در اینجا آنچه در آن مانند به نظر می رسد زمانی که مردم نمی پوشیدن ماسک

With ظهور یک بیماری عفونی شیوع اپیدیولوژی و مقامات بهداشت عمومی به سرعت سعی کنید برای پیش بینی مرگ و میر و عفو

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

With ظهور یک بیماری عفونی شیوع اپیدیولوژی و مقامات بهداشت عمومی به سرعت سعی کنید برای پیش بینی مرگ و میر و عفونت های پیچیده با استفاده از مدل های کامپیوتری. اما با یک ویروس با نام تجاری جدید مانند است که باعث COVID-19 این برآورد پیچیده توسط یک کمبود اطلاعات معتبر علائم سرایت و کسانی که بیشتر در معرض خطر است.

تیم من در Goldenson مرکز آماری پژوهش را توسعه داده است یک کاربر پسند مدل کامپیوتری است که دارای هدف های مختلف. این نشان می دهد که چگونه عفونت و مرگ و میر پیشرفت روزانه بیش از یک دوره سه ماه بسته به رفتار مردم در پاسخ به شیوع بیماری است. این مدل اجازه می دهد تا به داده های ورودی است که نشان می دهد که چگونه تغییرات در اقدامات ایمنی در جوامع خود از جمله پوشیدن چهره و پوشش و اجتماعی فاصله می تواند تاثیر قابل توجهی گسترش این ویروس و مرگ و مير.

ما Goldenson مرکز COVID-19 مدل با استفاده از یک فرضی از 1000 نفر جمعیت و محاسبه نتایج استفاده از سه نوع اطلاعات: شماره اولیه عفونت های اجتماعی فاصله و حفاظت شخصی اقدامات که شامل پوشیدن ماسک های مکرر شستن دست و ماندن در قرنطینه اگر برگزاری نمایشگاه COVID-19 علائم. مدل ما و سپس با استفاده از این اطلاعات اولیه برای پروژه روزانه تجمعی عفونت و مرگ و میر بیش از یک دوره سه ماه. آن را بر اساس بیماری واقعی داده ها و طراحی شده است برای نشان دادن اثرات اقدامات ایمنی به جای ایجاد پیش بینی های خاص.

با خواندن فرضیات مختلف مردم می توانید ببینید که چگونه خود را در جامعه اعمال شخصی می تواند این دوره از این بیماری همه گیر —و چه فقیر پروتکل می تواند باعث نمایی گسترش ویروس.

برای مثال بیایید فرض کنیم که 100 نفر آلوده از یک جمعیت 1000 با یکی در 10 پوشیدن ماسک نگه داشتن فاصله مناسب و quarantining در صورت لزوم. این مدل نشان می دهد که 30 روز بعد ویروس را کشته و 156 نفر است. پس از سه ماه از مرگ و میر می رسد 460—با 510 در حال حاضر آلوده.

اما مدل ما نشان می دهد که اگر نیمی از جمعیت شیوه های امن, پروتکل, عفونت پس از 90 روز قطره به 293 و مرگ و میر کاهش و حتی بیشتر به طور چشمگیری به 149—در حدود یک سوم از زندگی از دست داده و تحت شل تر اقدامات است.

اصلی غذای آماده است که اقدامات ایمنی که در کنترل ما باید تاثیر قابل توجهی و نادیده گرفتن آن پروتکل می تواند عواقب وخیم است.

اگر دولت باز می شود و حفظ اقدامات ایمنی برای حداقل سه ماه ویروس را شامل می شود و احتمالا حذف شده است. از سوی دیگر اگر دولت باز می شود تا بیش از حد به زودی و ساکنان آن نادیده گرفتن پروتکل های ایمنی وجود دارد می تواند افزایش تصاعدی در COVID-19 مرگ و میر در ماه. این مهم است به درک که گسترش ویروس نهفته است تنها با رفتار شخصی.

چه اتفاقی می افتد زمانی که تعداد کمی از مردم پوشیدن ماسک

چه اتفاقی می افتد زمانی که اکثر مردم ماسک

مدل ما نشان می دهد که باید وجود داشته باشد ادامه داد: تاکید بر حفظ ایمنی لازم اقدامات ما به عنوان پناهگاه استراحت در محل قوانین و مردم بازگشت به کار. تمرین حس مشترک اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک در quarantining زمانی که لازم است یک مشکل کوچک برای یک مقدار محدود از زمان است که شامل خرابی این ویروس و اطمینان حاصل شود که اقتصاد ما دوباره بازسازی شده است.

Jeyaraj Vadiveloo است مدیر جانت و Mark L. Goldenson مرکز آماری پژوهش در دانشگاه کانکتیکات

آخرین مطالب