برادلی Gayton انتخاب معاون ارشد و مشاور عمومی از شرکت کوکا کولا

شرکت کوکا کولا اعلام کرد که بردلی Gayton انتخاب شده است معاون ارشد و مشاور عمومی. او را از پیوستن به شرکت Sep

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

شرکت کوکا کولا اعلام کرد که بردلی Gayton انتخاب شده است معاون ارشد و مشاور عمومی. او را از پیوستن به شرکت Sept. 1.

Gayton می آید به کوکا کولا پس از نزدیک به 30 سال در شرکت فورد موتور, جایی که او اخیرا در خدمت به عنوان معاون رئیس جمهور, رئیس مسئول امور اداری و مشاور عمومی. او به نام به موقعیت که در سال 2016 و برگ یک میراث در فورد است که شامل یک فرهنگ نوآوری و تعهد قوی به طرفدار بونو کار.

در فورد Gayton به عنوان یک عضو از تیم مدیریت ارشد و مسئول توسعه پایدار, محیط زیست, ایمنی و مهندسی; شرکت خدمات; جهانی مشترک مرکز خدمات عملیات; امنیت; و فورد زمین که مدیریت شرکت امکانات و املاک و مستغلات.

به طور کلی به عنوان وکیل او موفق شده یک تیم از بیش از 600 نفر منجر شد که این شرکت دادخواهی مالیاتی شرکت ها و اوراق بهادار مالکیت و ادغام و انطباق ممیزی داخلی و مالکیت معنوی تیم است. او همچنین ارائه کسب و کار و مشاور حقوقی هیئت مدیره و مدیران اجرایی رئیس و مدیرعامل و تیم مدیریت ارشد.

"من به دنبال به جلو به چالش های جدید و رشد است که در انتظار من در این نقش جدید" Gayton گفت. "من تحسین کوکا کولا برای میراث خود ارتباط و سیما هستم و مشتاق به تجربه من و چشم انداز بی بدیل رهبری تیم و طبقه تجاری است."

"برادلی به ارمغان می آورد قابل توجه وسعت تجربه و دانش کسب و کار" گفت: James Quincey رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت کوکا کولا. "او تا به حال فوق العاده حرفه ای در فورد و چشم انداز جهانی بسیار با ارزش خواهد بود به عنوان یک عضو جدید از رهبری تیم در کوکا کولا."

Gayton پیوست فورد در سال 1991 به عنوان یک وکیل. او در ادامه به برگزاری یک سری از نقش مسئولیت بیشتری از جمله مدیر تجارت جهانی مالیات و گمرک; دستیار افسر مالیات و مدیر عملیات مالیات; دستیار کلی مشاور و دستیار شرکت وزیر و دستیار مشاور عمومی و شرکت های بزرگ وزیر و معاون رئیس جمهور, مشاور عمومی.

Gayton شد دریافت کننده ملی کمک حقوقی & مدافع انجمن 2018 نمونه جایزه برجسته خود را با تعهد به پیشبرد برابر عدالت برای شهروندان کم درآمد خود را از طریق نرم افزار رایگان کار می کنند. به عنوان یک پدر سه دختر Gayton پرشور در مورد مسائل مربوط به زنان و دختران و متمرکز کرده است بسیاری از این تلاش ها در کمک به قربانیان خشونت خانگی و دیگر جرایم از طریق U-ویزا. او همچنین به نام یک سال 2020 تنوع در تکنولوژی و IP دریافت کننده جایزه ملی کانون.

Gayton, 57, یک بومی از سیراکوس, n. y. او به دست آورده مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و مدرک حقوق از دانشگاه بوفالو.

Gayton خواهد شد در کوکا کولا ستاد در آتلانتا. او جایگزین برنارد Goepelt که بازنشسته شد در ماه فوریه است.

در مورد شرکت کوکا کولا

شرکت کوکا کولا (NYSE: KO) است که در مجموع آشامیدنی شرکت با ارائه بیش از 500 برندها در بیش از 200 کشور و منطقه. علاوه بر این شرکت کوکا کولا با نام تجاری ما نمونه کارها شامل عوارض جانبی دارویی, Ayataka کوستا, Dasani Del Valle, فانتا, گرجستان, طلا اوج, صادق, گناه,,,,, دقیقه, خدمتکار, Powerade, به سادگی smartwater جن, vitaminwater و زیکو. ما دائما در حال تغییر ما نمونه کارها از کاهش قند در نوشیدنی ما به آوردن نوآورانه محصولات جدید به بازار است. ما همچنین در تلاش برای کاهش اثرات زیست محیطی ما با جایگزینی آب و ترویج بازیافت. با ما بسته بندی مایعات جایگزین شرکای ما استخدام بیش از 700 ، 000 مردم و کمک به ایجاد فرصت های اقتصادی برای جوامع محلی در سراسر جهان. اطلاعات بیشتر در www.coca-colacompany.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن