طوفان Amphan انتقاد را به بنگلادش و هند به عنوان میلیون ها نفر فرار

میلیون ها نفر از مردم فرار کردند و یا در زمان سرپناه به عنوان "سوپر گردباد" ضرب و شتم به هند و بنگلادش سواحل.

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

میلیون ها نفر از مردم فرار کردند و یا در زمان سرپناه به عنوان "سوپر گردباد" ضرب و شتم به هند و بنگلادش سواحل. شهرها سرازیر شدند و بادها رسیده 160 کیلومتر (100 مایل) در ساعت است.

حداقل 2.6 میلیون نفر فرار به پناهگاه در بنگلادش و هند غربی روز شنبه به عنوان طوفان Ampham محصل. "فوق العاده گردباد" توضیح داده شده است به عنوان شدیدترین طوفان تا کنون در خلیج بنگال.

بنگلادش هلال احمر محلی تقسیم صلیب سرخ گزارش مرگ برای اولین بار به عنوان یک داوطلب غرق شدند در حالی که در حال حرکت روستاییان به ایمنی با توجه به AFP news agency.

باران شروع به شلاق منطقه ساعت و چندین شهر از جمله کلکته آب گرفتگی شدند. بنگلادش مدیریت بحران مقامات تا به حال مشغول به کار در یک جای پای جنگ به تخلیه حدود دو میلیون نفر از مناطق ساحلی در امتداد خلیج.

A graphic showing the path and projected path of the cyclone. 20.05.2020 EN

به عنوان طوفان با نزدیک شدن تخلیه تلاش راه را به تلاش برای نگه داشتن مردم در پناهگاه امن.

امواج بیش از پنج متر خال خال در نزدیکی سواحل هند است. طوفان فشار آب دریا حدود 25 کیلومتر (15 مایل) داخلی.

صدها نفر از Rohingya پناهندگان زندگی در سیل مستعد جزیره نیز نقل مکان کرد و به پناهگاه طوفان. Bhasan کاراکتر جزیره است که به عنوان "غیرقابل سکونت" توسط سازمان ملل متحد است بزرگ ساحل شنی است که به نظر می رسد از اقیانوس ها کمتر از 20 سال پیش. گروه های مدافع حقوق بشر خواسته اند که بنگلادش را به پناهندگان به سرزمین اصلی, اما, مقامات می گویند که طوفان پناهگاه امن هستند.

بزرگترین اردوگاه پناهندگان در نزدیکی کخس بازار در سرزمین اصلی است که انتظار می رود به دست بدترین طوفان هر چند سطح خطر مطرح شده از شش تا نه.

ادامه مطلب: طوفان Amphan: میلیون ها نفر تخلیه در هند و بنگلادش به عنوان روش طوفان

اجتماعی فاصله اقدامات مانع تخلیه

تخلیه و پناهگاه تلاش در شرق هند و در Bangadeshi ساحل بودند مانع اجتماعی فاصله اقدامات در جای خود قرار داده به سرعت گسترش coronavirus. بسیاری از مردم حاضر به رفتن به پناهگاه و یا ترک دام خود را به عنوان آنها ترس از پیمانکاری COVID-19.

"ما باید به معنای واقعی کلمه به حال به زور مردم را از خانه های خود آنها را به پوشیدن ماسک و قرار داده و آنها را در ساختمان های دولتی" یک مقام ارشد پلیس برای دولت هند بنگال غربی گفت: خبرگزاری رویترز.

اثرات طوفان انتظار می رود که احساس می شود برای اولین بار در دو ایالت هند و پس از عبور از مرز به بنگلادش حدود ظهر به وقت محلی.

باد انتظار می رود برای رسیدن به 185 متر/ثانیه, (115 مایل در ساعت). این منطقه دیده است بزرگ و خاک و طوفان در گذشته: در سال 1970 Cyclone بهلا به کشته شدن یک و نیم میلیون نفر و, طوفان در سال 1999 و 2007 ادعا کرد که هزاران نفر از زندگی است.

اد/msh (ایسنا خبرگزاری AP)

>> اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن