زیردریایی قاچاقچیان که تضعیف فدرال موجود در دیترویت رودخانه: دادگاه اسناد

یک کانادایی بود صید از رودخانه دیترویت در روز جمعه—ناخودآگاه و به دو بسته نرم افزاری که شامل بیش از 250 پوند م

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

یک کانادایی بود صید از رودخانه دیترویت در روز جمعه—ناخودآگاه و به دو بسته نرم افزاری که شامل بیش از 250 پوند ماری جوانا.

آن را مقامات بلند به شکل که او بود: او دستگیر شده بود یک ماه پیش اعتراف کرد او با استفاده از یک زیر دریایی برای قاچاق مواد مخدر بین کانادا و آمریکا و توافق برای همکاری برای فدرال.

که با توجه به یک Department of Homeland Security استشهاد پرونده با شکایت شارژ گلن ریچارد Mousseau با خرید و فروش مواد مخدر پول قاچاق و ورود به ایالات متحده به طور غیر قانونی.

داستان آغاز می شود در مارس 10, هنگامی که یک Michigan sheriff متوقف U-Haul کامیون در نزدیکی مرز کانادا و پیدا Mousseau در صندلی راننده و نزدیک به 100.000 دلار به صورت نقدی در یک ظرف پلاستیکی.

اگر چه Mousseau در ابتدا رد پول خود را هنگامی که محققان از تحقیقات امنیت داخلی نشان داد تا "او اظهار داشت که او را هدایت قاچاق سازمان است که حرکت پول و مواد مخدر بین کانادا و ایالات متحده" استشهاد گفت.

او گفته به آنها گفت که او صاحب یک زیردریایی بود که کشف و ضبط توسط مقامات چند هفته قبل از آن که او با استفاده از کشتی قاچاق در سراسر رودخانه است. و او موافقت کرد به ماندن در شهر در Baymont هتل در فلت راک و همکاری کنند.

با توجه به استشهاد 11 ماه پس از دستگیری در Mousseau گفت: امنیت داخلی است که او می تواند آنها را با ارائه اطلاعات در مورد مت آمفتامین حمل و نقل پس از رسیدن به روز بعد.

سپس در مرده را از شب او پیچ و مهره ای از هتل گفتن کارمند او تا به حال یک اورژانس تشییع جنازه به حضور فدرال گفت. او پشت یک چمدان است که شامل پنج تلفن های همراه و لپ تاپ و کت و شلوار خشک مورد استفاده توسط غواصان غواصی و کانادا هویت مقالات است که دزدیده شده است از شخص دیگری در یک فرار در.

دو هفته رفت و با هیچ کلمه ای از Mousseau. سپس در ساعات اندکی از روز جمعه ماموران مرزبانی کشف یک کشتی عبور از مرز بین المللی. به عنوان آنها سعی کردم به آن را متوقف کند آنها را دیدم دو بسته نرم افزاری بزرگ پرتاب به آب—و زمانی که آنها رفت و به بررسی بسته های نرم افزاری آنها یافت Mousseau در آب متصل به بسته های یک دو بند.

Mousseau قرار است در دادگاه برای بازداشت یک جلسه در هفته آینده. دادگاه او را منصوب وکیل نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر از اخبار دیترویتکه اولین گزارش خود بازداشت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن