Coronavirus: توکیو افزایش سطح 'هشدار' درگیری میان سنبله

پایتخت ژاپن دیده است یک افزایش شدید در موارد بعد از هفته گذشته لغو آن حالت اضطراری. دولت ها در سراسر جهان باید

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

پایتخت ژاپن دیده است یک افزایش شدید در موارد بعد از هفته گذشته لغو آن حالت اضطراری. دولت ها در سراسر جهان باید گفت آنها ممکن است reimpose مستندات در صورت حتی کوچکترین شیوع است.

توکیو شهر دولت روز سه شنبه به شهروندان هشدار داد در خانه بماند مگر اینکه آنها را به کسب و کار فوری برای انجام و آموزش شهروندان برای حفظ اجتماعی فاصله پس از ثبت نام در آن بیشترین تعداد از عفونت در تقریبا یک ماه.

پایتخت ژاپن لغو وضعیت اضطراری فقط یک هفته پیش اما پس از 34 مورد جدید ثبت شد آن را گرفته است موضع جدید در تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری است.

بیشتر بخوانید: ژاپن به نظر می رسد برای عشق آنلاین در میان coronavirus بحران

فرماندار Yuriko Koike صدور "توکیو هشدار" و گفت: "این هشدار است که دقیقا اطلاع مردم از وضعیت عفونت و به توصیه احتیاط."

روشنایی در توکیو پل رنگین کمان تغییر خواهد کرد از رنگین کمان رنگی به قرمز به عنوان نشانه ای از سطح جدید از احتیاط. این هشدار به این معنی نیست محدودیت هایی که درست کردم کاسته مانند بازگشایی تئاتر, تناسب اندام, سالن های ورزشی و دیگر امکانات تجاری خواهد بود reimposed بلافاصله.

Koike افزود: "من می خواهم به همه یادآوری دوباره است که ما در حال مبارزه با یک ویروس ناشناخته به عنوان ما هنوز هیچ واکسن یا درمان برای آن است."

ادامه مطلب: کروناویروس در ژاپن: آتش سوزی طرد آنلاین حملات علیه پزشکان قربانیان

با وجود کاهش محدودیت به تازگی باشگاه شب کارائوکه مکان و دیگر بالاتر ریسک موسسات بسته باقی می ماند. این به احتمال زیاد بازگشایی زمانی که ژاپن وارد آن فاز سوم از کاهش مستند اقدامات, اما در حال حاضر آن باقی مانده است در فاز دوم.

در همین حال ژاپن نیز تایید امن تر و ساده تر بزاق بر اساس آزمون به عنوان آن به نظر می رسد برای افزایش تست به تمبر از رمان ویروس که تا کنون آلوده 16,837 مردم در سراسر کشور و در نتیجه 902 مرگ و میر.

jsi/rc (AP, Reuters)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن