لسلی منویل بازی خواهد کرد 'تاج نهایی شاهزاده مارگارت در فصل 5

تاج پیدا کرده است نهایی خود را شاهزاده خانم مارگارت. نقش که Vanessa Kirby اشغال برای Netflix, درام, اولین دو ف

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

تاج پیدا کرده است نهایی خود را شاهزاده خانم مارگارت. نقش که Vanessa Kirby اشغال برای Netflix, درام, اولین دو فصل قبل از توزیع آن به Helena Bonham-Carter در فصل 3 در حال حاضر رفتن به لسلی منویل که دریافت یک نامزدی اسکار در سال 2018 برای او طاق عملکرد به عنوان سیریل Woodcock در فانتوم موضوع.

در بیانیه ای که در تاج'ثانیه حساب توییتر منویل نوشت: "من نمی تواند شادتر به بازی شاهزاده خانم مارگارت. باتوم است که در گذشته از دو بازیگران توانمند و من واقعا نمی خواهید اجازه دهید به سمت پایین. علاوه بر این به بازی خواهر و برادر با, دوست عزیز من, Imelda Staunton خواهد شد هیچ چیز کمتر از کامل شادی است."

Netflix اعلام کرد استانتون به عنوان نشان می دهد آخرین ملکه الیزابت در ماه ژانویه—در همان زمان است که نشان می دهد خالق پیتر مورگان تایید کرد که فصل 5 خواهد بود در این دوره نشان می دهد گذشته با وجود طرح اولیه برای اجرای دیگر.

"در ابتدا من تا به حال تصور تاج در حال اجرا برای شش فصل" مورگان در آن زمان گفت: "اما در حال حاضر که ما شروع به کار بر روی داستان برای فصل 5 آن را برای من روشن شده است که این زمان مناسب و محل توقف. ممنون میشم به Netflix و سونی برای حمایت از من در این تصمیم است."

تنها سوال باقی مانده در حال حاضر این است که چگونه منویل آماده خواهد شد برای به نوبه خود او را به عنوان شاهزاده خانم مارگارت. بعد از همه او را زیر Bonham-Carter که آماده سازی برای نقش شامل communing با شاهزاده شبح. شاید شبح می توانید زمان را برای منویل در او مشغول زندگی پس از مرگ نیز هست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن