پلیس هنگ کنگ بازداشت 4 فعالان تحت امنیتی جدید قانون

این فعالان جوان بازداشت شدند ظن درگیر بودن در یک طرفدار استقلال ، این دستگیری ها برای اولین بار در هدف قرار دا

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

این فعالان جوان بازداشت شدند ظن درگیر بودن در یک طرفدار استقلال ، این دستگیری ها برای اولین بار در هدف قرار دادن چهره های عمومی پس از بحث برانگیز قانون جدید را به اثر در ماه گذشته.

هنگ کنگ بازداشت چهار فعالان جوان به ظن تحریک تجزیه طلبی در زیر یک بحث جدید امنیت ملی قانون در روز چهارشنبه.

همه چهار زن و سه مرد و یک زن هستند که به دانش آموزان خواهد بود.

"آنها می گویند آنها می خواهند برای ایجاد یک دلار هنگ کنگ جمهوری و آنها را با صراحت کامل برای مبارزه با آن گفت:" Li Kwai-واه ارشد سرپرست یک واحد است که تشکیل شده است برای به اجرا درآوردن قانون تامین. "آنها همچنین گفته اند که آنها می خواهند برای متحد کردن همه طرفدار استقلال گروه در هنگ کنگ برای این منظور است."

ادامه مطلب: Sieren چین: مسموم جو در هنگ کنگ

در حالی که پلیس نیست شناسایی کسانی که دستگیر ابتکار عمل حزب استقلال را به رسانه های اجتماعی اعلام کرد که چهار نفر از اعضای سابق طرفدار حزب استقلال به نام Studentlocalism دستگیر شده بود و محروم بودند به قید وثیقه.

این شامل سازمان سابق رهبر تونی Chung. این گروه رسما منحل قبل از امنیت و قانون را به اثر.

دستگیری آمده در مدت کوتاهی پس از بنی تای یک قانون استاد و پیشرو فعال در هنگ کنگ طرفدار دموکراسی, جنبش اخراج شد از دانشگاه هنگ کنگ.

ادامه مطلب: در هنگ کنگ اخراج استاد برای انجام شرارت'

قانون بحث برانگیز

ماه گذشته چین گذشت یک بحث امنیت و قانون در هنگ کنگ است که به جرم براندازی, جانشینی تلاش ها و دخالت خارجی. منتقدان را به عنوان یک پیشنهاد برای سرکوب همه مخالفان در هنگ کنگ است که لذت می برد برخی از درجه ای از استقلال پس از بازگشت دست به پکن توسط بریتانیا در سال 1997.

این قانون که پکن مدعی است که لازم است برای حفاظت از امنیت ملی باعث شده بیشتر اعتراضات سال گذشته علیه قانون پیشنهادی که دیده اند مظنون جنایی تحویل به سرزمین اصلی چین به صورت آزمایشی.

ببینید/rt (ایسنا خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن