گرجستان که فیلم برداری Ahmaud Arbery را به قتل متهم به قتل

گرجستان که ثبت تصویری تکان دهنده از 25 سال Ahmaud Arbery ضربه بودن به مرگ شده است به اتهام قتل, مقامات پنج شنب

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

گرجستان که ثبت تصویری تکان دهنده از 25 سال Ahmaud Arbery ضربه بودن به مرگ شده است به اتهام قتل, مقامات پنج شنبه اعلام کرد.

ویلیام برایان جونیور دستگیر شد و به اتهام قتل جنایت و جنایتکار تلاش برای مرتکب حبس نادرست در روز پنج شنبه در ارتباط با Arbery فوریه قتل او در حالی که آهسته دویدن در خیابان های مسکونی در نیوبرانزویک گرجستان دفتر تحقیقات گفت. او در حال حاضر در حال برگزار شد در Glynn زندان شهرستان است.

گرجستان دفتر تحقیقات مدعی است که در فوریه. 23 گرگوری McMichael و پسرش تراویس مواجه Arbery در حالی که او در اجرای حدود دو مایل از خانه خود را. در رویارویی تراویس McMichael شات 25 ساله به گفته مقامات.

برایان دستگیر بخشی از این رویداد را در فیلم نشان می دهد که پدر و پسر با یک تفنگ ساچمهای مسلح و .357 Magnum آنها به عنوان تعقیب Arbery بود که غیر مسلح در یک کامیون. در پایان این ویدئو یک شات از کار اخراج شده است در حالی که Arbery تلاش می کند به اجرا در اطراف کامیون. سپس Arbery و مرد دیگری به نظر می رسد برای رسیدن به یک مبارزه به عنوان دو عکس های بیشتر در حال از کار اخراج شدند.

در بیانیه ای به The Daily Beast, وکلا برای Arbery پدر و مادر گفت: خانواده "رها" به یاد برایان افتاد.

"ما به نام برای دستگیری او از همان ابتدا از این فرایند است. دخالت خود را در قتل آقای Arbery واضح و آشکار به ما به بسیاری از سراسر کشور و پس از تحقیق کامل روشن بود به GBI به عنوان" S. Lee مریت بنیامین Crump و L. کریس استوارت گفت: در یک بیانیه مشترک. "خانواده آقای Arbery است خدا را شکر سعی و کوشش از GBI و راه های که در آن آنها خستگی ناپذیر دنبال شواهد در این مورد. ما می خواهیم هر کسی که شرکت در قتل آقای Arbery باید پاسخگو باشند."

گرگوری و تراویس McMichael در حال حاضر در صورت قتل و تشدید به اتهام تجاوز به اتهام تعقیب و کشتن Arbery.

قتل—که بسیاری از آنها به عنوان "مجازات"—و پس از آن تحقیق و تفحص موجب یک اعتراض ملی و وزارت دادگستری تحقیقات روز پس از گرافیک فیلم Arbery تیراندازی در Satilla سواحل محله پدید آمده است. این McMichaels' دستگیری همچنین باعث خواستار برایان به صورت کیفری و مجازات است.

"دستگیری Bryan امروز تقریبا سه ماه پس از Arbery به قتل رسید, تأکید نیاز برای فدرال اقدام" بکی مونرو مدیر مبارزه با نفرت و تعصب برنامه در کنفرانس رهبری مدنی و حقوق بشر گفت: روزانه وحش. "وزارت دادگستری ایالات متحده باید با بررسی سیستمیک پلیس و دادستانی سوء رفتار به صورت یک الگو یا عمل نقض حقوق مدنی است. ما نیز تکرار تماس با ما برای فدرال جنایات نفرت تحقیقات مربوط به قتل Arbery."

در طی تعقیب و گریز با McMichaels گفت: آنها سعی کردند به قطع Arbery که اجتناب از آنها و تبدیل به اطراف به اجرا در جهت مخالف است. در یک نقطه با توجه به اولیه پلیس گزارش McMichaels گفت: Bryan "تلاش برای جلوگیری از او که ناموفق بود."

"خانواده خود را سزاوار عدالت از نه تنها این دو نفر که دستگیر شده اند اما از هر کسی که شرکت در آن عمل می کنند" S. Lee مریت یکی از وکلای مدافع برای Arbery خانواده گفت: سی ان ان همین لیمو.

برایان 36-ویدئو دوم گرفته شده در داخل یک خودرو منتشر شد توسط آلن تاکر محلی وکیل مدافع جنایی است که تا به حال غیررسمی مشورت با McMichaels و می خواستم برای برطرف کردن شایعات در مورد این حادثه بود که دامن زدن به تنش در گرجستان حومه.

"نبود دو مرد با یک مؤتلفه پرچم در پشت یک کامیون رفتن به پایین جاده و تیراندازی یک هل دهنده در پشت" تاکر گفت: نیویورک تایمز. "این حقیقت وجود دارد به عنوان به آنچه که شما می توانید ببینید. هدف من بود و نه به آنها را تبرئه و یا محکوم کردن آنها را."

اما تصویری تحریک ملی قطع منجر به اتهامات سه نفر بیش از دو ماه پس از Arbery به ضرب گلوله کشته شد. قبل از گرافیک فیلم مرد جوان مورد منعکس شد به محلی دادستان—دو نفر از آنها در حال حاضر تحت بررسی—قبل از آن بود در نهایت با اشاره به گرجستان دفتر تحقیقات. مقامات محلی استدلال کرده بود Arbery مرگ بود "قتل موجه."

هر سه مورد در حال حاضر به کار گرفته شده توسط دادستان منطقه Joyette هلمز کاب کانتی دفتر دادستان منطقه.

در روز سه شنبه, Bryan وکیل اظهار داشت مشتری خود را گرفته بود یک تست دروغ سنج که او گفت: ثابت خود مشتری غیر مسلح در تیراندازی و نه هر گونه گفتگو با McMichaels قبل از این حادثه غم انگیز.

"آقای Bryan است و نه دشمن خود را" کوین گاف وکیل وی گفت: در روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی. "لطفا توقف انجام و گفتن چیزهایی که محل Roddie و خانواده اش در خطر است. که آیا شما آن را باور یا نه شما قرار داده ایم یک هدف در پشت او است."

این McMichaels اظهار کرده اند آنها را تعقیب Arbery همراه درخت به صف جاده زیرا آنها می خواستند به یک شهروند را بازداشت کرده و آنها را مشکوک بودن یک سارق است. مقامات اما باید گفت هیچ نمیتوانیم گزارش در هفت هفته قبل از Arbery مرگ است.

با وجود این اعتراض ملی خود را بیش از قتل دو وکیل مدافع حفظ توسط گرگوری McMichael ادعا کرد در یک بیانیه به The Daily Beast که "با عجله به قضاوت" باعث شده است که مردم برای بد نام کردن مشتری خود را.

"این است که نوعی از جرم و جنایت نفرت سوخت نژادپرستی" وکیل مدافع فرانک Hogue گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی هفته گذشته است. "در آن است و در مورد باقی مانده است که یک جوان آفریقایی-آمریکایی به مرد زندگی خود را از دست به خشونت است."

Hogue اضافه شده که دفاع تیم اتحاد انباشته اضافی گواه اسناد و مدارک و فیلم—که او معتقد است "می گوید یک داستان متفاوت هر دو در مورد گرگ, درباره پسرش, تراویس و در مورد Ahmaud Arbery."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب