جنرال الکتریک, انرژی تجدید پذیر, COBOD و LafargeHolcim شرکت توسعه رکورد بلند توربین بادی برج با 3D-چاپ بتن پایگاه

تاریخی چند سال همکاری بین سه تن از رهبران خود را در صنعت به افزایش تولید انرژی تجدید پذیر و استفاده ازتوربین ب

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399
  • تاریخی چند سال همکاری بین سه تن از رهبران خود را در صنعت به افزایش تولید انرژی تجدید پذیر و استفاده از
  • توربین بادی, برج, به طور معمول شده است محدود به ارتفاع کمتر از 100 متر به عنوان آنها به طور سنتی ساخته شده در فولاد یا بتن پیش ساخته
  • چاپ و پایه به طور مستقیم بر روی سایت با 3D-چاپ بتن فن آوری را قادر به ایجاد پایگاه های بزرگتر و مقرون به صرفه بلندتر ترکیبی برج رسیدن به 200 متر
  • بلندتر از برج جذب بادهای قوی تر در نتیجه تولید بیشتر انرژی در کاهش هزینه ها
  • نمونه اول با موفقیت چاپ شده در اکتبر 2019

جنرال الکتریک, انرژی تجدید پذیر, COBOD و LafargeHolcim امروز اعلام کرد که آنها را شریک به شرکت توسعه توربین های بادی با بهینه سازی 3D چاپ بتن پایگاه های رسیدن به رکورد ارتفاع 200 متر. سه طرف انجام خواهد شد چند سال همکاری به منظور توسعه راه حل های نوآورانه که افزایش تولید انرژی تجدید پذیر در حالی که کاهش Levelized هزینه انرژی (LCOE) و بهینه سازی هزینه های ساخت و ساز. شرکای تولید خواهد شد و در نهایت یک توربین بادی نمونه با چاپ پایه و تولید آماده چاپگر و مواد محدوده به مقیاس تولید. اولین نمونه 10 متر بالا برج پایه بود با موفقیت چاپ شده در اکتبر 2019 در کپنهاگ. با بررسی راه های توسعه اقتصادی بلندتر برج که گرفتن بادهای قوی تر از سه طرف با هدف تولید بیشتر انرژی های تجدید پذیر در هر توربین.

ساختمان در این صنعت پیشرو تخصص هر شریک این همکاری با هدف سرعت بخشیدن به دسترسی و استفاده از انرژی های تجدید پذیر در سراسر جهان است. جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر را ارائه تخصص های مرتبط به طراحی و تولید و تجاری سازی توربین های بادی COBOD تمرکز خواهد رباتیک اتوماسیون و چاپ 3D و LafargeHolcim را طراحی خیاط ساخته شده از بتن و مواد و پردازش آن و نرم افزار.

"بتن چاپ 3D است که بسیار امیدوار کننده تکنولوژی برای ما به عنوان باور نکردنی آن انعطاف پذیری طراحی گسترش عرصه ساخت و ساز امکانات. که هر دو کاربر و ترویج انرژیهای پاک, ما خوشحال به قرار دادن مواد ما و تخصص در طراحی به کار در این پروژه پیشگامانه را قادر می سازد صرفه جویی در هزینه ساخت و ساز های بلند توربین بادی برج و تسریع دسترسی به انرژی های تجدید پذیر" توضیح Edelio برمجو سر از R&D برای LafargeHolcim.

هنریک لوند-Nielsen, بنیانگذار COBOD International A/S افزود: "ما بسیار افتخار به همکاری با شرکت های جهانی مانند جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر و LafargeHolcim. با ما پیشگامانه تکنولوژی چاپ 3D همراه با شایستگی و منابع از شرکای ما در حال متقاعد شده است که این مخل حرکت در توربین های بادی در صنعت درایو کمک خواهد کرد که هزینه های پایین تر و سریع تر اعدام بار به نفع مشتریان و کاهش CO2 رد پای از تولید انرژی است.

"چاپ 3D است که در جنرال الکتریک DNA و اعتقاد ما بر این است که فرمت های زیادی تولید افزودنی را مخل بالقوه به باد میباشد. بتن چاپ پیشرفته است به طور قابل توجهی بیش از پنج سال گذشته و اعتقاد ما بر این است که نزدیک به واقعی نرم افزار در جهان صنعتی. ما متعهد به در نظر گرفتن استفاده کامل از این فناوری هر دو از انعطاف پذیری طراحی آن اجازه می دهد تا به عنوان لجستیک ساده آن را قادر می سازد در چنین عظیم قطعات" گفت: Matteo بلوچی تکنولوژی تولید پیشرفته رهبر برای جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر.

به طور سنتی ساخته شده در فولاد یا بتن پیش ساخته و بادی و توربین برج به طور معمول شده است محدود به ارتفاع کمتر از 100 متر به عرض پایه نمی تواند بیش از 4.5 متر قطر است که می تواند حمل و نقل از طریق جاده بدون بیش از حد هزینه های اضافی. چاپ یک متغیر ارتفاع پایه به طور مستقیم بر روی سایت با 3D-چاپ بتن فن آوری را قادر خواهد ساخت برج به 150 تا 200 متر بلند است. به طور معمول 5 مگاوات توربین در 80 متر تولید سالانه 15.1 گیگاوات ساعت. در مقایسه با همان توربین در 160 متر تولید می 20.2 گیگاوات ساعت و یا بیش از 33 درصد قدرت فوق العاده.

در مورد LafargeHolcim
LafargeHolcim رهبر جهانی در مصالح ساختمانی و راه حل و فعال در چهار بخش کسب و کار: سیمان, مصالح آماده مخلوط بتن و راه حل ها و محصولات. آن جاه طلبی به رهبری صنعت در کاهش کربن تولید گازهای گلخانه ای و تغییر نسبت به کم کربن ساخت. با قوی ترین سازمان R&D در صنعت این شرکت به دنبال به طور مداوم در معرفی و ترویج با کیفیت بالا و پایدار مصالح ساختمانی و راه حل برای مشتریان خود در سراسر جهان - اعم از فردی homebuilders و یا توسعه دهندگان از پروژه های زیربنایی. LafargeHolcim استخدام بیش از 70 ، 000 کارمند در بیش از 70 کشور جهان است و نمونه کارها است که به همان اندازه متعادل بین توسعه و بازار.

در مورد COBOD International A/S
COBOD بین المللی در سطح جهان پیشرو 3D ساخت و ساز شرکت چاپ تهیه 3D ساخت و ساز تکنولوژی چاپ به مشتریان در آسیا و خاورمیانه و اروپا و آمریکا. COBOD به قصد مختل کردن صنعت ساخت و ساز و هر صنعت که در آن سازه های بتنی اعمال می شود. COBOD ساخته شده است که عناوین متعدد بار در چند سال گذشته از چاپ 3D از اول به طور کامل مجاز ساختمان در اروپا در سال 2017 بیش از تحویل از بزرگترین ساخت و ساز چاپگر در جهان اندازه گیری 27 متر طول و 10 متر ارتفاع به زندگی چاپ 3D از یک خانه کوچک در هر روز در طول Bautec آلمان ساخت و ساز نمایشگاه است. آلمانی Peri گروه پیشرو در ارائه دهنده دستی بتن ریزی قالب بندی تجهیزات سهامداران اقلیت از COBOD. ما را دنبال کنید www.COBOD.com

در مورد جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر
جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر است که 15 میلیارد دلار کسب و کار است که ترکیبی از یکی از گسترده ترین مجموعه در انرژی های تجدید پذیر صنعت به ارائه پایان به پایان راه حل برای مشتریان ما خواستار قابل اعتماد و مقرون به صرفه سبز قدرت. ترکیب خشکی و دریایی باد پره های آبی, ذخیره سازی, ابزار مقیاس خورشیدی و راه حل های شبکه و همچنین ترکیبی انرژیهای تجدید پذیر و دیجیتال ارائه خدمات جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر نصب شده بیش از 400+ گیگاوات از پاک کردن انرژی های تجدید پذیر و مجهز به بیش از 90 درصد از آب و برق در سراسر جهان با آن راه حل های شبکه. با حدود 40,000 کارکنان در حال حاضر در بیش از 80 کشور, جنرال الکتریک, انرژی های تجدید پذیر ایجاد ارزش برای مشتریان به دنبال قدرت جهان با مقرون به صرفه و قابل اعتماد و پایدار سبز الکترون.
ما را دنبال کنید در www.ge.com/renewableenergy در www.linkedin.com/company/gerenewableenergy و یا در www.twitter.com/GErenewables

3D بتن چاپ در LafargeHolcim


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب