سابق ریاست جمهوری ایالات متحده امیدوار هرمان قابیل می میرد COVID-19

مذهبی سابق مدیر عامل شرکت تبدیل سیاستمدار محافظه کار در یک بازمانده سرطان درگذشت از عوارض ناشی از کوروناویروس.

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

مذهبی سابق مدیر عامل شرکت تبدیل سیاستمدار محافظه کار در یک بازمانده سرطان درگذشت از عوارض ناشی از کوروناویروس. او برای حزب جمهوری خواه نامزدی ریاست جمهوری در سال 2012 و در حال حرکت بود به رسانه های آنلاین.

هرمان قابیل سابق مدیر عامل سابق و جمهوری خواه نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گذشت, در روز پنج شنبه از عوارض ناشی از کروناویروس در سن 74. قابیل بود که یک حامی قوی از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و شده بود روسای گروه Black Voices برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

خبر از مرگ او نوشته شده بود در توییتر با انتشار بیانیه ای عزیزان. '

"ما می دانستیم که او برای اولین بار در بیمارستان بستری با COVID-19 که این رفتن به یک مبارزه کردند." "او تا به حال تنفس مشکل و به بیمارستان منتقل شد و توسط آمبولانس. همه ما دعا کرد که اولیه meds آنها به او را دریافت کنید تنفس خود را به حالت عادی بازگشت اما روشن شد خیلی سریع بود که او در یک نبرد است."

رسانه های آنلاین خروجی نیوز مکس که در آن قابیل بود برای راه اندازی یک برنامه هفتگی همچنین نوشت: در مورد عبور خود را.

"هرمان قابیل -- رئیس ما دوست ما مانند یک پدر برای بسیاری از ما — در گذشت" وب سایت ویرایشگر نوشت. "اگر چه او در واقع بسیار سالم در سال های اخیر, او هنوز هم در معرض خطر به دلیل سابقه با سرطان است."

روشن نیست که و یا که در آن قابیل آلوده شد با COVID-19 اما او در بیمارستان بستری شد کمتر از دو هفته پس از حضور در یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تجمع در Tulsa, اوکلاهما در ماه ژوئن. در روز از این رویداد که درو هزاران نفر از مردم به داخل سالن محل برگزاری شش مغلوب ساختن پیشی جستن انتخابات ریاست جمهوری, کارکنان آزمایش مثبت است.

"هرمان قابیل تجسم رویای آمریکایی و به نمایندگی از آمریکا روح" دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany در توییتر نوشت در پاسخ.

هرمان قابیل متولد در ایالت تنسی و مطرح در شهر آتلانتا. او یک جانباز نیروی دریایی که مقیاس رتبه شرکت های بزرگ جهان برای ایجاد خود را به عنوان مدیر عامل شرکت Godfather پیتزا.

او به دنبال یک حرفه ای در سیاست و شروع به پریدن کرد به توافق اولیه در سال 2012 که در آن او تبلیغ خود را تجربه به عنوان یک تاجر و ابداع جاذب "9-9-9" اصلاحات مالیاتی طرح است. این طرح شامل 9% مالیات بر درآمد 9 درصد مالیات شرکت و 9% مالیات بر فروش.

اما اجرا خود را کوتاه بود به عنوان او تلاش برای پاسخ به اتهاماتی که او از نظر جنسی مورد آزار و اذیت چند زن و یک بعد اخبار و گزارش وی از سوی مامورین که انجمن ملی رستوران تا به حال پرداخت شهرک به دو نفر از کارکنان بیش از آزار و اذیت جنسی ادعا می کند.

میت رامنی در ادامه به برنده 2012 اولیه شکست در پیشنهاد خود را برای سرنگون کردن رئیس جمهور سابق باراک اوباما ،

بیشتر بخوانید: ایران پشت رامنی

jcg/msh (AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب