ایالات متحده Preventive Services Task Force منتشر شده پیش نویس سرطان ریه غربالگری توصیه

ایالات متحده خدمات پیشگیرانه نیروی کار (USPSTF) مستقل داوطلب پانل از کارشناسان ملی در پیشگیری و پزشکی مبتنی بر

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

ایالات متحده خدمات پیشگیرانه نیروی کار (USPSTF) مستقل داوطلب پانل از کارشناسان ملی در پیشگیری و پزشکی مبتنی بر شواهد منتشر کرده است یک پیش نویس توصیه بیانیه غربالگری برای سرطان ریه است. آن را می گوید:

این USPSTF توصیه سالانه غربالگری برای سرطان ریه با دوز پایین توموگرافی کامپیوتری (LDCT) در بزرگسالان سنین 50 تا 80 سال که 20 بسته-سال سیگار کشیدن تاریخ و در حال حاضر دود و یا ترک در عرض 15 سال گذشته. غربالگری باید قطع شود هنگامی که یک شخص است نه دودی برای 15 سال و یا توسعه یک مشکل بهداشتی است که قابل ملاحظه ای محدودیت امید به زندگی و یا توانایی و یا تمایل به درمانی ریه جراحی است.

ما خواسته Robert A. Smith, دکترا, معاون رئیس جمهور از غربالگری برای افکار خود را در به روز رسانی.

تصویر بزرگ: چه چیزی شما فکر می کنم پیش نویس دستورالعمل?

این USPSTF پیش نویس غربالگری برای سرطان ریه توصیه بیانیه یک گام رو به جلو بر اساس شواهد جدید از زمان انتشار خود در سال 2013 پیشنهاد است. آن را می سازد در شواهد از به تازگی منتشر شده NELSON محاکمه نشان داد که کاهش قابل توجهی در مرگ و میر سرطان ریه در یک جمعیت که جوانتر بود و تا به حال فندک سیگار کشیدن تاریخ از جمله در مطالعات قبلی.

چه هستند تفاوت های عمده بین تیس پیش نویس و زمان ACS راهنما?

بیشتر در حال حاضر سرطان ریه دستورالعمل غربالگری از جمله کسانی که از انجمن سرطان آمریکا بر اساس جمعیت است که واجد شرایط برای ملی ایالات متحده آمریکا در ریه غربالگری دادگاه (NLST) که منتشر شده یافته های آن نزدیک به 10 سال پیش است. بر اساس این مطالعه اولیه ACS و دیگران توصیه غربالگری برای افرادی که در حال حاضر دود و یا ترک در عرض 15 سال گذشته بین سن 55-74 با حداقل 30 بسته سال سابقه (pack-سال تعداد بسته در هر روز ضرب سال از سیگار کشیدن) و به طور کلی در سلامت خوب است.

بر اساس یافته های اخیر از نلسون محاکمه USPSTF توصیه غربالگری برای افرادی که در حال حاضر دود و یا ترک در عرض 15 سال گذشته با 20 بسته سال سابقه به جای 30 و کاهش سن شروع غربالگری از 55 به 50 است. پس تفاوت عمده بین این پیش نویس دستورالعمل از USPSTF در مقایسه با کسانی که از ACS و دیگران آن است توصیه یک جوان به سن شروع غربالگری یک آستانه پایین تر برای بسته سال سابقه و سن محدود (تمدید تا سن 80).

چگونه این تغییرات تاثیر بالقوه برای سرطان ریه غربالگری برای کاهش سرطان ریه مرگ و میر?

آن را مناسب برای اولیه دستورالعمل به دنبال معیارهای واجد شرایط بودن برای استفاده از NLST تنها تصادفی آزمایشی که انجام شده بود در آن زمان. اما با گذشت زمان روشن شده است که مردم با فندک سیگار تاریخ در میان کسانی که مبتلا به سرطان ریه در هر سال. این USPSTF تخمین می زند که پایبندی به دستورالعمل جدید می تواند منجر به 32 درصد بیشتر کاهش در مرگ و میر در مقایسه با قبلی راهنما. پایبندی به زمان غربالگری توصیه شده است, بهینه, پس از آن مهم خواهد بود به آن بیشتر پیشرفت از ما به تاریخ در حال حاضر رسیدن به هدف بزرگتر گروه واجد شرایط برای غربالگری سرطان ریه.

آیا ACS برنامه ای برای تغییر آن راهنما?

ما شده اند به دنبال اطلاعات جدید پس از آخرین به روز رسانی و انتظار برای شروع یک به روز رسانی از ما سرطان ریه غربالگری دستورالعمل بعد از این سال. ما را بررسی USPSTF پیش نویس توصیه بیانیه ای با دقت بسیار همراه خود را نظام مند شواهد بررسی و مدلسازی مطالعات به عنوان به خوبی به عنوان هر گونه شواهد جدید که منتشر شده است در این فاصله. در ضمن این به نظر می رسد یک گام مهم رو به جلو و باید اعتماد به نفس بیشتری در سود غربالگری برای سرطان ریه با دوز پایین CT.

برای اطلاعات بیشتر در مورد غربالگری برای ریه و سرطان های دیگر را ببینید: دستورالعمل غربالگری سرطان در cancer.org



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن