GrillGrates بهترین کاری که به اتفاق می افتد به من تابستان شام

پس از یک سال از غفلت من کوره مورد نیاز جدی دارم. این توری های خاص بودند به طوری ساخته شده است تا با کاراکتر و

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

پس از یک سال از غفلت من کوره مورد نیاز جدی دارم. این توری های خاص بودند به طوری ساخته شده است تا با کاراکتر و زنگ زدگی که من تصمیم به چاک اونا و خرید کل مجموعه جدید بسیار غم وغصه من. اما این بار من تصمیم گرفتم سعی کنید از GrillGrates; من هرگز با استفاده از هر چیزی را هرگز دوباره.

استاندارد دریچه های شبکه ای که با کوره خود را احتمالا استیل یا چدن و آنها به احتمال زیاد خوب است. اما یک GrillGrate می کند چند چیز متفاوت است.

GrillGrate مجموعه 15" + GrateTool

اولین آنها ساخته شده از آلومینیوم آنودایز که بدان معنی است که این مکنده جذب گرما مانند کسب و کار هیچ کس—بنابراین شما واقعا حتی حرارت توزیع در سراسر دریچه های شبکه ای با کمتر شعله مورد نیاز و کاملا مناسب کار افتاده نشانه. آنها همچنین دارای فرورفتگی در بین هر یک از راه آهن است که نگه می دارد بسیاری از drippings از سقوط بر روی مشعل زیر و باعث شعله ور شدن یو پی اس. در حالی که آن را نمی کند, از بین بردن شعله ور شدن یو پی اس به طور کامل متوجه شده اند به طور قابل توجهی کمتر از آنجایی که من شروع به استفاده از آنها.

در اینجا چیز دیگری cool: شما می توانید آنها بیش از تلنگر به استفاده از آنها را در ماهی تابه-سبک اگر شما می خواهید حتی بیشتر پوسته همراه کل برگر, استیک یا هر چیز دیگری که شما در حال پخت و پز.

به شکل چه اندازه شما نیاز دارید فقط اندازه گیری جلو به عقب ظهر فعلی خود را در شبکه کوره و انتخاب صحیح اندازه GrillGrate برای مطابقت با. آنها می آیند در 5.25 اینچ پانل های گسترده ای در طول 12 اینچ تا 24 اینچ. وجود دارد کوچکتر 2.3 اینچ گسترده شکاف پانل ها در هر اندازه در مورد کوره خود را عرض نیست کاملا مناسب یک پنل کامل در پایان.

پس من 15" x 25" کوره, من می خواهم نیاز به پنج 15-inch GrillGrates برای پر کردن کل سطح—هر چند من با نیمی از آن (دو 15 اینچ پانل و یکی 15 اینچ فاصله پانل) از آنجا که من نمی دانم که چگونه من می خواهم آنها را. آنها را برای یک تعداد دور کتری کوره به عنوان خوبی فقط فهرست خود را در فروشگاه آمازون اگر شما نمی توانید یک اندازه خاص (خود ژنریک نام تجاری باعث می شود آن را کمی سخت به جستجو برای اندازه شما می خواهید به تجربه من—شما می توانید تعداد زیادی از نتایج برای دیگر شبکه کوره).

اگر شما می خواهید برای ذخیره کردن مقداری پول شما می توانید پانل های کوچکتر قرار داده و آنها را در بالای خود را به طور منظم دریچه های شبکه ای. این خوب است زیرا شما می توانید انتقال آنها به سایر کوره شما ممکن است در آینده خرید و یا آنها را به خانه یکی از دوستان یا اردوگاه. من استفاده کرده اند و آنها را در این راه خودم ،

در نهایت من به شدت توصیه گرفتن GrateTool است که یک کفگیر است که متناسب با بین ریل واقعا آسان کوه در می رم و رنده دره قلم-رایگان برای تمیز کردن برس. (من حتی سفارش رنده دره قلم مو یا آنها آن را انداخت در سفارش من به طور تصادفی و یا وجود برخی از ارتقاء از دست رفته—اما آن را متناسب با دریچه های شبکه ای کاملا به عنوان شما می خواهم انتظار.) شرکت کانال یوتیوب است برخی از فیلم های خوب در مورد بهترین روش برای پاک کردن آنها (هر چند آن را باید بسیار خود توضیحی اگر شما در حال حاضر یک کوره متخصص) و جزوه می آید که در جعبه جزئیات نحوه فصل آنها را با یک پیاز قبل از اولین استفاده از—چیزی است که من به شدت توصیه می شود برای جلوگیری از چسبیدن.

GrillGrate این GrateTool

آنها را به عنوان ارزان به عنوان من جلو پنجره اصلی جایگزینی دریچه های شبکه ای, اما آنها خیلی بهتر است آنها به راحتی به ارزش قیمت می باشد. من هرگز قصد بازگشت.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Wayfair, هدف, Kohls, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن