سفر کانال میزبان همین Wildman مجموعه های خارج برای کشف دوربین مخفی وحشت و خطرات مرگبار در 'به خاک سپرده شد جهان با همین Wildman' اکران دوشنبه, ژوئن 8 در 9 P. M. Et/Pt

در "به خاک سپرده شد جهان با همین Wildman," یاد, Travel Channel میزبان خود را طول می کشد تشنگی برای ماجراجویی و

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

در "به خاک سپرده شد جهان با همین Wildman," یاد, Travel Channel میزبان خود را طول می کشد تشنگی برای ماجراجویی وحشتناک قلمرو جدید برای کشف انسان تاریک ترین اسرار است. در جدیدترین سری اکران در کانال سفر روز دوشنبه, ژوئن 8 در 9 p. m. ET/PT, Wildman است که در یک ماموریت بیشتر مرموز نوع از رفتن به مناطق دور افتاده از پرو, هائیتی بلغارستان و فراتر از آن – بازدید از تاریکی chasms و غار از ماوراء الطبیعه و فوقالعاده ردیابی ادعا طولانی ارواح اهریمنی و شیاطین و خون آشام ها و جادوگران سوخته در خطر است. خود را جهانی در تلاش برای کشف جهان وحشتناک ترین اسرار را شامل هفت ساعته قسمت و دو ساعت ویژه رویداد آخر پخش در دوشنبه, جولای 27 در 8 p. m. ET/PT.

به عنوان او می پیوندد در تابو, آداب و رسوم می آید چهره به چهره با ماوراء الطبیعه اشخاص و شاهدان مرگبار شیوه های Wildman است که به دنبال سخت ترین افسانه ها در جهان و تجربه آنها را برای خود. ماجراهای خود او را به ویرجینیا جنگل برای یک دلخراش برخورد با ارواح شیطانی و به لهستان و آلمان به شکار قدرتمند نهفته اشیاء پنهان توسط نازی ها. بعد از آن در فصل Wildman سفر او طول می کشد به ساحل پرو – سایت جهان بزرگترین توده قربانی کردن انسان هرگز نشان داد قبل از اینکه در تلویزیون می آید و چهره به چهره با یک قبیله ای خدا.

"'به خاک سپرده شد جهان' تلاش است که flips یک سوئیچ در ماوراء الطبیعه و فوقالعاده و میریزد نور بر تاریکی منشاء افسانه ها و اسطوره ها می گوید:" Wildman. "و من بررسی آن افسانه ها و اسطوره های دست اول, سفر به منابع خود را در برخی از مکان های شگفت انگیز."

در اولین قسمت Wildman شروع ماجراجویی خود را با سفر به شرق اروپا برای کشف حقیقت در پشت the haunting داستان خون آشام ها که هنوز معطل و عذاب روستایی بلغاری شهرها. او می پیوندد یک گروه فعال شکارچیان خون آشام به عنوان آنها بررسی روستای رها وحشت توسط خون آشام ها و کشف آنچه به نظر می رسد به آرامگاه یکی از آنها است. او در ادامه سفر خود با غواصی به تاریخ این موجودات نه تنها در یونان بلکه در مجارستان به عنوان به خوبی. به عنوان Wildman کشف گذشته تاریک از خون آشام ها و جادوگران او داده شده است این فرصت را به تماس با ارواح کسانی که گذشت با کمک یک مدرن روز جادوگر. به ماجراجویی خود را دایره کامل او به بررسی حقیقت تاریک از بدنام تعداد دراکولا.

قسمت های اضافی داخل مخفی وحشت و خطرات مرگبار از این نهان جهان عبارتند از:

"وودو سحر و جادو تاریک" – برای اولین بار جمعه, ژوئن 15 در 9 p. m. ET/PT

Wildman سفر به هائیتی به تجربه مرموز قدرت از افسون است. او دستاوردهای دسترسی به خونین قربانی می آموزد و این حقیقت وحشتناک در مورد زامبی. در New Orleans او شاهد یک مراسم مخفی به عنوان یک مرد برخوردار است توسط خدای مرگ است.

"دیو جنگل" برای اولین بار در پنج شنبه, 22 ژوئن در 9 p. m. ET/PT

Wildman بازديد ویرجینیا شهر که در آن فعالیت های ماوراء الطبیعه است خونتان می یابد و اتصال به از دست Roanoke مستعمره. Wildman تحت مسیر مرموز یادگار و به بررسی اینکه آیا سحر و جادو تاریک به دنیای جدید آورده اند می تواند محکوم مهاجران.

"نازی ها را فوقالعاده سلاح" – برای اولین بار در پنج شنبه, 29 ژوئن در 9 p. m. ET/PT

سفر به لهستان و آلمان Wildman می شود دسترسی به مرموز نازی خاطرات. تاریک آن سرنخ ها او را به یک خطر ناک غار ساخته شده است برای مخفی کردن گنجینه و یک سردابه که در آن نازی ها برگزار نهفته مراسم. Wildman می پیوندد جادوگران مراسم را ببینید که چگونه هیتلر سعی کردم به استفاده از سحر و جادو سیاه به تسخیر جهان است.

"معابد رستاخیز" – برای اولین بار در پنج شنبه, جولای 6 در 9 p. m. ET/PT

در پرو Wildman بررسی مرگبار باستان فرقه توسط تحت آن وحشتناک ترین مراسم. در دور غارها او می یابد مدارک و شواهد از یک supernatural جنگ. در نهایت او کشف سرنخ در مورد خونین قربانی و ... نشان می دهد حقیقت این خطرناک دین است.

"شیطان باتلاق" – برای اولین بار در پنج شنبه, جولای 13 در 9 p. m. ET/PT

Wildman بررسی تاریک فرقه در شاخه فرعی رودخانه لوئیزیانا. او در می یابد مدارک و شواهد از آداب و رسوم و می پیوندد جنگیری برای دفع شر است. Wildman یاد می گیرد از یک جادوگر که زمین تاریک قدرت. و او جستجوهای مرداب جنوبی از نیواورلئان به دنبال مرموز orbs گفت: به روح بلند مرده دزدان دریایی برای همیشه محکوم به گارد خود را گنج پنهان است.

"Curse of the Druids" – برای اولین بار در پنج شنبه, جولای 20 در 9 p. m. ET/PT

Wildman بازرسی جدید پیدا کنید: باستان "جادوگران مارکس" در انگلیسی غار. به کشف روابط فوقالعاده Wildman بازديد جادویی چاه و غواصی خراب از "اولین تایتانیک." او در دیدار مدرن Druids برای دیدن اگر یک نبرد خونین به پایان رسید و با لعنت مرگبار.

"نفرین سفید شهر" – دو دقیقه آخر فصل – برای اولین بار در پنج شنبه, جولای 27 در 8 p. m. ET/PT

Wildman متعهد بزرگترین چالش زندگی حرفه ای خود را – در مواجهه با خطرات کشنده و مرگبار لعنت در جنگل های هندوراس در تلاش خود را برای پیدا کردن افسانه ای از دست داده و سفید شهر.

رفتن به TravelChannel.com برای منحصر به فرد پشت صحنه فیلم ها و عکس های. Follow @TravelChannel و #BuriedWorlds در Facebook, Twitter و Instagram برای محتوای اضافی و به روز رسانی. دنبال همین در توییتر: @donwildman Facebook: @GotoWildman Instagram: @donwildman

"به خاک سپرده شد جهان با همین Wildman" تولید شده توسط کرگ هفت تصاویر, Inc. برای سفر کانال. برای کرگ هفت اجرایی تولید کنندگان سارا Wetherbee کلی McPherson, Emre Sahin, Jason گرگ و کریس بری و شرکت تهیه کننده اجرایی است که ارین mark morin-روبین. برای سفر کانال تهیه کننده اجرایی است لیز Massie جولی Meisner عقاب است معاون رئیس جمهور از تولید و توسعه متی Butler توسط مدیر کل و هنری Schleiff است رئیس جمهور Investigation Discovery Travel Channel, American قهرمانان کانال و مقصد امریکا است.

در مورد همین WILDMAN

همین Wildman صرف دهه در تلویزیون پرداختن ابدی سوال "چه اتفاقی افتاد؟" پرشوری تاریخچه علاقه مندان و ماجراجو Wildman بی شمار در دوربین تحقیقات انجام شده او را دور و گسترده به مردم بزرگترین افسانه ها و افسانه هاو روایات قومی. آیا نزولی زیرزمینی شهرهای کاپادوکیه در ترکیه و یا slogging از طریق لندن تودرتو سیستم فاضلاب و یا پیاده روی قرمز-سنگ پشته در اتیوپی Wildman سفر کرده است در سراسر جهان به سابقه ترین مکان های که در آن احشایی قصه مجموعه در برابر باستانی پس زمینه و انسان فتنه حک شده است به دیوار.

Wildman آغاز شد و با سفر کانال میزبانی وب و تولید "حد" و سپس معطوف به مدت طولانی در حال اجرا "رمز و راز در موزه" که ویژه spinoffs مانند "یاد ماندنی اسرار" و "بزرگترین راز" را به عنوان به خوبی به عنوان متعدد ساعته ویژه. قبل از سفر به کانال Wildman به نظر می رسد در تاریخچه کانال و زمین شکستن "شهرستانها از عالم اموات."

در مورد سفر کانال

برای جسورانه و شجاعانه و خود به خود کسانی که ماجراجویان که در آغوش هیجان غیر منتظره; آن خطر که می ترسند از یک راز کوچک; اگر شما برای هر چیزی را برای هر, و, بالاتر از همه, عشق, داستان, سفر, در سفر به کانال. ما بیش از شما انتظار می رود و همه چیز را به شما نمی دانم شما به دنبال. رسیدن به بیش از 79 میلیون دلار ایالات متحده در کابل خانه های سفر, کانال های پیشرو جهان سفر, رسانه های تجاری است. طرفداران همچنین می توانید کانال سفر برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارتباط برقرار کردن با طرفداران دیگر از طریق Facebook و توییتر و پینترست و Instagram. سفر کانال متعلق به, کشف, Inc., یک رهبر جهانی در زندگی واقعی سرگرمی پوشا 220 کشور و منطقه که نمونه کارها شامل کانال دیسکاوری HGTV شبکه غذایی TLC, تحقیق و کشف خود: اپرا وینفری شبکه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن