به همین دلیل است که رژیم ایران با احتیاط از Instagram?

مقامات ایرانی در حال بنا به گزارش خانههای گلی خالی ممنوعیت Instagram محبوب پلت فرم رسانه های اجتماعی در این کش

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

مقامات ایرانی در حال بنا به گزارش خانههای گلی خالی ممنوعیت Instagram محبوب پلت فرم رسانه های اجتماعی در این کشور اسلامی است. DW تجزیه و تحلیل چرا تندرو شیعی رژیم همچنان به احساس تهدید توسط قدرت اینترنت.

در اوایل این ماه, محمد استناد رئیس با نفوذ توسعه اسلامی, سازمان, انتقاد Instagram در یک سخنرانی در مجلس ایران.

Instagram آمریکایی عکس ها و ویدئو های سرویس های شبکه های اجتماعی اشغال 60 تا 70% از اینترنت ایران پهنای باند با توجه به استناد که همچنین ادعا کرد که در حدود یک سوم از جرایم اینترنتی در کشور است که عمل از طریق Instagram. آن را نیز فراهم می کند یک پلت فرم برای قمار و "غیر اخلاقی فعالیت" قم بیان شد که توسط ایالات متحده بودجه رادیو فردا.

یکی از اولین وظایف سازمان تبليغات اسلامي است که به ترویج آرمانهای انقلاب اسلامی 1979 ایران را به نسل جوان است نخست آن هدف است.

Screenshot Instagram Hassan Rouhani (Instagram/Hrouhani)

'رئیس جمهور حسن روحانی یک سیاستمدار متوسط وعده داده شده بیشتر آزادی اینترنت'

'پنجره ای به جهان

"برای بسیاری از ایرانیان Instagram پنجره ای به جهان راه آزادی – آزادی بیان و همچنین آزادی اندیشه" آنتونی Bellanger دبیر کل فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران (IFJ) گفت: DW.

ایرانیان تحصیل کرده هستند و کنجکاو او اضافه شده است. "Instagram اجازه می دهد تا آنها را برای به اشتراک گذاری تصاویر – حتی کسانی که ممنوع رژیم."

با توجه به DataReportal بیش از 58 میلیون نفر در ایران از اینترنت استفاده کنید. در دوازده ماه گذشته به تنهایی تعداد کاربران اینترنت در کشور با افزایش 5.7 میلیون.

بیش از نیمی از این کاربران اینترنت نیز فعال در رسانه های اجتماعی و تعداد کسانی که نیز افزایش یافته و به تازگی توسط 9.4 میلیون بین آوریل 2019 و ژانویه سال 2020 است.

اگر رژیم بلوک Instagram ایرانیان خواهد بود و محروم از گذشته خود را آزادانه در دسترس جهانی رسانه های اجتماعی پلت فرم. Facebook و توییتر مسدود شد پس از سال 2009 انتخابات مجلس, اما آنها هنوز هم می تواند قابل دسترسی از طریق سرور های پروکسی. پس از آن بسیاری از ایرانیان روشن به تلگرام اما رژیم آن را ممنوع اعلام کرد پس از 2017-18 در سراسر کشور تظاهرات.

"یکی از دلایل که چرا مردم به رئیس جمهور منتخب حسن روحانی یک سیاستمدار متوسط است که او وعده داده شده بیشتر آزادی اینترنت است. او بارها و بارها گفت دولت او هرگز فیلتر اطلاعات" گفت: Arseh Sevom از حقوق بشر سازمان ماده 19.

ادامه مطلب: سیاسی ارسال نظرات: چگونه ایران در رسانه های اجتماعی شکل گیری آن در انتخابات ریاست جمهوری

Instagram – یک تهدید برای رژیم ایران

در کتاب #iranelection فرهنگی دانشمند نگار Mottahedeh نوشت که پویایی سیاسی در ایران تغییر کرده است می تواند پس از بحث برانگیز 2009 انتخابات ریاست جمهوری که باعث اعتراضات گسترده.

همچنین این اولین بار است که رسانه های اجتماعی شد استفاده گسترده ضد رژیم شد. "این همبستگی بین المللی این قریب به اتفاق احساس قرابت و خویشاوندی میان جهانی کاربران اینترنت و محلی معترضان به شکل اشکال و توابع از سیستم عامل رسانه های اجتماعی به عنوان ما می دانیم که آنها امروز" گفت: Mottahedeh.

این هم پس زمینه که چرا رژیم ایران است که شک و تردید از رسانه های اجتماعی با توجه به IFJ را Bellanger. آن را در حال حاضر می تواند حرکت به ممنوعیت Instagram او اضافه شده است.

"دولت نمی تواند کنترل محتوا در غرب, شبکه های اجتماعی, و آن را بدون تاثیر بر آنچه گفته و به اشتراک گذاشته شده بر روی این سیستم عامل است و به همین دلیل آن را می بیند آنها را به عنوان یک تهدید."

ادامه مطلب: Facebook, Twitter, حذف حساب های جعلی منشاء آن در ایران

'سبک زندگی غربی'

محافظه کار و مذهبی بخش در ایران مشکلات با آنچه که آنها درک "بی اخلاقی" و یا "لیبرال شیوه زندگی است."

"مقامات به طور منظم دستگیری محبوب Instagramers. اخیرا در مه, معروف, ورزشکار, علیرضا Japalaghy دستگیر شد و پس از او نوشته شده در Instagram عکس از دوست دختر خود را در لباس نحیف. پس از آن پلیس سایبری ایران هشدار به زنان است که اگر آنها ارسال عکس های خود را بدون حجاب در رسانه های اجتماعی و یا نقض قوانین اخلاقی آنها می تواند بازداشت" گفت: Sevom.

با توجه به Sevom به عنوان اوایل به عنوان سال 2015 سانسور در ایران مقامات شروع به تمرکز بر زنان و مردان بودند که ترویج لیبرال شیوه زندگی است.

بیشتر بخوانید: ایران در بحث 'قتل ناموسی' بعد از دختر به قتل شوک های کشور

در همان زمان دولت ایران در تلاش برای فریب کاربران اینترنت به محلی سیستم عامل رسانه های اجتماعی. اما Sevom می گوید هیچ حفاظت از داده ها وجود دارد. "به همین دلیل بسیاری از ایرانیان تمایلی به استفاده از این جایگزین محلی."

Bellanger معتقد است اگر تندرو شیعی رژیم تصمیم می گیرد برای جلوگیری Instagram آن را تنها خواهد بود یک موفقیت موقتی است. "شهروندان را انجام خواهد داد همه چیز ممکن است برای دور زدن ممنوع. آنها را پیدا خواهد کرد یکی دیگر از شبکه های اجتماعی; آنها را پیدا کردن راه های دیگر برای بیان و به اشتراک گذاری نظرات خود را. نمی توان آن را دشوار است برای آنها را به خاطر در این عصر دیجیتال وجود دارد هیچ ملی, موانع," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن