آنها را در مورد آزادی در مورد زندگی است که افراد دیگر زندگی می کنند در مورد آنچه که ما در جنوب, را," او گفت: DW. "این چیزی است که در حال رفتن برای کمک به الحاق."

او افزود که بسیاری از کره شمالی جداشدگان تایید پس از رسیدن به جنوب است که آنها را تشویق به فرار از میهن خود را بعد از دیدن جزوات جزئیات افراط از زندگی ممتاز و نخبگان در پیونگ یانگ و مقدار که ملت فقیر شد هزینه های سلاح های هسته ای در حالی که بسیاری از مردم عادی دچار سوء تغذیه هستند.

'کره شمالی را شاد'

"کره جنوبی دولت واقعا نمی مراقبت در مورد حقوق بشر" آهنگ گفت. "همه آنها می خواهند به انجام است که رژیم کره شمالی شاد و مضحک است چرا که رئیس جمهور Moon [Jae-در] یک وکیل حقوق بشر قبل از او رفت و به سیاست است."

کسانی که باورهای مشترک در جای دیگر با یک سرمقاله در روز دوشنبه نسخه ای از کره هرالد متهم دولت "pandering به مطالبات از شمال."

"غذا به مطالبات از پیونگ یانگ آن را سخت تر برای رسیدن به عملی و پیشرفت قابل توجهی در بین کره ای روابط دراز مدت و اطمینان از صلح در شبه جزیره" به آن اضافه شده است. "اضافه کردن به این روش عمل می تواند به افزایش انتقاد که ماه دولت احساس می کند بیشتر در مورد ایمنی از کیم رژیم از درد و رنج عادی کره شمالی مجبور به تحمل است."

در نیویورک ثور Halvorssen رئیس جمهور از حقوق بشر بنیاد گفت: این تصمیم به لغو این گروه اجازه نقض آزادی بیان و اضافه کرد که او به دنبال افزایش این موضوع در سازمان ملل متحد.

در نامه ای به ماه این گروه گفت که آن را "وحشت زده و نگران" در تصمیم گیری و متهم کره جنوبی دولت از عدم دیدار با استاندارد لیبرال دموکراسی "اما به جای کشویی خطرناکی را به استبداد در آن فعالیت مدنی و آزادی بیان به طور معمول سرکوب شده است."

سازمان ملل متحد 'یاس'

دفتر سازمان ملل متحد در سئول نیز ابراز ناامیدی با موقعیت دولت را با رئیس اداره گفتن رسانه های محلی که او معتقد است که جداشدگان " گروه "نیت بسیار واقعی است."

کره شمالی آزادی ائتلاف مشابه با ارسال نامه اعتراضی به رئیس جمهور Moon تماس در دولت خود را به "محافظت به جای هدف قرار دادن فعالان حقوق بشر" یک موقعیت تکرار توسط سازمان دیده بان حقوق بشر آسیا توصیف شکست از جنوب به ایستادن برای حقوق مردم در شمال به عنوان "شرم آور است."

راه جونگ-yil یک دیپلمات سابق و ارشد هوش رسمی شارژ با نظارت بر کره شمالی گفت: جنوب پاسخ به پیونگ یانگ خواسته است یک اشتباه است.

"هر دو طرف شمال و جنوب شده اند ارسال تبلیغات در طول مرز برای چندین دهه" او اشاره کرد. "اما ناگهان پیونگ یانگ طول می کشد موضوع و خواسته است که سئول در عمل برای جلوگیری از بالن و جنوب به طور موثر و به آن گفته است. این یک سیاسی و تاکتیکی مانور های شمال است که باعث می شود آنها را نگاه قوی تر و سئول ضعیف تر به دلیل آن است که تنها در تلاش برای کاری به نفع."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن