سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور بولتون بگو همه خاطرات بازدید قفسه های

سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور جان بولتون خاطرات از زمان خود را در کاخ سفید رفته در فروش. مغلوب ساختن پیشی ج

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور جان بولتون خاطرات از زمان خود را در کاخ سفید رفته در فروش. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سعی کرده بود به توقف انتشار بحرانی کتاب استدلال می کند که آن را مطرح تهدیدی برای امنیت ملی.

سابق امنیت ملی آمریکا و مشاور جان بولتون ستیز بگو همه خاطرات از زمان خود را در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت رفت و در فروش برای اولین بار در روز سه شنبه و پس از کپی شد به بیرون درز آنلاین به طور غیر قانونی.

کتاب خود با عنوان "اتاق که در آن اتفاق افتاده است" بسیار مهم از مغلوب ساختن پیشی جستن و دیگر اعضای دولت او به عنوان آن را بازگو بولتون 17 ماه به عنوان مشاور امنیت ملی.

Former U.S. national security advisor John Bolton speaks during his lecture at Duke University in Durham, North Carolina, U.S. February 17, 2020. (Reurtes/J. Drake)

بولتون کتاب راه اندازی همزمان منظمی با انتخابات فصل گرم در آمریکا

"در پایان روز او قصد انتشار یک کتاب و او می خواست برای نجات آبدار بیت که" DC روزنامه نگار براندون Conradis گفت: DW.

در مصاحبه که منجر به انتشار کتاب, Bolton گفت که او فکر نمی کنم تهمت بود جا به رئیس جمهور شود.

بعد از انتشار کتاب تهمت صحبت کردن در برابر او سابق مشاور امنیت در توییتر در تماس تلفنی با یک "شسته creepster" و گفت که او باید در زندان است.

مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا صحبت کردن در برابر بولتون در تماس تلفنی با یک "wacko" و "بی کفایت" و انتقاد بولتون افزایش تدابیر سیاست خارجی است.

تلاش برای توقف انتشار نتواند

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تا به حال اقدام به دریافت این کتاب انتشار مسدود شده توسط دادگاه. درخواست رد شد هر چند یک قاضی بود و ابراز نگرانی بیش از بولتون بی توجهی به طبقه بندی فرایند بررسی.

آن است که هنوز روشن نیست که آیا دادگاه اجازه خواهد داد که بولتون به درو سود حاصل از فروش کتاب خود را. وزارت دادگستری در حال حاضر به دنبال یک مورد علیه او استدلال او در معرض خطر امنیت ملی است.

این کتاب ساخته شده است که امواج با جزئیات آن را نشان می دهد مورد تهمت و دولت. برای مثال بولتون متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از تلاش چین برای کمک به انتخاب مجدد او به کمپین از طریق یک معامله تجاری. او همچنین مدعی است که این سیاره قدرتمند ترین سیاستمدار پرسید که آیا فنلاند بخشی از روسیه در یک جلسه.

اما در اوایل خوانندگان نیز با انتقاد از گفتن همه ادعا نوشتن ضعیف و افراط رویکرد است.

این کتاب نیز مطرح طبع در اردوگاه دموکراتیک; قانونگذاران عصبانی هستند که بولتون حاضر به شهادت در مغلوب ساختن پیشی جستن جلسات استیضاح شد اما بیشتر مایل به سطل زباله رئیس سابق خود به صورت بالقوه منافع شخصی بعد.

ادامه مطلب: خواهد شد, سفیر آمریکا در آلمان ریچارد Grenell تهمت بعدی مشاور امنیت?

Pompeo در مقایسه با اسنودن

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo روز دوشنبه تشبیه بولتون اقدامات به کسانی که از مشهور ادوارد اسنودن.

"همه ما شاهد آنچه اتفاق افتاده است زمانی که مردم نشت اطلاعات طبقه بندی شده مانند ادوارد اسنودن. چه جان بولتون آیا در اینجا این است که بی شباهت به این که" Pompeo گفت. "این نوع از اطلاعات گرفتن از آن ارائه واقعی خطر و آسیب واقعی به ایالات متحده آمریکا."

سابق اطلاعاتی آمریکا پیمانکار در 2013 اسنودن نشان داد که ما عوامل از آژانس امنیت ملی (NSA) بودند انجام گسترده نظارت بر شهروندان در سراسر جهان است. این متهمان به اتهام جاسوسی و زندگی در تبعید در روسیه به اسنودن. جدید بولتون آیات — که شامل پشتیبانی از اتهامات در مرکز مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح سال گذشته که او تحت فشار اوکراین برای کمک به او رای داشته باشند قطعا کوچکتر دامنه.

kp/msh (dpa, AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب