Hayden Panettiere می خواهد به 'توانمند سازی دیگران پس از سابق برایان Hickerson را جنایت حمله به شارژ

دو روز پس از یک قاضی اعطا Hayden Panettiere سفارش محدود در برابر او دوست پسر سابق برایان Hickerson که در حال ح

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

دو روز پس از یک قاضی اعطا Hayden Panettiere سفارش محدود در برابر او دوست پسر سابق برایان Hickerson که در حال حاضر چهره به اتهام تجاوز جنایت بازیگر صحبت کردن.

در بیانیه ای که به توییتر جمعه Panettiere نوشت: من آینده رو به جلو با حقیقت در مورد آنچه برای من اتفاق افتاد با این امید که داستان من را توانمند سازی دیگران در روابط سوء استفاده به کمک آنها نیاز و شایسته. من آماده ام برای انجام بخشی از من را به مطمئن شوید که این مرد هرگز لطمه می زند و هر کسی دوباره. ممنون میشم برای من پشتیبانی سیستم که به من کمک کرد پیدا کردن شجاعت برای به دست آوردن صدای من و زندگی من است."

Panettiere ارسال شده به دستور او به عنوان یک تصویر در عنوان او افزود: "برای هر کس دیگری تحت تاثیر سوء استفاده و نیاز به پشتیبانی لطفا می دانم که شما می توانید تماس بگیرید 1-800-799-7233. اگر شما قادر به صحبت با خیال راحت شما می توانید ورود به سیستم بر روی http://thehotline.org و یا متن LOVEIS به 1-866-331-9474. شما به تنهایی نیست."

Panettiere, وکیل, Alan Jackson ارائه بیانیه ای جداگانه به The Daily Beast: "پس از تحمل سال ها به عنوان قربانی روحی و روانی و عاطفی و جسمی شدید, سوء استفاده, Hayden Panettiere آغاز روند بازگشت به زندگی خود را. هیدن پیدا کرده است قدرت و شجاعت برای به اشتراک گذاشتن حقیقت در مورد سوء استفاده و آزار دهنده و او در نظر دارد برای کمک به دادستان برای دیدن است که در خدمت عدالت است. به عنوان یک بازمانده او به رسمیت می شناسد که او دشوار سفر از شفا به تازگی آغاز شده است."

Hickerson ابتدا دستگیر شد و در ماه فوریه و شارژ با باتری داخلی پس از گفته پانچ Panettiere و در صورت تخطی از قانون در وایومینگ دولت است که در آن او دستگیر شد. Hickerson التماس کرد گناه نیست در ماه آوریل در آمریکا هفتگی . Panettiere اعطا شد یک سفارش محدود در برابر Hickerson در اوایل این هفته.

با توجه به جنایی کیفرخواست به دست آمده توسط مردم, Hickerson دوباره دستگیر شد روز پنج شنبه در هشت اتهامات متعدد از جمله به اتهام جنایت. او به اتهام چهار فقره بدنی آسیب در یک مرد متاهل/cohabitant دو اتهام حمله و تهدید آمیز یک شاهد (Panettiere), مردم گزارش. به اتهام سوء استفاده رخ داده بین ممکن است از سال 2019 و ژانویه سال 2020 است.

The Daily Beast رسیده به یک وکیل برای Hickerson برای نظر. Hickerson و وکیل او پاسخ نداده اند به E! اخبار و مردم's درخواست. یک نماینده برای لس آنجلس دفتر دادستان منطقه می گوید افرادی که خود را تفهیم اتهام برنامه ریزی شده است برای دوشنبه.

یک منبع نزدیک به Panettiere گفت: مردم این است که بازیگر است "شده است تحت درمان موفق برای سوء استفاده از الکل مسائل است و با تمرکز بر بهبود هوشیاری و بهبود است."

یک منبع می گوید E! اخبار که Panettiere به تازگی بازگشت به لس آنجلس می شود و نزدیک به خانواده اش.

"او می خواهد به صداقت در مورد آنچه اتفاق افتاده است به این امید که آن را ممکن است کمک به شخص دیگری که در برخورد با سوء استفاده عاطفی و ارعاب یا خشونت فیزیکی," مردم's منبع اضافه شده است. "این یک نقطه عطف برای او به عنوان او می ایستد تا برای خودش و خانواده اش و بسیاری از مردم دیگر تحت تاثیر شریک صمیمی خشونت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن