چگونه به درستی مراقبت از لباس های خود را با توجه به خشکشویی برچسب — و محصولات آن را انجام دهد حق

آیا شما تا به حال در واقع نگاه دستورالعمل مراقبت از لباس خود را علاوه بر "فقط خشک" متن ؟ Hunkered زیر استریل و

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

آیا شما تا به حال در واقع نگاه دستورالعمل مراقبت از لباس خود را علاوه بر "فقط خشک" متن ؟ Hunkered زیر استریل و گاهی اوقات بیش از حد پیچیده متن دستورالعمل مجموعه ای از هیروگلیف-مانند نمادها که به تصویر کشیدن فقط چگونه شما قرار است به مراقبت از خود را از لباس. این نمادها به شما بگویم به شستن (یا نیست) و خشک (یا نیست) و آهن (یا نیست) و سفید (یا نیست). ما در زمان به ویکیپدیا و در اینجا به شما می دهد سریع و کثیف نگاه چه هر نماد به معنی و محصولات شما ممکن است نیاز به حفظ لباس خود را به درستی به جای فقط حول آن به شستشو و امید برای بهترین.

شستشو

مجموعه ای از 5 مش کیسه لباس های شسته شده

وقتی که می آید به شستن لباس خود را و آن را نه فقط جدا کردن چراغ ها و لباس های تیره است. شما باید به فکر کردن در مورد وزن اقلام و آنچه شما می خواهید برای قرار دادن با هم. هنگام شستن delicates شما می خواهید را به مطمئن شوید که آنها همه با هم در یک کیسه جداگانه که به آنها آسیب می رساند. حتی اگر شما در پایین ترین تنظیمات ماشین لباسشویی خود را نگه داشتن تسمه underthings با هم در یک محل کمک خواهد کرد که نگه داشتن آنها را از گرفتن سوراخ پاره شده به آنها توسط زیپ یا دکمه از دیگر قطعات از لباس به عنوان آنها تحریک درام.

خشک کردن

پشم خشک کن توپ های هوشمند گوسفند

جست و خیز کردن خشک کردن شایع ترین و قابل قبول است تنها اگر شما نگاه کنید به مربع و دایره نماد بالا. شما می توانید خود را تسریع زمان خشک شدن به طور طبیعی با اضافه کردن پشم خشک کن توپ به روال خود را. آنها طبیعی و قابل استفاده مجدد بنابراین شما نمی gunking تا سیستم با هر یک-استفاده از ورق کن.

صفحه اصلی-آن بامبو قفسه برای خشک کردن لباس

وقتی که می آید به "طبیعی" و یا خشک شدن چیز تبدیل به یک کمی کمتر از بتن. خط خشک کردن است که معمولا محبوب ترین اما پس از خشک کردن ، ترکیب این دو با یک برابر دور قفسه برای خشک کردن. استفاده از بالا برای قطعات که نیاز به خشک در حالی که تخت و میله های زیر برای خط خشک است.

سفید

چارلی صابون غیر کلر سفید کننده اکسیژن

وجود دارد بسیاری از موارد که در آن شما می خواهید برای سفید چیزی, اما شما نمی توانید با استفاده از آب ژاول کلر به آن را انجام دهد (نگاه کنید به راه مثلث بالا). که در آن یک غیر کلر سفید کننده در می آید. آنها در بسیاری از اشکال از کریستال به مایعات به پودر کنسانتره و مانند این گزینه است.

این لباس شوی زن سفید پوستان مواد شوینده

اگر شما نگاه کنید به عبور از مثلث در یک لباس سفید انتخاب کردن برای یک سفید-خاص مواد شوینده به جای سفید کننده. این گزینه از لباس شوی زن است که غیر سمی و حساسیت زا باشد. این مخلوط گیاهی آنیونی و nonionic surfactants (اساسا صابون) لکه-مبارزه و تمیز کردن آنزیم ها (پروتئاز, آميلاز سلولاز, لیپاز) مواد معدنی مشتق از تمیز کردن بدن (بوراکس, گلوکونات سدیم و کلرید کلسیم) اسانس و عطر.

اتو

Rowenta DW5080 1700 وات میکرو اتو بخار

اگر یک چیز وجود دارد به سرمایه گذاری در وقتی که می آید به لباس های شسته شده آن را خوب آهن است. این یکی 400+ سوراخ برای حتی بیشتر توزیع بخار و یک ترموستات دستگیره برای حفظ ایده آل گرما و بخار به صورت خاص آموزش نوشته شده در جامه خود را برچسب.

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از macy's, خارج شده, Nordstrom Rack, و بیشتر. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن