II-VI گنجانیده شده بالا برنده های خارجی ارائه دهنده 2019 جایزه از شجاع TMS

II-VI گنجانیده شده (Nasdaq: IIVI) پیشرو در ارائه دهنده لیزری با قدرت بالا راه حل های پیشرفته برای پردازش مواد

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

II-VI گنجانیده شده (Nasdaq: IIVI) پیشرو در ارائه دهنده لیزری با قدرت بالا راه حل های پیشرفته برای پردازش مواد اعلام کرده است که موفق به کسب برترین های خارجی ارائه دهنده 2019 جایزه از شجاع TMS.

شجاع TMS عملا ارائه II-VI با جایزه در به رسمیت شناختن II-VI قوی عملکرد به عنوان یک ارزش تامین کننده از راه دور لیزر جوش سر.

"II-VI است و مستحق شجاع TMS 'Top دهنده های خارجی به خبرنگاران گفت:" ایان صلیب, مهندس ارشد, پیوستن شجاع TMS. "در تمام مناطق II-VI ملاقات و یا بیش از انتظارات ما است. محصول خود را با کیفیت بسیار عالی است آنها واکنش نشان می دهند به مسائل بسیار به سرعت و پشتیبانی همواره پاسخگوی نیازهای ما. II-VI است که قطعا یک تامین کننده ما را با کار در آینده و توصیه به دیگران است."

"این بسیار هیجان انگیز برای کار با شجاع TMS کامل-سرویس صنعت 4.0 سیستم جامع با یک بازار بزرگ و رسیدن به یک رهبر در ارائه هوشمند راه حل های اتوماسیون," دکتر گفت: Karlheinz Gulden معاون ارشد رئیس جمهور دستگاه های لیزر و سیستم های واحد کسب و کار. "II-VI را RLSK ارائه نهایی تطبیق پذیری آن را بخشی ضروری از شجاع TMS را حل toolkit برای طیف گسترده ای از وظایف در هر دو معمولی و خودرو الکتریکی ساخت."

جدید و پیشرفته بهره برداری از RLSK پردازش لیزری سر می توان نشان داد در هر یک از II-VI جهانی برنامه آزمایشگاه های سفارشی که در آن فرایند را می توان توسعه یافته به نیاز مشتری. این RLSK در دسترس است با اختیاری درز ردیابی و کنترل فرایند امکانات. لیزر پردازش سران پشتیبانی شده توسط II-VI محبوب RLSK Studio مجموعه نرم افزار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب