ایران انکار تطهیر سوال در مورد روسیه فضل رسوایی

یکی از معدود باقی مانده مناطق گسترده اجماع دو حزبی در کنگره شده است یک سیاست سخت نسبت به روسیه -- یک موضوع است

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

یکی از معدود باقی مانده مناطق گسترده اجماع دو حزبی در کنگره شده است یک سیاست سخت نسبت به روسیه -- یک موضوع است که اغلب باعث ایجاد یک تضاد به رئیس جمهور تهمت که حفظ شخصا روابط گرم خود به رهبر, ولادیمیر پوتین, و به طور کلی به دنبال پشت کنگره در روسیه اقدامات ضد.

اما ناهماهنگی شناختی بین کسانی که همه چیز ثابت است به طور فزاینده دشوار به میدان روز سه شنبه برای اعضای ایران پس از گزارش در نیویورک تایمز دقیق که تهمت بود در جریان یک تلاش به جای نعمت بر نیروهای ایالات متحده در افغانستان است. در این گزارش گفت که نسبت ناروا داده شد پاسخ گزینه های در ماه مارس بود اما تصمیم بر یک به جای آن ظاهر می شود اجازه دهید به موضوع محو شدن.

سنا جمهوری خواهان نشان داده اند که تمایل به شکستن با رئیس جمهور در سیاست خارجی و در روسیه به ویژه در پاسخ به خبری در روز سه شنبه با طیف وسیعی از پاسخ—تردید, قلم مو-کلمات قصار, انتقادات تند علیه رسانه ها و leakers—اما چند به نظر می رسید برای درمان این داستان را به عنوان به خصوص مشروع یا شایسته همه سر و صدا و یا به عنوان یک پرچم قرمز با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن استقرار به سمت مسکو است.

"من فکر می کنم آن را نسبتا بی خطر می گویند که مقدار زیادی از اطلاعات در مقاله نیویورک تایمز به طور کامل نادرست" گفت: سناتور. ران جانسون (R-WI) یک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد که رفت به کاخ سفید روز سه شنبه صبح برای یک جلسه توجیهی در دولت هوش اطراف گرفته شده است. "آیا این باید مشخص شده به رئیس جمهور, من قطعا درک و چرا از آن نبود. گوش دادن رئیس جمهور یک کار بزرگ است. او نمی تواند آگاه ساخته و از هر قطعه از هوش تایید نشده. درسته؟"

سناتور. جان کندی (R-LA) یک گام به پیش رفت. "من فکر می کنم آن را به خوبی مستند شده است که این مقاله در نیویورک تایمز نوشته شده بود در راه سعی کنید به شرمسار جمهوری خواهان در کنگره و من فکر می کنم آن را به خوبی مستند شده است که نیویورک تایمز متنفر جمهوری خواهان," او گفت. "و بنابراین من می خواهم به جای صبر کردن و دریافت همه حقایق است."

در انتهای دیگر از ایران با طیف بودند دیگر نمایندگان مجلس است که تا به حال دیده نشده است, هوش اما اذعان کرد که اگر روس ها واقع شد فریبنده طالبان سربازان به کشتن نیروهای ایالات متحده با نعمت, آن را در واقع یک معامله بزرگ است. "اگر این اتفاق افتاد آن را بسیار جدی گفت:" سناتور. راب پورتمن (R-OH) که اضافه شده است که آن را قطعا خواهد بود موجه برای کنگره در نظر گرفتن تحریم های اضافی.

یک گروه از خانه دموکرات ورود در کنگره از کاخ سفید در جلسه مطبوعاتی روز سه شنبه نیز ممکن است که از جهان دیگر. "هیچ چیز در این جلسه ما فقط دریافت led به اعتقاد من این یک جعل" گفت: تشکر. Steny Hoyer (D-MD) شماره دو خانه دموکرات با اشاره به ناروا خود ادعا بر اینتل. "ممکن است متفاوت قضاوت به سطح اعتبار و... وجود دارد هیچ ادعا که اطلاعات ما تا به حال به یک جعل بود."

اختلاف در آن واکنش ارقام به یک آچار در کنگره توانایی برای پاسخ به چه مقدار به یک تکان دهنده حساب از یک تلاش برای هدف قرار دادن آمریکا و یکی که در هر شرایط به احتمال زیاد سریع و شدید و مرکب پاسخ از کاپیتول هیل.

در حالی که رهبران دموکرات فشار اضافی برای جلسات و خانه هوش رئیس کمیته آدام شیف (D-CA) پاکستان به منظور بررسی این موضوع برخی از جمهوری خواهان انداخت آب سرد روی ایده چیدن این موضوع در همه.

"این است که دموکرات ها و مطبوعات است. دوباره مقاله نیویورک تایمز بسیاری از آن است که به سادگی نادرست—آن را نادرست نشت خوب است ؟ " گفت: جانسون پرسید که روزانه وحش اگر او می خواست کنگره برای بررسی اطلاعات بیشتر. "شما در حال ساخت یک کوه از یک تپه کوچک در اینجا."

در واقع برخی از جمهوری خواهان مجلس سنا انعکاس از زبان مقامات کاخ سفید بازیگران واقعی مشکل از بار داستان را به عنوان نشت از دولت. "من فکر می کنم این گزارش کاملا نادرست" گفت: سناتور. جونی ارنست (R-IA) که رفت به کاخ سفید روز سه شنبه صبح. پرسید: اگر او می خواست برای دیدن کنگره بررسی بیشتر ارنست پاسخ داد: "من فکر می کنم ما نیاز به دانستن که در آن نشت می آیند."

ایران با رهبری سنا رای به تایید آمریکا تحریم های روسیه را در موارد متعددی در مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری از جمله به عنوان یک پاسخ مستقیم به تلاش های خود برای دخالت در سال 2016 آمریکا. در ژانویه 2019, 11 جمهوری خواهان مجلس سنا با شکست حزب خود را به رای دادن با دموکرات ها در یک اندازه گیری برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از کاهش تحریم شرکت های روسی مرتبط با اولگ Deripaska یک oligarch و پوتین متحد. اندازه گیری نمی رسیدن به 60 رای آستانه مورد نیاز به تصویب اما این پیام فرستاده شد.

دموکرات ها در روز سه شنبه گفت که قرار دادن نعمت در سربازان ایالات متحده بود مسلما توجیه مشابه اگر نه سخت تر پاسخ. شیف گفت که روسیه به عنوان یک نویسنده باید دعوت به G7 گروه از اقتصادهای با توجه به این خبر. "ما باید با توجه به چه تحریم ها مناسب برای بیشتر جلوگیری از روسیه بدگویی فعالیت گفت:" شیف "نه بیشتر ingratiating روسیه به جامعه ملل متمدن."

در آن نمره سنا اوباما رهبر میچ مک کانل (R-KY) موافقت کرد. خواست روز سه شنبه اگر روسیه باید دعوت به G7 او پاسخ داد: "البته که نه."

طیف وسیعی از نظر کنار آن به نظر می رسد کنگره خواهد پروب روسیه فضل و هوش و امکان هر گونه عواقب پشت درهای بسته حداقل در حال حاضر. اعضای کمیته اطلاعات مجلس سنا به عنوان مثال میله میله برای دریافت یک جلسه خصوصی از مقامات اطلاعاتی روسیه در فضل مسئله در روزهای آینده.

سناتور. مارکو روبیو (R-FL) است که این اقدام صندلی پانل کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد جزئیات گزارش تایمز اما به خبرنگاران گفت: این یک "خوبی تاسیس واقعیت" است که نیروهای ایالات متحده در صورت تهدید از نیروهای عمل به عنوان پروکسی برای دیگر دشمنان است.

اما روبیو گفت: "من فکر می کنم تقریبا در هر گزارش در گزارش اطلاعات نادرست است نه به خاطر خبرنگاران در اشتباه هستند اما به دلیل آن misunderstands هدف از هوش محصولات. وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین تجزیه و تحلیل و خام هوش و آن را به یک نقطه که من فکر می کنم این است که اغلب از دست رفته است."

این سناتور افزود: "شما تا به حال هرگز برای متقاعد کردن من به تحریم ولادیمیر پوتین... وجود دارد هیچ کمبود از دلایل که چرا ما باید بررسی تحریم های بیشتر و بیشتر اقدامات به مجازات 2016 و در سراسر جهان به این روز است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب