چهار شرکت ارائه فلز 3D Printing Solutions نام IDC نوآوران

بین المللی شرکت داده (IDC) امروز منتشر شده IDC نوآوران گزارش پروفایل چهار شرکت در فلز 3D printing بازار است. I

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

بین المللی شرکت داده (IDC) امروز منتشر شده IDC نوآوران گزارش پروفایل چهار شرکت در فلز 3D printing بازار است. IDC نوآوران شرکت هایی که معرفی شده اند نوآورانه فن آوری های جدید و یا پیشگامانه مدل های کسب و کار. این چهار شرکت در حال رومیزی فلزی ExOne, Rapidia و Velo3D.

روندهای کلیدی مانند تولید کنندگان به دنبال تولید انعطاف پذیری زنجیره تامین و بهره وری نور-وزن و بخشی تحکیم در حال ساخت فلز 3D printer بازار یکی از سریعترین بخش در حال رشد از کسب و کار چاپ 3D. از سمت عرضه جدید 3D فلزی چاپ فن آوری و کاهش هزینه ها در حالی که ارائه به طور قابل توجهی بیشتر کیفیت و تولید سرعت از در دسترس بوده است در گذشته است.

"فلز 3D printing بازار شاهد رشد پویا و یک بخش کلیدی است که رشد و توسعه فن آوری های جدید و مواد. این محصولات جدید در حال ایجاد قابلیت های جدید است که قادر به گسترده تر مجموعه ای از تولید کنندگان به اتخاذ فلز 3D چاپ" گفت: تیم گرین مدیر پژوهش چاپ 3D. "اما آن را نه تنها تصویب ، هزینه های پایین تر و کیفیت بهتر و سریع تر تولید نیز اجازه می دهد استفاده گسترده تر در شرکت های که با استفاده از فلز 3D printers و از جمله تولید end-استفاده از قطعات است."

گزارش IDC نوآوران: 3D فلز پرینتر 2020 (IDC #US46160820) پروفیل چهار شرکت است که انتظار می رود به تاثیر بر روی فلز 3D printing بازار به دلیل نوآورانه فن آوری های جدید و پیشگامانه مدل های کسب و کار.

  • رومیزی فلزی به رسمیت شناخته شد و برای آن فروشگاه سیستم جدید جمع کن-jetting بر اساس چاپگر 3D است که سازنده تر و ارزان تر نسبت به پودر-تخت fusion 3D printers که باید با فعال کردن دیجیتال تحول در نزدیکی مغازه ها.

  • ExOne بود به رسمیت شناخته شده بود به رسمیت شناخته شده برای ترکیب اندازی X1 160 فلزی چسب jetting سیستم خود را به ثبت رساند سه گانه عمل فناوری و پاک جدید-سوختن فلز چسب را قادر خواهد ساخت که آینده چسب جت چاپ 3D از حق بیمه فلزات مانند Inconel 718 تیتانیوم و آلومینیوم.

  • Rapidia به رسمیت شناخته شد و برای آن "دفتر دوستانه" آب بر اساس فلز 3D تکنولوژی چاپ. آن دو مرحله فرایند تسریع بار چرخش در حالی که آب آن مبتنی بر فلز و سرامیک, رب ها و سس برای کمک به کاهش هزینه ها.

  • Velo3D توسعه یک فرایند منحصر به فرد را قادر می سازد که تولید "غیر ممکن" هندسه. Velo3D بهترین و شناخته شده برای توانایی خود را برای ساخت کم زاویه هندسه بدون ساختار پشتیبانی می کند که باعث کاهش مواد و هزینه نیروی کار و شتاب چرخه تولید.

در مورد IDC نوآوران

IDC نوآوران گزارش حاضر مجموعه ای از فروشندگان – تحت $100 میلیون دلار درآمد در زمان انتخاب – انتخاب شده توسط یک تحلیلگر IDC در یک بازار خاص است که ارائه ابتکاری جدید فن آوری پیشگامانه رویکرد به یک مشکل موجود و/یا جالب مدل کسب و کار جدید. آن است که جامع ارزیابی تمام شرکت ها در یک بخش یا یک مقایسه ای رتبه بندی شرکت ها. فروشندگان در حال حاضر به دست آورد توسط یک شرکت ممکن است شامل در گزارش ارائه شده کسب است نه نهایی در زمان انتشار این گزارش. فروشندگان و تامین سرمایه شرکت های سرمایه گذاری نیز ممکن است شامل در این گزارش حتی اگر سرمایه شرکت مالی و سهام فروشنده شرکت. IDC مبتکر و IDC نوآوران علائم تجاری و بین المللی داده Group, Inc.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد IDC نوآوران تحقیق, لطفا تماس با کارن موزر در kmoser@idc.com.

در مورد IDC

بین المللی شرکت داده (IDC) برتر ارائه دهنده جهانی از بازار اطلاعات خدمات مشاوره و حوادث, فناوری اطلاعات, ارتباطات و فن آوری مصرف کننده بازار. با بیش از 1100 تحلیلگران در سراسر جهان IDC ارائه می دهد جهانی و منطقه ای و محلی و تخصص در صنعت و تکنولوژی و فرصت ها و روند در بیش از 110 کشور جهان است. IDC را تجزیه و تحلیل و بینش از آن کمک می کند حرفه ای مدیران کسب و کار و سرمایه گذاری جامعه به این واقعیت مبتنی بر فن آوری تصمیم گیری و دستیابی به اهداف کلیدی کسب و کار. تاسیس در سال 1964 IDC یک شرکت تابعه تماما متعلق به از بین اطلاعات گروه (IDG) جهان پیشرو تکنولوژی رسانه های, اطلاعات و خدمات بازاریابی شرکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد IDC لطفا www.idc.com. دنبال IDC در توییتر @IDC و LinkedIn. اشتراک در IDC وبلاگ برای اخبار صنعت و بینش: http://bit.ly/IDCBlog_Subscribe.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن