Atos, CSC و IQM شریک برای سرعت بخشیدن به تجاری از اروپا کوانتومی فن آوری های

Atos یک رهبر جهانی در انتقال دیجیتال, CSC – آن مرکز علم و IQM اروپا رهبر در ابررسانا کوانتومی, کامپیوتر, اعلام

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

Atos یک رهبر جهانی در انتقال دیجیتال, CSC – آن مرکز علم و IQM اروپا رهبر در ابررسانا کوانتومی, کامپیوتر, اعلام تشکیل یک همکاری برای ایجاد اولین برنامه جامع 100% اروپایی کوانتومی اکوسیستم که شامل یک شبیه ساز جهانی محیط برنامه نویسی و کوانتومی سخت افزار.

به عنوان بخشی از این ابتکار IQM را با استفاده از Atos کوانتومی یادگیری ماشین (QLM) به ارائه کامل برنامه نویسی, تدوین و اجرای محیط برای آن پردازنده کوانتومی. IQM نیز امکان استفاده از Atos QLM پیشرفته سخت افزار شناسایی ابزار از جمله دروازه توموگرافی و عددی مدل سازی سر و صدا. در علاوه بر این به تجربه و تخصص CSC کمک خواهد کرد یک Atos QLM به این ابتکار. فاز اول پروژه که شامل اتصال Atos QLM به IQM است کوانتومی شتاب دهنده در حال حاضر در جریان در CSC تسهیلات در اسپو فنلاند.

در دهه گذشته کوانتومی محاسبات تکامل یافته از تجربی کنجکاوی به ملموس فن آوری است. با قادر ساختن مهندسین و دانشجویان به منظور توسعه و آزمایش کوانتومی نرم افزار Atos QLM کمک به افزایش در تصویب اولیه و شناسایی صدها برنامه های کاربردی اوایل. همراه با IQM سخت افزار و سیستم CSC درک عمیق از موفق کوانتومی فناوری پروژه های مشارکت را در بازار یک گام نزدیک تر به توسعه قابل دوام و عملی و مقرون به صرفه راه حل برای تخصصی کوانتومی برنامه های کاربردی در انواع بخش ها. در آینده محاسبات کوانتومی است که انتظار می رود به ارائه استثنایی تقویت تلاش های تحقیقاتی در زمینه هایی مانند هوش مصنوعی مولکولی طراحی دارو و کاتالیزور سبز, سایبر, امنیت, راه حل های بهینه سازی هوشمند انرژی, مدیریت مالی و فن آوری.

"ما فکر می کنیم که سریع ترین راه برای محاسبات کوانتومی یک واقعیت تجاری است که از طریق همکاری در سراسر اکوسیستم" می گوید: دکتر Jan Goetz, IQM مدیر عامل شرکت. "همین دلیل است که ما هیجان زده هستیم و به همکاری با trailblazers مثل CSC و Atos. با IQM آنها پویا جوان سخت افزار شریک زندگی که بی وقفه هل دادن محدودیت های فیزیک کوانتومی برای تولید Co-طراحی کامپیوترهای کوانتومی برای کاربردهای خاص."

"به عنوان کوانتومی فناوری در چند سال آینده ارزش ها و فرصت ها برای کاربران افزایش خواهد یافت. آگاه از آنچه در خطر است, دولت ها در سراسر جهان هستند و بودجه های متعدد برنامه های تحقیقاتی اما کوانتومی انقلاب نیز نیاز به تکنولوژی رهبران علمی و راه اندازی به همکاری به منظور به نوبه خود وعده را به یک واقعیت است. همراه با CSC و IQM ما هموار کردن راه برای پذیرش گسترده از فن آوری های کوانتومی," توضیح می دهد که سیریل Allouche معاونت رئیس کوانتومی R&D برنامه در Atos.

"IQM Atos و CSC مشترک جاه طلبی برای ایجاد اضافه کردناد ارزش بر اساس قدرت محاسبات کوانتومی. ما هیجان زده می شود بخشی از این همکاری جدید و نگاه به جلو به این درک جدید است که خواهد شد و بهار از این کار. به عنوان یک نتیجه, ما مایل به تسریع این مطالعه از الگوریتم های کوانتومی توسط محققان فنلاندی" می گوید: دکتر Pekka Työpaikat مدیر برنامه در CSC.

در مورد Atos

Atos یک رهبر جهانی در انتقال دیجیتال با 110,000 کارکنان در 73 کشور جهان و با درآمد سالانه € 12 میلیارد دلار است. اروپا شماره یک در ابر امنیت و عملکرد بالا محاسبات این گروه فراهم می کند پایان به پایان هماهنگ Hybrid Cloud, داده های بزرگ, کسب و کار برنامه های کاربردی و دیجیتال در محل کار, راه حل. این گروه در سراسر جهان فناوری اطلاعات شریک برای المپیک & پارالمپیک و در عمل تحت مارک Atos Atos|Syntel و متحد کردن. Atos یک SE (Societas Europaea), ذکر شده در, CAC40 پاریس شاخص سهام.

هدف از Atos است برای کمک به طراحی آینده از اطلاعات فضا. تخصص و خدمات پشتیبانی توسعه دانش آموزش و پژوهش در یک رویکرد فرهنگی و کمک به توسعه علمی و فن آوری تعالی. در سراسر جهان این گروه را قادر می سازد مشتریان خود و کارکنان و اعضای جوامع بزرگ برای زندگی, کار و توسعه پایدار در امن و مطمئن اطلاعات فضا.

در مورد CSC

CSC فنلاندی مرکز تخصص در فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم می کند که جهان کلاس خدمات تحقیقات, آموزش و پرورش, فرهنگ, عمومی دولت و شرکت های برای کمک به آنها را رشد و به نفع جامعه. www.csc.fi

در مورد IQM

IQM است رهبر اروپایی در ابررسانا کامپیوترهای کوانتومی. آن به شرح زیر نوآورانه Co-طراحی استراتژی برای تحویل کوانتومی استفاده به مشتریان خود بر اساس برنامه خاص پردازنده با استفاده از رمان تراشه معماری و کوانتومی فوق سریع عملیات. IQM آماده تحویل کامپیوترهای کوانتومی علمی و صنعتی مشتریان. www.meetiqm.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب