چگونه جرات این همه مردم می میرند و تهدید دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخابات شانس

در روز سه شنبه, Vanity Fair گزارش داد که یک متحد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: رئیس جمهور خشمگین بود در مو

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

در روز سه شنبه, Vanity Fair گزارش داد که یک متحد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: رئیس جمهور خشمگین بود در مورد کوروناویروس. "او گفت:" این بسیار ناعادلانه به من! همه چیز بود بزرگ. ما cruising به انتخاب مجدد!'" در همان روز مگی Haberman نوشت در نیویورک تایمز که رئیس جمهور تهمت بود "به شدت انتقاد کرد در آقای Parscale و دیگر مشاوران به دلیل کاهش" با اشاره به مدیر کمپین براد Parscale.

چگونه جرات مرگ هزاران نفر از مردم از خط خارج مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 انتخاب مجدد چشم انداز!

در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر کوروناویروس تیم مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم گرفت که این ویروس یک توطئه علیه رئیس جمهور است. آن بود در عین حال یکی دیگر از راه های است که بیشترین رئیس جمهور واقعیت تلویزیون تا کنون ایجاد شده بود که خنثی شد.

اما بود که خنثی کردن رئیس جمهور ؟ خوب که نبود کاملا روشن هر چند وجود دارد این است که همیشه در حال تغییر بازیگران خائنانی—هر کس از Anthony Fauci, آنها Tucker Carlson به نام "رئیس دلقک حرفه ای کلاس" به میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer در آنها تهمت توییتی پارس "عدم فرماندار میشیگان باید کار سخت تر و فعال تر."

مغلوب ساختن پیشی جستن و حامیان او احساس (که آیا آنها آن را بپذیرد یا نه) که مغلوب ساختن پیشی جستن است این مرکز از کل زمین و رسانه ها در اکوسیستم بنابر این هر چیزی که اتفاق می افتد در جهان است که در واقع اتفاق می افتد به مغلوب ساختن پیشی جستن در درجه اول. "همه گیر مرگبار, کشته شدن یک صد هزار آمریکایی روح" صرفا دموکراتیک طرح را به رئیس جمهور نگاه بد. به نظر می رسد بیش از حد آجیل درست باشد اما اعضای مختلف از Trumpy رسانه ها به طور مستمر حاکی از آن اریک مغلوب ساختن پیشی جستن رفت تا آنجا که به آن می گویند.

در ماه فوریه زمانی که coronavirus هنوز هم مواج عمدتا در ووهان رئیس جمهور پرسیدم رتبه های پایین خبر جعلی MSDNC (Comcast) & @سی ان ان انجام می دهند همه چیز ممکن است به Coronavirus نگاه به عنوان بد به عنوان امکان پذیر است از جمله وحشت بازارهای اگر ممکن است."هواداران خود را به توافق رسیدند. راش Limbaugh گفت: مخاطبان خود را در فوریه 24, "مردمی این coronavirus چیزی که من می خواهم به سعی کنید برای قرار دادن در این دیدگاه برای شما. به نظر می رسد مانند coronavirus است که weaponized به عنوان یکی دیگر از عنصر برای پایین آوردن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن."

حتی رئیس جمهور جدید مطبوعات دروغگو منظورم در فوریه. 28 رفت و رئيس جمهور در تبلیغات شبکه ها و گفت: "چه بد است برای آمریکا خوب است برای دموکرات ها آن را باور نکردنی است که آنها فکر می کنم این راه است. آنها ریشه در برابر بازار سهام است. آنها ریشه این [coronavirus] را نگه دارید. آنها یک مجنون رویای مصرف پایین جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. مهم نیست که چگونه بسیاری از آمریکایی ها آنها را نابود منظور به دست آوردن وجود دارد."

تفکر ساده بود البته خیلی خود شیفته. مغلوب ساختن پیشی جستن humpers امیدوار است که آنها می توانند چشم پوشی از ویروس و این امر از بین برود. آنها دیوانه بودند که "دموکرات" بود که ساخت چنین یک معامله بزرگ از آن.

"بله تهمت رسانه های مجتمع صنعتی شد بیشتر در رابطه با این بیماری همه گیر را تحت تاثیر قرار مغلوب ساختن پیشی جستن از توقف و یا کنترل آن است."

من فکر کردم یک بار coronavirus رو به امریکا مغلوب ساختن پیشی جستن رسانه ها می خواهم آن را به طور جدی و درمان آن را مانند یک ملی بحران بهداشت عمومی و نه یک فرصت برای خود libs.

البته من اشتباه بود. در اواخر آوریل مغلوب ساختن پیشی جستن به رویترز گفت که "او معتقد است که چین را از دست داده و coronavirus اثبات شده است که پکن انجام خواهد داد هر آنچه را که می توانید به او را به از دست دادن خود را از حضور در انتخابات مجدد در ماه نوامبر است." و hoseini, تام پنبه و پول عسل تمام شناور که coronavirus-بود-شده-در-یک-آزمایشگاه توطئه است. دابز رفت تا آنجا که گفت: "من شخصا اعتقاد دارم که آن را کاملا ممکن است که [چین] مهندسی ووهان ویروس." بله تهمت رسانه های مجتمع صنعتی شد بیشتر در رابطه با این بیماری همه گیر را تحت تاثیر قرار مغلوب ساختن پیشی جستن از توقف و یا کنترل آن است.

در واقع به عنوان Trumpy راه تهمت و رسانه ها تصمیم گرفت از آن محدودیت و مستند است که صدمه زدن به تهمت و نه coronavirus. نیست این مستندات برای جلوگیری از ویروس ؟ مهم نبود. پس همه چیز در Trumpworld در مورد تهمت, بدیهی است که این محدودیت در محل قرار داده شد برای صدمه زدن به اقتصاد و در نتیجه مغلوب ساختن پیشی جستن.

البته شواهد پشتیبانی نمی کند Trumpy رسانه تئوری است که این مستندات که به اقتصاد صدمه دیده بیش از این ویروس انجام داد. گرجستان لغو محدودیت های اعمال شده تقریبا بلافاصله و دیدم هیچ سود مالی. یک هفته پیش سیاسی گزارش داد که "بارگیری در این هفته برنامه های کاربردی برای مزایای بیکاری باقی مانده اند آنقدر بالا است که گرجستان در حال حاضر آگهی کشور از نظر تعداد نیروی کار خود را برای استفاده از کمک های بیکاری" به رغم عدم وجود خود را از اقامت در خانه محدودیت. دلیل این است که این ویروس در واقع صدمه زدن به اقتصاد و نه محدودیت.

کشورهایی مانند نیوزیلند, استرالیا, کره جنوبی, و در حال حاضر ژاپن را متوقف کرده اند این ویروس با commonsense اقدامات, اقدامات که Trumpworld بداند به "دموکرات" تلاش برای خراب کردن مغلوب ساختن پیشی جستن—چیزهایی مانند ماسک که رئیس جمهور حاضر به عکس در. Trumpworld به مدت طولانی در نظر گرفته شود علم به توهین به Trumpism چون به Trumpists مغلوب ساختن پیشی جستن همه چیز است و اگر شما را پشتیبانی نمی کند مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس شما در برابر او.

یکی از معدود چیزهای خوب در مورد رئیس جمهور بزرگ بالغ فرزندان این است که آنها همیشه می گویند آرام بخش, با صدای بلند, on May 16, اریک (ساده پسر) بود که دقیقا گفتن جانین Pirro با نام مستعار قاضی جعبه ناله "و آنها فکر می کنم آنها در حال گرفتن دور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بزرگترین ابزار است که قادر به رفتن به یک عرصه و پر کردن آن با 50000 نفر در هر زمان مناسب است ؟ به طوری که آنها خواهد شد و شما را تماشا. آنها را شیر آن هر روز در حال حاضر و نوامبر 3, و حدس بزنید چه ؟ پس از نوامبر 3, coronavirus را به طرزی جادویی همه ناگهانی از بین برود و ناپدید می شوند و هر کس قادر خواهد بود برای بازگشایی شده است."

"یکی از معدود چیزهای خوب در مورد رئیس جمهور بزرگ بالغ فرزندان این است که آنها همیشه می گویند آرام بخش با صدای بلند."

اگر تنها که واقعی بودند! اگر تنها دموکرات ها کنترل coronavirus. چرا که در صورتی که آمریکا دست زدن به این شده اند که بسیار نزدیک به گفتن نیوزیلند و ما می خواهم که تا به حال شاید 30,000 یا پس از مرگ به جای 100,000 و بالا رفتن و ما می شود شروع به خزیدن ما راه خروج از این گریم سوراخ مورد حق در حال حاضر هیچ کس نمی خواهد تا کنون ایستاده اند در کاخ سفید تریبون و توصیه می شود تزریق Clorox.

طنز این است که وجود یک فرد که می تواند از لحاظ تئوری کنترل coronavirus و اریک او می داند. در واقع او اریک پدر رئیس Donald J تهمت که می تواند نهاد در سراسر کشور مستند و تست و ردیابی استراتژی است. اگر او تا به حال انجام داده است که در ژانویه و فوریه که دیگر علم-y رهبران جهان در حال انجام آن ما می تواند بازگشت به کار به جای انتظار در وحشت برای موج دوم به ضربه. اما پس از آن تست و ردیابی شامل علم و وجود دارد هیچ جایی برای علم در Trumpworld. تنها وجود دارد اتاق را برای انبه با طعم خدا-پادشاه تلویزیون واقعیت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن