بریتیش ایرویز شروع می شود مسیر جدید به مونتگوبی و بازگشت به آنتیگوا باربادوس کینگستون و سنت لوسیا

بریتیش ایرویز برای شروع یک مسیر جدید بین گاتویک و مونتگوبی, جامائیکا از اکتبر 13 سال 2020 است. نشان دادن تعهد

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

بریتیش ایرویز برای شروع یک مسیر جدید بین گاتویک و مونتگوبی, جامائیکا از اکتبر 13 سال 2020 است.

نشان دادن تعهد خود را به کارائیب هواپیمایی نیز در حال حاضر از سر پرواز به آنتیگوا (از 1 اوت) باربادوس (از جولای 18) کینگستون (همچنین جامائیکا از جولای 20) و سنت لوسیا (از جولای 25) البته با کاهش فرکانس.

پروازها به مونتگوبی, خواهد شد که توسط سه کابین (World Traveller, World Traveller پلاس و باشگاه های جهان) بوئینگ 777 را ترک در روز سه شنبه و شنبه و در حال حاضر در فروش در ba.com با قیمت با شروع از به عنوان کم £427 بازگشت.

به عنوان یک مقصد مونتگوبی یک توریست کانون مشهور برای سواحل زیبا و آب های ورزشی, تفریحی و شب زنده داری.

دایان کوری بریتیش ایرویز' مدیر تجاری برای کارائیب گفت: "ما هیجان زده به گسترش شبکه ما یک بار دیگر بین گاتویک لندن و کارائیب با شروع این پرواز جدید به مونتگوبی در ماه اکتبر و همچنین از سرگیری خدمات ما به آنتیگوا باربادوس کینگستون و سنت لوسیا.

"ما می دانیم که مردم علاقه مند به سفر و آفتاب و سواحل در سراسر کارائیب همراه با بزرگ تفریحی و سرگرمی باعث می شود آن را یک برنده مقصد. و با پروازهای جدید ما مونتگوبی مسیر با شروع از زیر 500 در عوض چه به عشق؟!"

مشتریان که پرواز را تحت تاثیر قرار بیش از یک ماه گذشته که ادعا کرد یک کوپن می توانید با استفاده از آن نسبت به پرواز. متناوبا Avios نیز می توان نسبت به پاداش پرواز, ارتقا, هتل ها و کرایه ماشین. هنگامی که با استفاده از Avios بخش پرداخت مشتریان می توانید انتخاب کنید از طیف وسیعی از پس انداز توسط مقصد و کابین و آنها هنوز هم جمع آوری Avios و ردیف امتیاز خود را رزرو. مشتریان باید بررسی کنید ba.com برای جزئیات کامل.

کالین Pegler رئیس کارائیب گردشگری سازمان فصل انگلستان & اروپا گفت: "CTO فصل انگلستان & اروپا تا حد زیادی تشویق BA بازگشت به کارائیب. به عنوان یکی از کارائیب مهم ترین و دیرینه پرواز شرکای ما خوشحال برای دیدن چنین حمایت از ملی ما حامل. آن حیاتی برای منطقه ما و تور و هتل و مقصد همکاران که از سر گیری هوایی سریع و جامع به عنوان ما مشتاقانه منتظر استقبال از گردشگران یک بار دیگر."

ایمنی در قلب بریتیش ایرویز' کسب و کار و شرکت هواپیمایی اتحاد معرفی طیف وسیعی از اقدامات برای حفظ مشتریان خود را امن است و درخواست مشتریان به رعایت اقدامات جدید برای کمک به مدیریت سلامتی همه رفت و آمد.

این خدمات عبارتند از:

  • چک کردن آنلاین, دانلود خود را پاس شبانه روزی و جایی که ممکن است خود اسکن خود را شبانه روزی می گذرد در خروج از دروازه
  • مشاهده اجتماعی فاصله و با استفاده از دست sanitisers قرار داده شده است که در سراسر فرودگاه
  • با پوشیدن ماسک در همه زمان ها و آوردن به اندازه کافی به آنها را جایگزین هر چهار ساعت برای دیگر پروازها
  • درخواست مشتریان به سفر اگر آنها فکر می کنم آنها هر گونه علائم Covid-19
  • کابین خدمه پوشیدن PPE و جدید خدمات مواد غذایی که باعث کاهش تعداد تعاملات لازم با مشتریان
  • درخواست مشتریان برای اطمینان از آنها همه چیز را که آنها نیاز به از دست خود توشه قبل از خروج و که در آن امکان ذخیره سازی خود را حمل در کیف زیر صندلی در مقابل آنها

شرکت هواپیمایی است که تمیز کردن تمام سطوح از جمله صندلی های صفحه نمایش صندلی نخ و سینی جداول پس از هر پرواز و در هر هواپیما به طور کامل تمیز از بینی تا دم در هر روز است. هوا در همه بریتیش ایرویز پرواز است که به طور کامل قابل بازیافت پس از هر دو تا سه دقیقه از طریق فیلتر هپا که حذف میکروسکوپی باکتری ها و ویروس خوشه با بیش از 99.9% بهره وری معادل بیمارستان عامل تئاتر استاندارد.

در بریتیش ایرویز' پروازهای جدید به مونتگوبی, Donovan, سفید, جامائیکا توریستی مدیره مدیر گردشگری گفت: "ما خوشحال که بریتیش ایرویز اعلام کرده است دو بار در هفته خدمات به مونتگوبی از گاتویک لندن از 13 اکتبر 2020 اضافه کردن به آن به طور منظم گاتویک لندن – Kingston خدمات و بیشتر تقویت تعداد پرواز های از انگلستان به جامائیکا. در طول این بی سابقه ای در برابر جامائیکا به اجرا در سلامت قوی پروتکل برای اطمینان از رفاه ساکنان و بازدید کنندگان است. به عنوان فوق العاده محبوب کارائیب مقصد با بیش از 225,000 استرالیایی بازدید هر سال ما مشتاقانه منتظر استقبال از بریتانیا حتی بیش از بازدید کنندگان. در حال حاضر بیش از همیشه ما هیجان زده به بریتیش ایرویز' ادامه داد: حمایت از درایو ملاقات از بازار انگلستان است."

یادداشت به ویراستاران:

  • پرواز BA2265 را ترک گاتویک لندن در روز سه شنبه و شنبه ها در ساعت 12.20 ورود در 5.30 pm و BA2264 بازگشت از مونتگوبی به گاتویک لندن در روز سه شنبه و شنبه ها در ساعت 7.30 پس از رسیدن به 9.25 صبح روز بعد.
  • شرایط و ضوابط اعمال می شود – ببینید ba.com برای اطلاعات بیشتر
  • سرب در کرایه £427 یک بار دست تنها کرایه
  • به مونتگوبی, خدمات کار در طول فصل زمستان تا عید 2021
  • تمام مسیرهای جدید باقی می ماند و به تصويب دولت


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن