دیزنی جهان بازگشایی با خطوط کوتاه و ترس کارکنان به عنوان فلوریدا COVID-19 موارد سنبله

نگاهی به نگاه در هر یک از گروه های رسانه های اجتماعی برای علاقه مندان به اورلاندو فلوریدا والت دیزنی جهان و شم

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

نگاهی به نگاه در هر یک از گروه های رسانه های اجتماعی برای علاقه مندان به اورلاندو فلوریدا والت دیزنی جهان و شما پیدا کردن یک مشترک خودداری کنند: پارک که بازگشایی در روز جمعه در پی یک COVID-19 فاجعه فوق العاده-خطوط کوتاه برای همه بالای آن زیر لیوانی غلتکی در حال حاضر.

دیزنی جهان بسته در اواسط ماه مارس زمانی که COVID-19 موارد شروع به جارو کشور است. سپس در روز جمعه همان روز فلوریدا گزارش خود بزرگترین واحد-روز افزایش ویروس و روز اولین بار در ایالات متحده گزارش شده بیش از 70,000 موارد دیزنی جهان بازگشایی دروازه های خود را.

بازگشایی همچنین یک روز پس از اتحادیه دیزنی کارکنان لابی ناموفق برای COVID-19 تست. نتیجه این می گویند دیزنی megafans بازدید که در روز بازگشایی است بطور غیر عادی و مرموز خالی پارک.

"راه رفتن بر روی هر سوار با 5 دقیقه صبر کنید اگر که! من آرزو می کنم هر روز همین بود."

Disney World fan

فاصله دیزنی قوانین برخی از طرفداران می گویند.

"Ummm دیزنی می تواند به شما بود همه زمان!??" یک نفر نوشته شده در دیزنی گروه در کنار تصاویر تقریبا غیر موجود برای خطوط محبوب ،

"راه رفتن بر روی هر سوار با 5 دقیقه صبر کنید اگر که!" دیگری نوشت. "من آرزو می کنم هر روز همین بود."

برخی از اشتراک صبر بار نقشه های دیزنی جهان قلمرو حیوانات نشان داد که 5 دقیقه منتظر در تمام جاذبه های اصلی. دیگران اظهار نظر که طاعون-دیزنی یک راه عالی برای دیدن پارک "بدون جمعیت" و ابراز شگفتی است که دنیای دیزنی به طور معمول در خواست بلیط بودند تا به آسانی در دسترس برای بقیه سال 2020 است.

برخی از پوچی نتیجه دیزنی جهان اقدامات ایمنی به عنوان COVID-19 موارد ببینید ترسناک خروش در فلوریدا. ماسک صورت مورد نیاز در پارک (اگر چه نه در جای دیگر در فلوریدا) و بازدید کنندگان خود را در دماهای بررسی می شود قبل از ورود.

اگر چه دیزنی را برانگیخت می تواند قبلا سفر بین پارک را بخش مجزا (مانند حیوانات پادشاهی و پادشاهی سحر و جادو) inter-پارک سفر در حال حاضر محدود است. دیزنی جهان نیز تغییر کرده است برنامه نویسی آن, از بین بردن بزرگ رژه و آتش بازی نشان می دهد به تضعیف جمعیت زیادی.

هنوز سوالات فراوان در مورد اینکه آیا این پارک خواهد بود قادر به جلوگیری از COVID-19 به خصوص برای کارکنان که وجود دارد کار تمام وقت. اخیر دیزنی جهان فیلم تبلیغاتی ممکن است به طور تصادفی الهام بیشتر ترس از آن می کند.

این نگران کننده تصویری است که برجسته نقاب دیزنی کارگران گفت: "به خانه خوش آمدید" است "ترسناکترین چیزی که من دیده ام در هفته" یک NPR میزبان اشاره کرد در توییتر.

برخی از 100,000 Disney World کارکنان شده است furloughed از آوریل. متزلزل اشتغال می افزاید: قبل از فشار اقتصادی موجود برای پارک کارگران برخی از آنها در حال حاضر در حال تجربه کمبود غذا و خواب در اتومبیل های خود را, New York magazine اشاره کرد.

"آن را عمیقا نگران کننده است که در حالی که coronavirus موارد در فلوریدا افزایش دیزنی است که به دلیل خودداری از ارائه منظم تست به یکی از چند گروه از کارگران در پارک که می تواند با استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی."

مریم McColl

برخی از Disney World کارکنان نیست بازگشت در تمام بعد از آنها خواستار روزمره بیشتر COVID-19 تست. بازیگران' انجمن حقوق صاحبان سهام است که نشان دهنده برخی از دیزنی جهان شخصیت بازیگران با انتشار بیانیه ای در تاریخ 25 ژوئن گفت که "معلوم نیست چگونه دیزنی جهان می مسئولانه حرکت به سوی بازگشایی" با COVID-19 موارد خونتان در فلوریدا.

"برای هفته ما روشن ساخته است به دیزنی که تست است یک بخش اساسی از حفظ یک محیط امن و سالم برای همه از مهمانان به بازیگران" مری McColl این اتحادیه با مدیر اجرایی گفت: در تاریخ 25 ژوئن در بیانیه ای.

"این است که عمیقا نگران کننده است که در حالی که coronavirus موارد در فلوریدا افزایش دیزنی است که به دلیل خودداری از ارائه منظم تست به یکی از چند گروه از کارگران در پارک که با ماهیت شغل خود را نمی تواند استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی. در حال حاضر زمان برای دیزنی به مکث و تمرکز بر علم و ایمنی از خود بازیگران و مدیران مرحله اول ساخت به طور منظم تست در دسترس است."

روز بعد دیزنی لغو آن اشتغال به کار مجدد تماس برای کارگران به نمایندگی از بازیگران' انجمن حقوق صاحبان سهام. وی افزود: پس از ثبت شکایت با Disney World, آن را متهم به "retaliat[ing] در برابر کارگران در مبارزه برای یک محل امن در طول این بیماری همه گیر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن