داعش Gloats در مورد ایالات متحده آمریکا همه گیر و تظاهرات

توسط برایان Glyn ویلیامز, گفتگویک دولت اسلامی پیرو ارسال شده هشتگ "#AmericaBurning" در یک بحث و گفتگو در تلگرا

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

توسط برایان Glyn ویلیامز, گفتگو

یک دولت اسلامی پیرو ارسال شده هشتگ "#AmericaBurning" در یک بحث و گفتگو در تلگرام چت سیستم در اوایل ماه ژوئن و دیگری نوشته شده است که یک پیام به عنوان خوانده شده "شما در حال بیدار شدن از خواب در صبح امروز خبر از نابودی امریکا و برچیدن آن متحده و جنگ داخلی."

یکی دیگر دولت اسلامی سایت اعلام "تخریب و تکه تکه شدن. آمریکا در حال سوختن است" در حالی که یک دولت اسلامی حامی ارسال شده عکس در همان تلگرام فروم از شورش نوشتن "O خدا آنها را سوزاند مانند آنها سوخته اراضی مسلمانان است."

حامیان شادی هستند در تنش از هر دو تظاهرات مسالمت آمیز و گاه به گاه خشونت در خیابان های آمریکا در پی جورج فلوید را مارس 25 مرگ است. به عنوان یک محقق که آهنگ های گروه دولت اسلامی و وابسته به آن, من به دنبال چگونه دولت اسلامی شده است بهره برداری از اثرات coronavirus در آن دشمنان و جشن اثرات تنش های نژادی و همه گیر در امریکا است.

دولت اسلامی پیروان هیجان زده در چشم انداز گسترده غربی مرگ و میر از coronavirus که آنها تعریف شده به عنوان "خدا کوچکترین سرباز."

آنها همچنین این ویروس در محل کار در ارتش آمریکا pullbacks مربوط به کروناویروس—مانند ماه مارس اعلام از پنتاگون که آن را جلوگیری از ارسال نیروهای نظامی به عراق برای حداقل دو ماه.

علاوه بر این ایالات متحده کشیده برخی از نیروهای خود را از عراق خارج کرد و بسیاری از بیشتر از شش خط مقدم عملیاتی پایگاه و دستور داد که نیروهای باقی مانده در این کشور را به ماندن در پایگاه های خود را—حرکت به پایان رسید که اکثر ماموریت های مشترک محلی عراق و نیروهای کردی.

در عراق, دولت اسلامی واکنش نشان داد با افزایش حملات. آنها را هدف قرار داده اند طرفدار دولت شیعی اعضای ارتش عراق و نیروهای کردی که در حال حاضر کمتر پشتیبانی ایالات متحده برای کمک به دفاع از آنها.

بریتانیا و ایالات متحده حملات هوایی هستند اما هنوز هم با هدف قرار دادن این گروه غنی مخفیگاه غار در شمال عراق است که عراق نیروهای زمینی نیز در ادامه به حمله البته با کمتر سربازان با توجه به کروناویروس پایه مستندات.

در سوریه جسارت نیروهای "دولت اسلامی" به تازگی با حمله نیروهای پلیس با زمین و معادن و سلاح های سنگین و ماشین های بمب گذاری و کشتن صدها نفر.

برای همه فرصت های همه گیر به ظاهر ارائه می دهد داعش, این گروه همچنین نگرانی در مورد چگونه به آن را حذف اثر می گذارد. در سوریه نیروهای کرد در حال برگزاری اسیر به عنوان بسیاری به عنوان 12,000 دولت اسلامی مبارزان و 70,000 از اعضای خانواده خود را که عمدتا زنان و کودکان در گسترده تنگ unhygienic اردوگاه های اقامت اجباری. هیچ امکان اجتماعی فاصله.

زندانیان زندگی در وحشت از این بیماری همه گیر شکستن در میان آنها شده اند و شورش در تلاش برای فرار از اردوگاه. در ممکن است, دولت اسلامی, زندانیان به طور خلاصه افزایش یافت و در زمان کنترل از زندان برگزاری 5000 عنوان بسیاری از اسیران را قبل از آنها سرکوب شدند.

دولت اسلامی رهبران آن نه تنها نام خود را برای مبارزان برای حمله به آرامی نگهبانی اردوگاه به آزادی زندانیان, اما همچنین ابراز نگرانی در مورد گسترش بیماری در میان نیروهای خود را.

A U. s. Department of Homeland Security bulletin در اواخر ماه مارس هشدار داد که دولت اسلامی در خبرنامه نام کرده برای حمله به ایالات متحده و اروپایی در مراقبت های بهداشتی اهداف که در حال تیره و تار با این بیماری همه گیر. دولت اسلامی دستور داده است تا پیروان خود را به سفر به اروپا که در آن شیوع ویروس است که به مراتب بدتر از در خاورمیانه است. اما این گروه پیشنهاد کرده است که پیروان خود را که در حال حاضر در اروپا بهره برداری از هرج و مرج و خواستار "حملات جدید... شبیه به حملات پاریس و لندن و بروکسل و مکان های دیگر" که در آن پیروان باید با استفاده از بمب و سلاح گرم به کشتن ده ها تن از مردم در سال های اخیر است.

دولت اسلامی است و حتی نشان می دهد که کشتن "کافران" می تواند راه را برای پیروان برای محافظت از خود را از ویروس بیان کرد: "آنها همچنین باید به یاد داشته باشید که اطاعت از خدا – محبوب ترین شکل است که جهاد بگرداند عذاب و خشم خدا."

کسانی که خواستار ممکن است تا به حال برخی از پاسخ.

در مارس 11, مقامات آلمانی بازداشت چهار عضو مظنون یک دولت اسلامی همراه که گفته می شود برنامه ریزی حمله نظامی آمریکا امکانات با مواد منفجره. در ماه آوریل یک پوند سودان مرد چاقو هفت نفر, کشته شدن دو نفر در جنوب شرقی فرانسه. اخیرا در ژوئن 20, لیبی یک مرد با چاقو به شش نفر در یک پارک در خواندن, انگلستان, قتل سه دختر.

من باور نمی کنم این حملات در فرانسه و انگلیس و یا مختل طرح در آلمان سیگنال یک تجدید حیات در دولت اسلامی فعالیت در غرب است. این است که پیام را از دست داده است از آن گالوانيزه درخواست تجدید نظر پس این گروه خود را از دست داده فراملی دولت بود که الهام گرفته از بسیاری از پیروان در پنج سال جنگ در سوریه و عراق است.

تحقیقات من نشان می دهد که خواستار حملات در جام جهانی فوتبال نهایی در روسیه در سال 2018 و در برابر چهارم جولای جشن در ایالات متحده در سال 2019 بودند عمل کرده است. در حالی که گروه دولت اسلامی هنوز هم می تواند انجام حملات در خاورمیانه و از طریق شرکت های وابسته به آن در سراسر جهان خود را gloating در آمریکا coronavirus مرگ و میر و تنش های نژادی لزوما ترجمه به یک تهدید واقعی برای ایالات متحده

برایان Glyn ویلیامز استاد تاریخ اسلام در دانشگاه ماساچوست دارتموث



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب