Chrissy Teigen طول می کشد 'استراحت' پس از آلیسون روم حمله می کند حساب توییتر خصوصی

ذرات غذا منتقد آلیسون روم وحشیانه انتقاد از Chrissy Teigen و استراتژی های کسب و کار موجب نفرت حملات از کاربران

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

ذرات غذا منتقد آلیسون روم وحشیانه انتقاد از Chrissy Teigen و استراتژی های کسب و کار موجب نفرت حملات از کاربران رسانه های اجتماعی در Teigen کودکان باعث Teigen روز یکشنبه اعلام کرد که او "یک استراحت کوچک."

"من واقعا نفرت چه این درام باعث شده است که این هفته" Teigen نوشت در توییتر ارسال. "تماس بچه ها من ظرف پتری نوزادان و یا ساخت تا پرواز آشکار با نام من بر روی آنها به "اپستاین جزیره' به توجیه شخص دیگری را تحقیر با من به نظر می رسد ناخالص به من تا من میخوام یک استراحت کوچک" او ادامه داد.

Teigen نشان داد در سال 2018 که او باردار شد و با او دو فرزند لونا و مایل در همان زمان از طریق لقاح مصنوعی. "آنها های کوچک همان ظرف پتری با هم. آن دیوانه" Teigen گفت: مردم مجله در آن زمان است. او افزود که "این امر می تواند بسیار جذاب" برای باردار شدن به طور طبیعی است که او گفته است "هرگز اتفاق افتاده است" ،

Teigen است که به خواننده John Legend و ایجاد یک پخت و پز امپراتوری که سهام به نام او در کتاب هوسهمچنین ذکر یک "ناخالص" توهین به کارگردانی او در اشاره به "اپستاین جزیره" بود که سرمایه گذار و میلیاردر و محکوم مجرم جنسی جفری اپستاین خصوصی در جزیره کارائیب.

"این چیزی است که همیشه اتفاق می افتد" Teigen ادامه داد. "اولین روز یک تن از پشتیبانی و سپس بعد از 1 میلیون دلایل که چرا شما سزاوار این است. آن را هرگز شکست مواجه شد."

Teigen مشخص نیست که او چه به معنای گرفتن یک استراحت و یا آنچه در آن امر.

اما مدت کوتاهی پس از این توییت منتشر شد او حساب توییتر خود را خصوصی. نبود اولین بار, افراد مشهور, شخصیت های قفل شده خود را به حساب. "من فقط احساس می کنم مثل من جذب بد گه 24/7," Teigen توییتی به پیروان خود در سال 2016. "من بدن و ذهن نمی تواند مسئولیت رسیدگی به آن را ندارد."

او دوباره آن را یک سال بعد پس از یک کاربر توییتر به اشتراک گذاشته یک تئوری توطئه این ادعا که Teigen و شوهر او در ارتباط بودند به پدوفیلیا حلقه. "من خیلی آشفته در اینجا" Teigen گفت در توییتر در زمان.

روم یک منتقد غذا برای نیویورک تایمز و نویسنده هیچ چیز فانتزی , کتاب آشپزی, تحریک توییتر داد و بیداد, در روز جمعه بعد از مصاحبه اخیر خود با مصرف کنندگان جدید ویروسی رفت. پخت و پز maven مواجه واکنش پس از او در زمان مصاحبه به عنوان یک فرصت برای عموم ضربه تند وشدید زدن در خانه سازماندهی متخصص ماری کوندو و انتقاد Teigen را هوس وب سایت به عنوان یک "محتوا مزرعه" که "horrifies" او.

"مانند آنچه Chrissy Teigen انجام داده است تا دیوانه به من گفت:" روم, 34, در مصاحبه. "او تا به حال موفق cookbook. و سپس آن را مانند: رونق خط در هدف. رونق در حال حاضر او دارای یک Instagram صفحه ای که دارای بیش از یک میلیون و پیروان آن را فقط مانند, مردم در حال اجرا یک محتوای مزرعه برای او. که horrifies من و این چیزی است که من همیشه می خواهم به انجام است. من نمی آرزوی آن است. اما مانند که از خنده در حال حاضر ؟ چرا که او یک تن از (expletive) پول است."

"من می خواستم چیزی برای خودم. من می خواستم چیزی جان نمی خرید من می خواستم چیزی را که آرام از من ساخته شده من و دیگران, خوشحال, خیلی"

Teigen در پاسخ به روم کلمات در توییتر گفت: "این یک بد شانسی و به من ضربه سخت" و اضافه کرد "من شروع به هوس چون من می خواستم چیزی برای خودم. من می خواستم چیزی جان نمی خرید من می خواستم چیزی را که آرام از من ساخته شده من و دیگران خوشحال بیش از حد. هوس نیست 'ماشین' یا 'پرورشی محتوا'—آن را به من و 2 سایر زنان است."

روم در ابتدا دو برابر کردن بر نظرات او در این مصاحبه unapologetically گفت که "زمانی که زنان گردن کلفت زنان دیگر برای صادق بودن در مورد پول و چه مقدار از آنها انجام و یا انجام نمی دهند, خوب, که amore."

روم بعد به دنبال "روشن" آنچه که او گفت: "این من نیستم که برای هر کسی که موفق به خصوص زنان است." او در نهایت با صدور یک عذرخواهی به Teigen, تماس نظرات خود را "سبک" و "بی دقتی."

در یک بیانیه گیلاس Bombe مجله که جشن زنان در صنایع غذایی گفت: "زنان در تماس با دیگر زنان فروش ناشران و سگ خود را سخت به دست آورده دستاوردهای قابل قبول نیست. زنان سفید تماس زنان از رنگ فروش ناشران و سگ خود را سخت به دست آورده دستاوردهای قابل قبول نیست."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب