"پیدایش: کشف هدف خود را" آمازون بهترین فروش کتاب رایگان برای 5 روز

در "پیدایش: کشف هدف خود را" شیث B. Kajang چاشنی کشیش الهیات و سخنران کنفرانس حمایت عملی مربوطه و الهام بخش از

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

در "پیدایش: کشف هدف خود را" شیث B. Kajang چاشنی کشیش الهیات و سخنران کنفرانس حمایت عملی مربوطه و الهام بخش از هر فصل از کتاب پیدایش از یک دیدگاه مذهبی برای ایجاد انگیزه در مسلمانان برای زندگی هدفمند و معنی دار زندگی از دیدگاه خدا خالق است.

نقشه کشی در سال از تجربه به عنوان یک کشیش کلیسای زمینی و حوزه علميه مربی Kajang بررسی کتاب پیدایش از مذهبی و معنوی دیدگاه است که به خواننده کمک کند تا به راحتی درک معنای متن اما خیلی بیشتر اعمال آن در عملی و راه معنی دار.

"پیدایش: کشف هدف خود را" یک کتاب است که کمک خواهد کرد که مسیحیان صرف نظر از دینی و مذهبی وابستگی اعمال اصول کتاب مقدس را در خود روز به روز زندگی برای رشد شخصی و معنوی. این الهام بخش کلامی شاهکار اولین بار در "انگیزه تفسیر کتاب مقدس" شکستن زمین بسیار نیست چرا که آن را برگرفته از کتاب پیدایش در یک راه جدید است اما به دلیل آن کمک می کند تا خوانندگان را در درک و اعمال کلام خدا در تازه و relatable دیدگاه. به عنوان Kajang نشان می دهد که در هر فصل از این تفسیر هر داستان در کتاب پیدایش طنین انداز با انسان در تمام سنین در یک عمیق تر وجودی سطح.

این کتاب در حال حاضر رایگان و در دسترس برای دانلود به صورت پنج روز (از 06/20/2020 به 06/24/2020). دریافت یک کپی خود را در: https://www.amazon.com/GENESIS-Discover-Purpose-Motivation-Commentary-ebook/dp/B089S93NLG/.

در کمتر از 24 ساعت پس از انتشار آن "پیدایش: کشف هدف خود را" به عنوان رتبه #1 داغ انتشار در مسیحی تفسیر, دسته بندی با 5 ستاره و نظرات. در اینجا برخی از داوران گفته اند:

"انگیزه تفسیر کتاب مقدس (MBC) یک تغییر پارادایم و مقابله منطقی به راه من استفاده می شود به خواندن کتاب پیدایش. نویسنده رو باز پیچیدگی ایجاد حوادث و بافت آنها را به صورت موضوعی دسته بندی. MBC در حفظ آن پایان نامه است که خدا مسلم خالق همه چیز و آفرید و مرد را در تصویر خود را (imago Dei) و همکاری سازندگان با او. چگونه نویسنده ساده کتاب مقدس الهیات حرفه و فرهنگی دستور داده شده به انسان (مرد و زن) در ایجاد سلسله مراتب بی همتا است. من قادر به دیدن راحت و کاربر پسند از اخلاق کار به عنوان سنگ بستر ایجاد انگیزه تفسیر کتاب مقدس. به عنوان یک شاگرد کتاب مقدس را خوانده ام کتاب پیدایش از نظر تفسیری به زبان عبری کیهان شناسی اما هرگز از دو نقطه نظر به عنوان روشن در MBC. من خواهد شد با استفاده از انگیزه تفسیر کتاب مقدس برای من صبح مذهبی, راهنمای پس. برای هر مسیحی که خدا می خواهد به صحبت می کنند به او را از طریق ایجاد انگیزه, تفسیر کتاب مقدس است و آن را بازوی شما با ارزش عبادت بینش در ایجاد محیط زیست, ازدواج, اقتصاد و سیاست است. من می دانم که هر کسی که می آید در تماس با انگیزه تفسیر کتاب مقدس را تجربه Trinitarian شادی و Trinitarian صلح است." - Stephen S. Enada دانشیار کشیش فرویو کلیسای باپتیست Jonesboro, GA.

"بار خوانده شده مانند یک رودخانه جریان آب زندگی می کنند. من اوایل که قلب من دریافت کردن کلمات در صفحات قبل در ذهن من بود. الهی بینش به زندگی امروز مردم است. به شدت توصیه می شود برای هر مؤمن صرف نظر از بلوغ است." - James H.

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات, لطفا تماس با نویسنده در 267-285-3896 یا ایمیل motivationbiblecommentary@gmail.com
 
درباره نویسنده:

ست B. Kajang دارای چندین مدرک کارشناسی ارشد در اخلاق و فلسفه آموزش و پرورش الهیات و دین است. او در تازه ترین مدارک دانشگاهی به یک استاد الهیات (MDiv) از وست کلامی حوزه علمیه فیلادلفیا و استاد مقدس الهیات (STM) از دانشگاه ییل. ست شده است یک کشیش برای چندین سال و همچنین تدریس واگرا کلاس ها در چهار حوزه بیش از طول یک دهه. او بنیانگذار و رهبری کشیش از ماکت کلیسا در New Haven, کانکتیکات, که در آن او همسر و سه فرزند در حال حاضر اقامت.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن