جورج فلوید قتل اسپرز تظاهرات در سراسر اروپا

هزاران نفر با تجمع در برلین مرکز شهر و در سراسر آلمان در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. دیگر شهرهای

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

هزاران نفر با تجمع در برلین مرکز شهر و در سراسر آلمان در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. دیگر شهرهای اروپایی از جمله لندن نیز تظاهرات در حالی که سه تظاهرات در پاریس ممنوع شد.

تازه ضد نژادپرستی تظاهرات لگد کردن در سراسر آلمان روز شنبه با تظاهرات پر کردن مراکز شهرستان از برلین به آلمان ،

هزاران نفر با تجمع در الکساندر در برلین سیتی سنتر, برگزاری, نشانه هایی است که گفت: "Black Lives Matter" و "نه عدالت بدون صلح است." تظاهرکنندگان بسیاری از آنان با لباس سیاه و پوشیدن facemasks نیز برگزار شد تا پلاکارد با شعارهای از قبیل "بود که تغییر" "من نمی توانم نفس بکشم" و "آلمان است و نه گناه."

"این #Alex کامل است. بیشتر مردم در حال مجاز است. فاصله امکان پذیر نمی باشد" یک کاربر توئیتر خود نوشت.

کلن مونستر و نورنبرگ نیز جلب جمعیت زیادی همراه با شهرهای کوچکتر مانند فلنسبورگ در ایالت شمالی, Schleswig-Holstein.

ادامه مطلب: ق موسس استعفا داد, درخواست, سیاه, عضو هیئت مدیره

"با تشکر از شما #Flensburg, آن است که یک افتخار بود که در اینجا. نه به نژاد پرستی و فاشیسم مرز همبستگی. ضد نژاد پرستی باید تبدیل به عملی هر روز" لورنز Beutin, آب و هوا و انرژی رئیس Die Linke (سمت چپ) حزب است.

این تظاهرات که در تظاهراتی در همبستگی با تظاهرات در آمریکا علیه پلیس کشتن یک غیر مسلح آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید همچنین محل در لندن آمستردام و پاریس در حالی که استرالیا و برزیل نیز شاهد بزرگ ralliesover 24 ساعت گذشته. تظاهرات در مادرید و بروکسل نیز برنامه ریزی شده در روز یکشنبه.

هزاران نفر با تجمع در میدان پارلمان لندن با کوچکتر تظاهرات در منچستر کاردیف سیتی و شفیلد.

"وقت آن است که برای رایت کردن نژادپرستی نهادی" یک بلندگو فریاد زد: از طریق یک بلند گو حرف زدن در خارج از لندن ساختمان پارلمان با توجه به AFP. "این است که چگونه ما را مراقبت از هر یک از دیگر," او گفت: پس از اصرار هر کس برای قرار دادن بر روی یک ماسک. "این است که چگونه ما زنده بماند."

در پاریس پس از یک تظاهرات که درو 20,000 روز سه شنبه در حمایت از خانواده از آدما ترائوره یک جوان سیاه و سفید مردی که در بازداشت پلیس در سال 2016 پلیس فرانسه ممنوع شنبه تظاهرات که برنامه ریزی شده به محل در خارج از سفارت آمریکا در چمن در نزدیکی برج ایفل.

ادامه مطلب: اروپا باید گام به گام ضد نژاد پرستی تلاش, حقوق, آژانس, گوید

پاریس اداره پلیس گفت: روز جمعه آن را تا به حال اجرا شده این ممنوعیت به دلیل خطرات به نظم اجتماعی و سلامت خطرات ناشی از اجتماعات بزرگ به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

با این حال تظاهرکنندگان تلاش برای جمع آوری در مقابل سفارت آمریکا به رغم ممنوعیت. آنها ملاقات کرد توسط پلیس ضد شورش که تبدیل مردم را در راه خود را به سفارت که فرانسه نیروهای امنیتی مهر و موم شده با فلز موانع و موانع.

"شما می توانید خوب من 10000 یا 20000 بار شورش اتفاق خواهد افتاد به هر حال" Egountchi Behanzin, بنیانگذار, سیاه, افریقایی دفاع لیگ گفت: ماموران خواست که خود را برای شناسایی.

lc/mm (ایسنا)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب