جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر تضمین امنیت 5-سال FSA با Naturgy در اسپانیا

جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر امروز اعلام کرد که آن انتخاب شده است Naturgy به ارائه 5 سال سرویس کامل تواف

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر امروز اعلام کرد که آن انتخاب شده است Naturgy به ارائه 5 سال سرویس کامل توافق (FSA) برای La رابعه مزرعه بادی در اسپانیا. این مزرعه بادی شامل 13 سازگار با محیط زیست-80 توربین.

جنرال الکتریک ارائه خواهد شد کامل پیشگیرانه و نگهداری اصلاحی وظایف در این 13 واحد علاوه بر 50 واحد از همان فن آوری در Naturgy را Pehimo مزرعه باد در حال حاضر تحت قرارداد. تجاری انعطاف پذیری و ارزش افزوده از طریق تکنولوژی ارتقاء بوده است کلیدی برای رسیدن به یک توافق نهایی بین طرفین است. با این توافق, جنرال الکتریک, انرژی های تجدید پذیر در حال حاضر چهار قرارداد نگهداری پوشش حدود 100 Naturgy توربین های بادی.

رابین Goodman, جنرال الکتریک, انرژی های تجدید پذیر را در خشکی خدمات رهبر اروپا گفت: "این معامله نشان دهنده اعتماد به نفس است که Naturgy در جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر و کیفیت خدمات ارائه شده است. ما خوشحال به استقبال لا رابعه مزرعه باد به ما سرویس ناوگان."

با توجه به اسپانیایی انرژی باد انجمن اسپانیا بیش از 25 GW از انرژی باد ظرفیت دادن به آن پنجمین نصب پایه در جهان است. وزش اروپا گزارش می دهد که اروپا تا کنون بیش از 200 GW از انرژی باد قادر می سازد آن را به حساب 15 درصد از برق مصرف شده توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا در سال 2019.

جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر دیجیتالی-فعال ارائه دهنده خدمات برای تجدید دارایی های نظارت و حفظ بیش از 15000 توربین های بادی در سراسر جهان است.

###

در مورد جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر
جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر است که 15 میلیارد دلار کسب و کار است که ترکیبی از یکی از گسترده ترین مجموعه در انرژی های تجدید پذیر صنعت به ارائه پایان به پایان راه حل برای مشتریان ما خواستار قابل اعتماد و مقرون به صرفه سبز قدرت. ترکیب خشکی و دریایی باد پره های آبی, ذخیره سازی, ابزار مقیاس خورشیدی و راه حل های شبکه و همچنین ترکیبی انرژیهای تجدید پذیر و دیجیتال ارائه خدمات جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر نصب شده بیش از 400+ گیگاوات از پاک کردن انرژی های تجدید پذیر و مجهز به بیش از 90 درصد از آب و برق در سراسر جهان با آن راه حل های شبکه. با بیش از 40 ، 000 کارکنان در حال حاضر در بیش از 80 کشور, جنرال الکتریک, انرژی های تجدید پذیر ایجاد ارزش برای مشتریان به دنبال قدرت جهان با مقرون به صرفه و قابل اعتماد و پایدار سبز الکترون.
ما را دنبال کنید در www.ge.com/renewableenergy در www.linkedin.com/company/gerenewableenergy و یا در www.twitter.com/GErenewables



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن