هنکل می پیوندد اپل تامین کننده انرژی پاک برنامه

هنکل یک رهبر شناخته شده در توسعه پایدار امروز اعلام کرد مشارکت خود را در اپل تامین کننده انرژی پاک برنامه که ه

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

هنکل یک رهبر شناخته شده در توسعه پایدار امروز اعلام کرد مشارکت خود را در اپل تامین کننده انرژی پاک برنامه که هم راستا با هنکل بلند مدت چشم انداز تبدیل شدن به یک آب و هوا-مثبت شرکت توسط 2040 و به درایو پیشرفت همراه آن کل زنجیره ارزش. به عنوان بخشی از این انرژی پاک برنامه Henkel می پیوندد کنندگان دیگر به قدرت خود اپل تولید با 100 درصد انرژی تجدید پذیر تا سال 2021.

"ما مفتخر به همکاری با اپل و دیگر تولید کنندگان جهانی برای کمک به تلاش ها در کمک به حفاظت از آب و هوا" گفت: Ulla Hüppe رئیس پایداری چسب هنکل فن آوری

هنکل به تازگی منتشر شده آن 29th, پایداری, گزارش جزئیات عملکرد و پیشرفت در همه ابعاد توسعه پایدار از جمله اهداف بلند پروازانه برای حفاظت از آب و هوا. هنکل با هدف کاهش انتشار کربن از عملیات خود را با 75 درصد تا سال 2030 به طور مستمر بهبود بهره وری انرژی و منابع 100 درصد از برق مورد استفاده در تولید از منابع تجدید پذیر تا سال 2030. علاوه بر Henkel خواهد اهرم فن آوری های آن و راه حل برای کمک به مشتریان و تامین کنندگان در بیش از 800 صنعت بخش صرفه جویی 100 میلیون تن CO2 در یک دوره ده ساله تا سال 2025 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن