طرفداران خوش آمد می گوید جانی دپ با گل به عنوان وکیل مارک های Amber Heard a 'دروغگو اجباری'

ده ها تن از طرفداران جیغ استقبال جانی دپ در لندن بالا دادگاه روز شنبه به عنوان بازیگر وارد روز پایانی بسته شدن

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

ده ها تن از طرفداران جیغ استقبال جانی دپ در لندن بالا دادگاه روز شنبه به عنوان بازیگر وارد روز پایانی بسته شدن استدلال. این زنان انجام شده هدیه و گل و نشانه های مزین با شعارهایی مانند "عدالت برای جانی" و "سوء استفاده است نه جنسيت. مردان را می توان قربانیان بیش از حد" در ایمیل روزانه.

این یک پیش نمایش از نهایی بیانیه آمده از دپ وکیل دیوید شربرن—که روز سه شنبه مارک Amber Heard یک "دروغگو اجباری" و استدلال کرد که خورشیدکه ناشر دپ است تحت پیگرد برای افترا, بدتر در مقایسه دپ Harvey Weinstein و موثر اضافه شده او را به "جنایتکاران و مجرمین گالری از معتادان" در معرض توسط #MeToo جنبش است.

دپ است suing The Sun ناشر گروه اخبار روزنامه ها برای افترا بیش از یک خورشید داستان زد که در سال 2018 با تیتر تماس دپ یک "wife-beater." ناشر دفاع استوار بر 14 اتهامات سوء استفاده های داخلی از Amber Heard که گفته می شود در محل 2013 و 2016.

نه دپ و نه شنیده است در دادگاه اما از آنجا که ناشر دفاع مبتنی بر مشروعیت شنیده داخلی سوء ادعا و استدلال از هر دو طرف در این مورد باید به رنگ یک تصویر دلخراش از سابق رابطه زن و شوهر.

دادگاه شنیده حساب های گسترده از استدلال به پایان رسید که با قطع انگشتان دست و scatological توهین که گفته می شود شامل شنیده مدفوع در زن و شوهر زناشویی تخت و دپ املا شنیده نام در ادرار پس از نوشتن مبهم اشاره به Carly Simon و خیانت در دیوار در خون خود.

شنیده ادعا می کند که دپ خشونت طغیان او را از ترس برای زندگی خود را در موارد متعدد. دپ در ضمن همواره رد تمام اتهامات سوء استفاده و شربرن استدلال باید برچسب شنیده به عنوان مصرفکننده در ارتباط است. دپ مدعی است که شنیده ساخته سال' ارزش شواهد به عنوان یک "پرونده" به فریم او.

در روز سه شنبه شربرن تکرار و اصرار خود را که دپ "هرگز به یک زن در کل زندگی است. دوره. توقف کامل است. ندا." شنیده شواهد طول مورد او گفته شده است "تغییر" و "ناسازگار" دیلی میل گزارش.

شربرن تکرار #MeToo فعال کاترین کندال ادعا می کنند که شنیده اختصاص او خشونت تجاوز به عنف داستان برای خود اهداف به گزارش خبرنگار هالیوود.

او همچنین یک ضبط 2015 مکالمه که در آن شنیده می شود گفت دپ "من نمی پانچ شما ... من متاسفم که من آمار شما در سراسر چهره مناسب با کف دست زدن اما من ضربه زدن به شما نبود مهر شما. کودک شما نمی پانچ... شما نمی توانید پانچ. شما آمار رو. من متاسفم من به شما رسید مثل این. اما من نمی پانچ شما. من لعنتی عرشه شما" در ایمیل های روزانه.

"اگر این یک مرد است که تا به حال گفت: آنچه Ms شنیده می شود گفت که تا به حال اعتراف به آنچه او اعتراف به این بود که آقای دپ برای مثال و از آن راه دیگری در اطراف شما می توانید تصور کنید آنچه در بهت و حیرت وجود دارد خواهد بود؟" شربرن خواسته دادگاه خواستار ضبط "ساده و بدون ابهام, صریح پذیرش از ضربه [دپ]."

شربرن همچنین گفت که شنیده extemporaneously ساخته او توضیح یک زمان او اعتراف به قابل توجه دپ. در ماه مارس 2015, شنیده می شود می گوید او زده دپ برای جلوگیری از او را از صدمه زدن به خواهر او. او گفت: او پس از شنیدن یک شایعه است که دپ یک بار تحت فشار قرار دادند کیت ماس پایین یک پرواز از پله ها در حالی که دو دوستیابی شدند.

شربرن به نام ادعا می کنند که "unscripted شرارت."

"این یک بلاعوض و کاملا اختراع ارجاع به کیت ماس" شربرن گفت: در هر ایمیل روزانه. "اگر شما می خواهید برای دیدن اعتبار شاهد است که این مورد به شدت وابسته به, که به شما می گوید بسیاری... این اختراع نشان می دهد که خانم شنیده شواهد فقط نمی توان اتکا کرد."

دپ و شنیده ملاقات در مجموعه ای از 2011 The Rum Diaryو ازدواج در سال 2015. سال آینده شنیده می شود برای ثبت طلاق و ثبت برای یک داخلی-خشونت سفارش محدود در برابر دپ که به او گفته شد هر دو از نظر جسمی و شفاهی سوء استفاده. او بعدها اهدا کل 7 میلیون دلار حل و فصل طلاق به اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و بیمارستان کودکان لس آنجلس.

روز دوشنبه NGN وکیل ساشا Wass, اتهام در طول بسته شدن استدلال که دپ استفاده از مواد مخدر مسائل مربوط به اختلال در حافظه خود را. او با اشاره به یک فرستاده نشده 2013, ایمیل, از, شنیده, و همچنین پیام های متنی از دپ خود را به استدلال می کنند که دپ سوء مصرف مواد بیدار خشونت alter-ego بازیگر خود مارک "هیولا."

چون از خود ماده استفاده Wass استدلال دپ خاطره از وقایع—و اینکه آیا یا نه او مورد آزار قرار گرفته شنیده می شود—غیر قابل اعتماد است.

اما هسته این مورد باقی مانده است یا نه خورشید متعهد افترا.

صحبت در مورد مقاله ای در مورد روز سه شنبه شربرن اشاره کرد که در دادگاه شنیده نمی شود "از یک روزنامه نگار" به دفاع از این مقاله و متهم خورشید از "عمل کردن به عنوان قاضی و هیئت منصفه" یک جانبه ادعا "که دپ گناه است (یک) سری جدی و خشونت آمیز جنایی جرائم" دیلی میل گزارش.

مقاله شربرن بیشتر اصرار شد "تحقیق نمی در همه."

عدالت اندرو Nichol است انتظار می رود به ارائه تصمیم گیری در این مورد در ماه سپتامبر. دپ نیز جداگانه $50 میلیون افترا کت و شلوار در برابر شنیده می شود بیش از یک همشهری داستان که شنیده خواهد شد در ژانویه آینده در دادگاه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب