قانونگذاران آلمانی تماس برای خرید فیلم ساخته شود به طور دائم غیر قانونی

Coronavirus باعث شده تا آلمان را پذیرفت به بستن درهای خود را, اما برخی از سیاستمداران می خواهم این ممنوعیت به

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

Coronavirus باعث شده تا آلمان را پذیرفت به بستن درهای خود را, اما برخی از سیاستمداران می خواهم این ممنوعیت به دائمی تبدیل کنید. "فعالیت های جنسی سازگار با اجتماعی فاصله اقدامات" آنها نوشت: دولت premiers.

برجسته سیاستمداران آلمانی روز سه شنبه به نام برای فاحشه خانه ها بسته شود به طور نامحدود گسترش خود را به طور موقت بسته شدن با توجه به کروناویروس محدودیت.

شانزده قانونگذاران از آنگلا مرکل مرکز-راست CDU حزب و جناح چپ سوسیال دموکرات ها در نامه ای که توسط رسانه های آلمان به premiers 16 آلمانی متحده هشدار داد که کارگران جنسی می تواند تبدیل به "سوپر پخش" ویروس.

فحشا قانونی است در آلمان اما کشورهای مختلف و شهرستانها اجرا های مختلف محدودیت ها در کجا و چگونه کارگران جنسی عمل می کنند. همه فاحشه خانه ها بسته شده اند از محدودیت در زندگی عمومی و اجتماعی فاصله اقدامات معرفی شدند در مارس.

"باید آن را آشکار است که روسپی می تواند تبدیل به اپیدمیولوژیک 'سوپر پخش' — فعالیت های جنسی می شوند, به عنوان یک قانون سازگار نیست با اجتماعی فاصله اقدامات" در این نامه آمده است: با توجه به Deutsche Presse-Agentur.

در میان امضا کنندگان هستند و وزیر بهداشت سابق هرمان Gröhe از CDU و سوسیال دموکرات فعال سندیکایی Leni Breymaier و همچنین به عنوان تمرین دکتر کارل لاوترباخ.

بیشتر بخوانید: مدرسه برلین نصب ضد زن روسپی حصار

می تواند آلمان اتخاذ 'نوردیک مدل؟'

وجود دارد حدود 33,000 رسمی ثبت نام کارگران جنسی در آلمان هر چند دولت تخمین می زند که تعداد واقعی ممکن است به عنوان بالا به عنوان 400,000. در حالی که قانون معرفی شده در سال 2002 با هدف بهبود شرایط برای کارگران جنسی بسیاری از این افراد هنوز هم زندگی و کار در شرایط بد و نیز قربانیان قاچاق انسان یا برده داری مدرن.

در نامه خود به اوباما با بیان امید است که بسته شدن از فاحشه خانه ها می تواند فرصت خوبی برای بهبود فرصت ها برای کارگران جنسی در آلمان است.

"بازگشایی فاحشه خانه ها را نمی خواهد کمک به این زنان" در این نامه می گوید. "آنها نیاز به دوره های کارآموزی آموزش و یا کار در یک شغل امن."

در این نامه خواستار آلمان به این فرصت را به اتخاذ "مدل نوردیک" که تحت آن پرداخت پول برای رابطه جنسی غیر قانونی است اما فروش جنسیت است. تحت این مدل کارگران جنسی در حال ارائه کمک و خدمات به ترک صنعت و ارائه آموزش به عنوان مثال دوره های زبان. در آلمان بسیاری از کارگران جنسی آمده از شرق اروپا است.

به عنوان طولانی به عنوان اجتماعی فاصله مقررات در محل باقی می ماند در آلمان, فاحشه خانه ها در حال انتظار برای بسته باقی می ماند.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب