محققان برای آزمایش تا 10000 کانادایی برای ایمنی به COVID-19

یک مطالعه رهبری تورنتو محققان خواهد بود که برای اولین بار در کانادا به استفاده از خون مبتنی بر آنتی بادی آزمای

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

یک مطالعه رهبری تورنتو محققان خواهد بود که برای اولین بار در کانادا به استفاده از خون مبتنی بر آنتی بادی آزمایش در نمونه تصادفی از کانادایی ها برای درک بهتر یک سوال حیاتی برای سیاست گذاران: چگونه ایمنی به COVID-19 تاریخ و زمان آخرین ؟

اقدام به ضرب و شتم Coronavirus (Ab-C) مطالعه پیگیری خواهد شد تا 10000 کانادایی بیش از شش ماه در یک همکاری بین مرکز بهداشت جهانی تحقیقات در وحدت سلامت تورنتو دانشگاه تورنتو و آنگوس رید موسسه.

این مطالعه به بررسی COVID-19 سطح ایمنی در طول زمان است. هنوز هم وجود دارد فقط داده های اولیه در پاسخ آنتی بادی است که رخ می دهد پس از قرار گرفتن در معرض رمان Coronavirus. پیامدهای عظیم به خصوص به عنوان کشورهای آسانسور فیزیکی فاصله اقدامات و واکسن توسعه همچنان ادامه دارد.

"این مطالعه ایجاد یک پلت فرم ملی برای ارزیابی مداخلات و پیشرفت ایستاده به عنوان یک مدل برای سراسر کشور مطالعات اپیدمیولوژیک و اطلاع رسانی بهداشت عمومی تصمیم گیری و عموم مردم گفت:" دکتر Prabhat Jha مدیر مرکز جهانی تحقیقات بهداشتی در سنت مایکل در بیمارستان وحدت سلامت تورنتو است.

اولین مرحله از مطالعه در جریان است: یک پرسشنامه آنلاین ارسال خواهد شد به بیش از 10 ، 000 کانادایی گرفته شده از آنگوس رید انجمن در سراسر کشور نماینده پنل از کانادایی ها به جمع آوری اطلاعات در مورد خود COVID-19 تجربه و درخواست اجازه برای پستی خون نقطه مجموعه کیت.

شروع هفته اول در ماه ژوئن محققان آغاز خواهد شد ارسال ساده خانه کیت به شرکت کنندگان که موافق به آزمایش می شود. شرکت کنندگان به طور تصادفی انتخاب شده بدون در نظر گرفتن اگر آنها شده اند در معرض و یا به COVID-19. آنها را خود اداره یک بازی ساده جمع آوری خون و بازگشت به آزمایشگاه در سنت مایکل در بیمارستان وحدت سلامت تورنتو است. مطالعه را با استفاده از حداقل دو سلامت کانادا-تایید تست آنتی بادی برای نظارت بر سطح آنتی بادی عيار. شرکت کنندگان قادر خواهد بود برای دیدن نتایج خود را اگر آنها را انتخاب کنید. فاز یک را مطالعه خواهد شد جمع آوری ملی برآورد از افراد آلوده به نوبه خود اطلاع رسانی خواهد شد عفونت و مرگ و میر.

چهار تا شش ماه بعد دور دوم پرسشنامه و تست آنتی بادی در همان افراد به ارائه اطلاعات در حال انتقال و تغییر در وضعیت ایمنی جمعیت و دوام پاسخ ایمنی.

"مجدد چهار تا شش ماه بعد خواهد شد, سند کوتاه مدت و میان مدت ایمنی پروفایل کانادا جوامع و همچنین در جریان انتقال است." دکتر گفت: Jha, که همچنین یک استاد اپیدمیولوژی در Dalla لانا دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه تورنتو است.

"این همکاری جمع تحقیقات در Covid 19 علائم در کانادا در اصل انجام شده توسط موسسه ما در اوایل آوریل گفت:" دکتر آنگوس رید رئیس آنگوس رید موسسه. "این نمونه بسیار بزرگ بررسی خواهد شد و پاسخ سوال مهم در مورد چگونه بسیاری از کانادایی ها آلوده شده اند از جمله کسانی که بدون علامت است."

کانادایی ها می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در AbCstudy.ca و یا با تماس با 1-833-آزمون-ABC.

در مورد بیمارستان سنت مایکل

سنت مایکل در بیمارستان فراهم می کند مراقبت دلسوزانه به همه کسانی که وارد درهای خود را. بیمارستان نیز فراهم می کند فوق العاده آموزش پزشکی در آینده برای متخصصان مراقبت های بهداشتی در بیش از 27 رشته های دانشگاهی. مراقبت ويژه و تروما و بیماری های قلبی و جراحی مغز و اعصاب, دیابت, سرطان, مراقبت از, مراقبت از بی خانمان و بهداشت جهانی در میان بیمارستان به رسمیت شناخته شده مناطق از تجربه و تخصص. از طریق Keenan, مرکز تحقیقات و Li Ka Shing بین المللی بهداشت و درمان مرکز آموزش که تا به Li Ka Shing دانش موسسه تحقیقات و آموزش و پرورش در سنت مایکل در بیمارستان به رسمیت شناخته شده و تاثیر در سراسر جهان است. تاسیس در سال 1892 در این بیمارستان به طور کامل وابسته به دانشگاه تورنتو است.

در مورد وحدت سلامت تورنتو

وحدت سلامت تورنتو متشکل از پراویدنس, بهداشت و درمان, St. joseph's مرکز بهداشت و سنت مایکل در بیمارستان کار می کند برای پیشبرد سلامت همه ما در جوامع شهری و فراتر از آن. ما شبکه بهداشت و درمان در خدمت بیماران ساکنان و مشتریان در سراسر طیف کامل از مراقبت پوشا مراقبت های اولیه و ثانویه و جامعه مراقبت های سوم و کواترنر خدمات مراقبت های پس از حاد از طریق توانبخشی مراقبت تسکینی و مراقبت طولانی مدت در حالی که سرمایه گذاری در جهان-کلاس آموزش و پژوهش. برای اطلاعات بیشتر www.unityhealth.to.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن