دادگاه اسناد نشان می دهد که چگونه پلیس اجساد روز قیامت مادر بچه

پلیس با استفاده از تلفن همراه درخواستهای برای پیدا کردن باقی مانده از روز قیامت مادر لری Vallow را از دست رفته

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

پلیس با استفاده از تلفن همراه درخواستهای برای پیدا کردن باقی مانده از روز قیامت مادر لری Vallow را از دست رفته کودکان در شوهر, آیداهو, حیاط خلوت—دختر نوجوانش تجزیه و سوخته و 6 ساله مبتلا به اوتیسم پسر پیچیده شده در پلاستیک و نوار مجرای.

این وحشتناک شد جزئیات موجود در یک علت احتمالی استشهاد unsealed یک هفته پس از Vallow شوهر چاد Daybell دستگیر شد و به اتهام کتمان شواهد. Vallow خودش بود در حال حاضر در زندان برای امتناع از تولید و دختر Tylee و پسر J. J. ماه پس از آنها ناپدید شد.

دادگاه مقاله نمی گویند که چگونه این کودکان کشته شدند اما پیشنهاد آنها درگذشت دو هفته از هم جدا و Vallow برادر الکس کاکس که پس از درگذشت درگیر شد و در اختیار. Vallow و Daybell نشده است متهم با کودکان و مرگ و میر هر چند استشهاد یادداشت ها در نقاط مختلف است که مادر خود را به اعتقاد آنها در حال تبدیل شدن به "زامبی."

"آنها همچنین اعلام کرد ماموریت خود را به خلاص شدن از شر جهان از زامبی" استشهاد می گوید.

Daybell نویسنده یک سری از آخرالزمانی رمان هدف در یک مورمون مخاطبان و Vallow که دوستان می گویند کاهش یافت و تحت نوسان حاضر به همکاری با پلیس تحقیق در مورد ناپدید شدن کودکان و hightailed آن به هاوایی—که در آن آنها تا به حال ازدواج نکردی بعد از همسران قبلی درگذشت مشکوک.

با توجه به استشهاد پلیس نمیفهمد که در آن به دنبال Tylee و J. J. با بررسی تلفن همراه پرونده در روز پس از هر کودک گذشته دیده می شد.

در Tylee مورد بود که در سپتامبر. 8 سفر به پارک ملی یلوستون با Vallow و کاکس. در ساعت اندکی از سپتامبر. 9 کاکس تلفن همراه درخواستهای قرار داده و او را در Vallow آپارتمان و سپس بعد از آن در صبح در Daybell اموال برای چند ساعت.

که همان روز صبح Daybell پیامک خود را پس از آن-همسر تامی و به او گفت که او تا به حال سوخته اندام درخت و نیز به ضرب گلوله یک راکون است که او پس از آن دفن شده در خود را "گورستان حیوان خانگی" در این زمینه. یک محقق اشاره کرد که آن را عجیب و غریب برای Daybell برای دیدن یک شبانه حیوانات در وسط صبح.

J. J. گذشته دیده می شد در سپتامبر. 22 وقتی Vallow دوستان بازدید شد. صبح روز بعد کودک بود هیچ جا یافت می شود دوستان گفته پلیس و Vallow ادعا کرد برادرش گرفته بود او شب قبل به خاطر او بود "اقدام مانند یک زامبی" و تا به حال زدم یک تصویر از عیسی کردن یخچال و فریزر.

تلفن همراه درخواستهای از صبح که قرار کاکس در Daybell اموال به طور خاص در نزدیکی برکه استشهاد گفت.

زمانی که پلیس اموال هفته گذشته آنها در بر داشت J. J. پلاستیکی پیچیده بدن نزدیک برکه در زیر قاب سنگ و چمن. آنها دریافتند Tylee را همچنان در نقطه ای که در آن کاکس شده بود ترسیم به نزدیکی خاک گربه و سگ اسکلت.

Daybell و Vallow باید هرگونه تخلف کرده اند اما نه هر گونه نظرات عمومی در مورد آنچه اتفاق افتاده است به کودکان است. از دست رفته فرد مورد جلب توجه به این زن و شوهر عجیب و غریب اعتقادات مذهبی همراه با مرگ و میر ناشی از همسران قبلی خود را.

Vallow شوهر, چارلز, به ضرب گلوله کشته شد به مرگ توسط Cox در آنچه که در ابتدا به عنوان یک مورد دفاع از خود در طول یک اختلاف داخلی. Tammy Daybell مرگ ذکر شده بود به عنوان طبیعی پس از او به رختخواب رفت و با یک سرفه و هرگز از خواب بیدار شدم—اما بدن او شده و آيند و autopsied و مرگ به عنوان برچسب مشکوک. مقامات به تازگی گفت که کاکس مرگ بود از علل طبیعی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن