مدیر Lynn Shelton به یاد شریک Marc Maron پس از شوک مرگ در 54

تحسین در فیلم مستقل و کارگردان تلویزیون Lynn Shelton در گذشت روز جمعه در لس آنجلس گزارش با توجه به غیر قابل تش

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

تحسین در فیلم مستقل و کارگردان تلویزیون Lynn Shelton در گذشت روز جمعه در لس آنجلس گزارش با توجه به غیر قابل تشخیص اختلال خونی. او 54.

"من به برخی از افتضاح اخبار" کمدین و پادکستر Marc Maron که در یک رابطه عاشقانه با شلتون گفت: در بیانیه ای در روز شنبه. "لین گذشت, شب گذشته است. او فرو صبح دیروز پس از داشتن شده است بیمار برای یک هفته. وجود دارد که قبلا ناشناخته, بیماری زمینه ای. این بود COVID-19. پزشکان نمی تواند او را نجات دهد. آنها تلاش کرد. سخت است."

"من او را بسیار دوست به عنوان من می دانم که بسیاری از شما را به عنوان به خوبی. آن را ویرانگر" مارون ادامه داد. "من وارد دل و در شوک کامل و واقعا نمی دانم که چگونه به حرکت به جلو در این لحظه. من نیاز شما را همه می دانیم. من نمی دانم برخی از شما. برخی از من انجام دهد. من فقط در تلاش برای اجازه دهید افرادی که برای او مهم می دانم."

"او زیبا و مهربان و دوست داشتنی و کاریزماتیک هنرمند," او اضافه شده است. "روح او خالص بود شادی. او ساخته شده من خوشحال است. من ساخته شده او را خوشحال. ما خوشحال بودند. تو بخندی همه زمان ها است. ما خندید زیادی است. ما شروع یک زندگی با هم. من واقعا نمی توانم باور کنم که آنچه که اتفاق می افتد. این وحشتناک غم از دست دادن است."

فقط این هفته مارون گفت: شنوندگان خود را WTF پادکست که شلتون حال پایین آمدن با گلو درد و تب و او نگران است که او تا به حال قرارداد COVID-19 با وجود این واقعیت است که آنها تا به حال شده است به ماندن در خانه با هم و عمدتا اجتناب از هر گونه تماس با جهان خارج است. او تست شده و نتایج برگشتم منفی است.

شلتون به کارگردانی او اولین فیلم ما راه رفتن بسk فقط 14 سال پیش. اما از آن زمان به بعد او تبدیل شده بود همه جا با حضور در فیلم مستقل و تلویزیون چشم انداز است. او نوشت و کارگردانی Humpday و خود را برادر و خواهرهر دو بازیگران علامت گذاری به عنوان duplass که توییتی در مورد خود ارتباط عمیق در بعد از ظهر شنبه.

در تلویزیون های دنیا او کارگردانی قسمت از Mad Men, جدید, دختر, The Mindy Project, استاد هیچ, گاه به گاه خوب جای تازه کردن قایق و بسیاری دیگر از جمله چندین قسمت از این سال کمی آتش در همه جا. و او همکاری کرد شاید اغلب با مارون اولین بار در eponymous خود نشان می دهد برای IFC و سپس بعد از آن در Netflix بکشد براق و جدید ترین شوی ویژه 2017 را بیش از حد واقعی و این سال را به پایان زمان سرگرم کنندهاست که این نویسنده به تازگی نام یکی از 10 بهترین کمدی فوق العاده به جریان تحت قرنطینه.

سال گذشته او همچنین کارگردانی مارون در بداهه فیلم Sword of اعتماداست که برای اولین بار در SXSW و دست آورد بررسی دیوانه برای هر دو جهت و عملکرد خود را. او گفت: روزانه وحش کوین فالون که او تا به حال یک چشم انداز از مارون به عنوان یک curmudgeonly pawn shop صاحب شوخی "چرا کسی به این فکر می کنم قبل از من؟"

صحبت در مورد تجربه تماشای اخیر به صورت گذشته نگر از کار او افزود ، "این واقعا سرگرم کننده بود به درک که من یک بدن از کار می دانید ؟ و اگر من هرگز ساخته شده یکی دیگر از فیلم های من را در پشت بدن از کار است که من واقعا افتخار است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن