HHS به آغاز توزیع 10 میلیارد دلار بودجه اضافی برای بیمارستان ها در بالا تاثیر COVID-مناطق 19

امروز وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) از طریق منابع سلامت و خدمات دولت (HRSA) است و اعلام آن آغاز خواهد شد ت

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

امروز وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) از طریق منابع سلامت و خدمات دولت (HRSA) است و اعلام آن آغاز خواهد شد توزیع 10 میلیارد دلار در دور دوم بالا تاثیر COVID-19 منطقه بودجه به بيمارستان شروع هفته آینده. به عنوان بخشی از ملت مقابله با موج اخیر در مثبت COVID-19 موارد و بیمارستان ها در جای دیگر همچنان به بهبود می یابند و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی ناشی از این بیماری همه گیر HHS به رسمیت می شناسد و نیاز به سرعت دریافت این وجوه را به خط مقدم ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی.

"اولویت HHS دولت را از ارائه دهنده امداد صندوق های اخذ شده پشتیبانی به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است به ارائه دهندگان که ضربه سخت شده توسط COVID-19" گفت: HHS وزیر الکس آذر. "از آنجا که ما با دقت هدف حمایت از ما می توانید پرداخت را به مناطق بیشترین نیاز به این بیماری همه گیر تکامل می یابد مانند ما انجام می دهند با این دور از وجوه."

به عنوان COVID-19 همچنان به اخلال در زندگی روزمره HHS است که ارائه پشتیبانی به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مبارزه با این بیماری همه گیر از طریق دو حزبی مراقبت عمل می کنند و چک برنامه حفاظت و مراقبت های بهداشتی افزایش میل جنسی عمل می کنند که اختصاص داده شده $175 میلیارد دلار در بودجه امداد به بیمارستان ها و دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از جمله کسانی که به طور نامتناسبی تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

در تاریخ 8 ژوئن سال 2020 HHS فرستاده ارتباطات به تمام بیمارستان ها مورد برنامه ریزی برای توزیع دور دوم کمک های مالی به ضربه بالا COVID-مناطق 19 و خواسته آنها را به ارائه اطلاعات خود به COVID-19 مثبت-بستری پذیرش برای دوره ژانویه 1 سال 2020 از طریق ژوئن 10 سال 2020 است. آنها ارسالی استفاده شد و برای تعیین واجد شرایط بودن خود را و به اشتراک گذاری از دور دوم کمک های مالی که امروز اعلام کرد برای اطمینان از بیمارستان در حال فضاي پشتیبانی در مبارزه با این بیماری همه گیر. پرداخت از $10 میلیارد توزیع خواهد شد ارائه کمک به بیش از 1000 بیمارستان در سراسر کشور و در اوایل روز دوشنبه هفته آینده. در ماه مه HHS اعلام کرد اولین دور بالا تاثیر بودجه بالغ بر 12 میلیارد دلار است که توزیع شد به 395 بیمارستان. این به این معنی کل متعهد به پرداخت دو دور بالا منطقه تاثیر بودجه از ارائه دهنده صندوق امداد برنامه, به, تاریخ, است که بیش از 20 میلیارد دلار به نمایندگی از تقریبا 12 درصد از کل $175 میلیارد برنامه.

روش

دور دوم کمک های مالی امروز اعلام کرد که بر اساس یک فرمول برای بیمارستان با بیش از 161 COVID-19 پذیرش بین 1 ژانویه و ژوئن 10 سال 2020 یا پذیرش هر روز یا که تجربه نامتناسب شدت COVID پذیرش (بیش از متوسط نسبت COVID پذیرش/تخت). بیمارستان ها پرداخت خواهد شد $50,000 در هر واجد شرایط پذیرش.

دور اول بودجه شد و بر اساس یک فرمول است که توزیع بودجه به بیمارستان با 100 یا بیشتر COVID-19 پذیرش بین 1 ژانویه و مارس 10 سال 2020 و پرداخت $76,975 هر واجد شرایط پذیرش. این قبلی تاثیر بالا پرداخت نیز در نظر گرفته شود که تعیین هر یک بیمارستان را پرداخت و در این دور دوم توزیع.

به عنوان برخی از مناطق کشور چهره جدید موج مثبت COVID-19 موارد HHS ادامه خواهد داد به منظور بررسی و ارائه لازم امداد که در آن ممکن است.

مشاهده لیست فعلی بیمارستان گیرندگان.

مشاهده یک دولت توسط دولت شکست در بودجه. - PDF

پزشکی و سلامت کودکان برنامه بیمه (تراشه) توزیع به روز رسانی

در ماه ژوئن HHS اعلام کرد افتتاح دوره نرم افزار و برنامه های به توزیع حدود 15 میلیارد دلار به ارائه دهندگان واجد شرایط که شرکت در پزشکی دولتی و تراشه برنامه های که تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است دریافت پرداخت از $50 میلیارد عمومی توزیع شده است. پس از اعلام این خبر در ژوئن 9, HHS میزبان تعدادی از آموزشی هدفمند در ارائه دهندگان و سازمان دهنده برای پاسخ به سوالات و کمک به کسانی که واجد شرایط از طریق روند درخواست. یک واقعیت ورق - PDF توضیح روند درخواست نیز ایجاد شده است برای رسیدگی به سوالات متداول. HHS است که در ادامه به کار با ارائه دهنده, سازمان کنگره, دولت و رهبران محلی برای بدست آوردن کلمه را در مورد این برنامه است. برای اطمینان از واجد شرایط پزشکی و تراشه ارائه دهندگان این فرصت را به درخواست برای کمک های مالی, توزیع, مهلت درخواست تمدید شده است به تاریخ 3 اوت سال 2020 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب