جورج فلوید کشتار: تظاهرات در سراسر آمریکا

اعتراضات تشدید در سراسر ایالات متحده با مردم خشمگین در قتل در بازداشت پلیس غیر مسلح سیاه جورج فلوید. مینه سوتا

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

اعتراضات تشدید در سراسر ایالات متحده با مردم خشمگین در قتل در بازداشت پلیس غیر مسلح سیاه جورج فلوید. مینه سوتا که در آن قتل صورت گرفت را معرفی خواهد کرد و یک حکومت نظامی بیش از آخر هفته.

تظاهرات جاروب در سراسر ایالات متحده در روز جمعه به مردم نشان داده در برابر کشتار جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس. مسالمت آمیز تظاهرات در آریزونا و اوهایو تبدیل خشونت به معترضان پرتاب سنگ ها آغاز آتش سوزی و شکست پنجره ها در ساعات اولیه صبح روز جمعه.

در ضمن بیش از 200 نفر در گلبرگ می سی سی پی, پیوست, یک تظاهرات مسالمت آمیز بعد از ظهر جمعه در تالار شهر خواستار استعفای یک شهردار که او گفت: "نمی بینم هر چیزی غیر معقول" در مورد قتل جورج فلوید در بازداشت پلیس.

در شهر فینیکس, آریزونا, مقامات گفت که پس از صدها نفر از معترضان راهپیمایی به سمت ساختمان کاپیتول یک گروه کوچک را شکست ویندوز در مقر پلیس در ساعات اولیه صبح روز جمعه.

معترضان در کلمبوس, اوهایو, Floyd, خانه, دولت, تلاش برای شکستن به اوهایو خانه ملت. اوهایو فرماندار مایک DeWine فراخوانی به وحدت در این تظاهرات خواستار صلح بیش از آخر هفته.

"مرگ او اثرات همه ما," او گفت:. "ما باید مسئولیت را به یکدیگر بدون در نظر گرفتن نژاد به ایستادن و می گویند ما نمی خواهد تحمل رفتار شبیه به این."

جورج فلوید بود که یک آفریقایی-آمریکایی مردی که کشته شد در بازداشت پلیس در مینیاپولیس پس از فیلم جدیدی از او در دستبند شفاعت هوا به عنوان یک افسر پلیس kneeled در گردن او. درک چوین یکی از چهار افسر پلیس دستگیر شد و متهم به قتل صبح روز جمعه پس از سه روز تظاهرات بود.

USA, Mississippi - Proteste um den Tod von George Floyd (Imago/S. Altman)

معترضان با تجمع در مقابل ساختمان Mississippi State Capitol در جکسون در روز جمعه

مینه سوتا معرفی مقررات منع رفت و آمد

فرماندار Tim Walz از مینه سوتا که در آن تظاهرات آغاز شد و در اوایل هفته اعلام کرد که مقررات منع رفت و آمد بیش از آخر هفته از 8 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت 6 صبح شنبه و همان شنبه شب در تلاش برای جلوگیری از خشونت و غارت. Walz همچنین اذعان کرد خود را "شکست تحقیرآمیز" در پاسخ به وضعیت این هفته است.

"ما متعهد به تغییر" او در توییتر نوشت.

Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن به نام برای عدالت در مرگ جورج فلوید و توصیف سیستمیک نژادپرستی به عنوان یک "زخم باز" در ایالات متحده است.

او همچنین محکوم کرد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که به نظر می رسد به تماس با خشونت به سرکوب غارتگران در مینیاپولیس خود را در توییتر پلت فرم.

"من خشمگین و شما باید بیش از حد" بایدن در توییتر نوشت.

مغلوب ساختن پیشی جستن متحد و دادستان کل آمریکا, ویلیام Barr روز جمعه گفت که او "اعتماد به نفس عدالت خواهد بود خدمت کرده است" و این که او در بر داشت فیلم از فلوید بازداشت "دلخراش."

تظاهرات ادامه انتظار می رود بیش از آخر هفته با بسیاری از فعالان اجتماعی و رسانه های تماس برای سه تن دیگر از ماموران پلیس دخیل در Floyd مرگ دستگیر شدند.

اد/dr (AP, AFP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب