داخل تهمت و لوئیس فرخ روابط به ساینتولوژی

On ژوئیه 6 مغلوب ساختن پیشی جستن دولت منتشر شد اطلاعات فدرال آشکار است که "کوچک" کسب و کار اهدا شد چک Protecti

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

On ژوئیه 6 مغلوب ساختن پیشی جستن دولت منتشر شد اطلاعات فدرال آشکار است که "کوچک" کسب و کار اهدا شد چک Protection Program (PPP) وام به دلیل COVID-19 shutdown. در علاوه بر این به کوشنر خانواده مغلوب ساختن پیشی جستن جمع آوری کمک های مالی pal جو فارل و Kanye West به نام ایستاده بود در میان دریافت کنندگان: کلیسای ساینتولوژی.

مشهور وسواس کلیسا—که ادعا که بین کهکشانی ارباب به نام Xenu آورده میلیاردها بیگانگان به زمین 75 میلیون سال پیش مرتب آنها را در قاعده آتشفشان منفجر آنها را با هیدروژن بمب و خود را بازمانده روح امد و شد زیاد نژاد بشر—دریافت سه وام تا $350,000 برای هر یک از سایت های خود در نیویورک و فلوریدا و واشنگتن, حمایت از آنچه در آن ادعا می کند که در مجموع 137 کارکنان.

این یک کنجکاو تصمیم مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعطای صدها هزار دلار به یک رسوایی-گرفتار سازمان است که با توجه به آن مالیات معاف, وضعیت, به گزارش انباشته بیش از 1 میلیارد دلار در دارایی های (بیشتر در املاک و مستغلات منابع).

و این یک تصمیم گیری است که خشم سابق Scientologists-تبدیل-خبرچین, Leah Remini و مایک Rinder.

"این دیوانه" می گوید Remini. "مایک و من سعی کردم به دیدار چند بار با IRS و IRS می داند آنچه را که آنها انجام داده ایم. آنها شناخته شده است که آنها پاک راه را برای ساینتولوژی به اختلاس پول خود را. آن را مانند یک کسب و کار برای سود. و این فقط می گوید که!"

Remini سابق عالی رتبه Scientologist که غرق شد 5 میلیون دلار به کلیسا و Rinder آن سابق سخنگو/ارشد اجرایی هستند—همراه با روزنامه نگار تونی Ortega—برتر منابع برای افشای نقض حقوق بشر در داخل کم حرف دین است. پس از سه فصل خود را امی و برنده A&E سریال Leah Remini: ساینتولوژی و پساواز یا موسیقی دو نفری راه اندازی کرده است جدید, پادکست, ساینتولوژی: نمایشگاه بازیکه بر کلیسا "بازی منصفانه" دکترین جایی که رهبر دیوید Miscavige ارتش از همراهی دستیارش گزارش به انجام همه چیز را در قدرت خود را برای ارعاب دشمنان خود را به سکوت. (کلیسای ساینتولوژی نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.)

پس به عنوان Remini و Rinder بارها و بارها ادعا ساینتولوژی بیشتر عمل از طریق یک سری از داوطلبان آنها در اشتباه هستید چرا در مورد کلیسا خواهد نیاز به جزوه های دولت برای جبران کارکنان پرداخت می شود.

"PPP وام شد در مورد تضمین این که مردم نمی از دست دادن شغل خود و ساینتولوژی هنگام مواجهه در مورد این واقعیت است که آنها نمی پرداخت حداقل دستمزد و یا هر چیزی که می گویند این افراد داوطلب هستند!" ارائه می دهد Rinder. "اعضای هیات ساینتولوژی سازمان ', داوطلبان,' آنها کارمندان و آنها در حال گرفتن وام به طوری که مردم نمی از دست دادن شغل خود را؟"

"و شادی ویلا دارای نفوذ مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. من نمی دانم چگونه این همچنان یک چیز است. باید آن را جنایتکار است."

PPP وام علامت گذاری به عنوان آخرین کنجکاو کراوات بین تهمت و ساینتولوژی.

با توجه به 2015 بررسی توسط تفنگ سیگار کشیدن که تجزیه و تحلیل و انتشار بخشهایی از—مالیات-بازگشت براده از Donald J. Trump بنیاد خیریه بین سال های 1990 و 2014, مغلوب ساختن پیشی جستن خیریه arm ساخته شده تنها یک کمک مالی به سپتامبر. 11-مربوط به علت در پی فاجعه: $1000 به نیویورک نجات کارگران سم زدایی پروژه. که برنامه آغاز شده توسط کلیسای ساینتولوژی و تام کروز به دنبال التیام اولین پاسخ دهندگان با دود آسیب دیده ریه ها از طریق "تصفیه مختصر و مفید," پزشکی اثبات نشده روش سم زدایی است که شامل پمپاژ بدن کامل از ویتامین ها انجام زیاد ورزش و صرف ساعت های بسیاری از یک روز در یک سونا. دانشمندان و متخصصان سلامت باید نام آن را "خطرناک است." (مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.)

"و شادی ویلا دارای نفوذ مغلوب ساختن پیشی جستن دولت" می افزاید: Remini با اشاره به Scientologist pitchwoman/خواننده که در خدمت در مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاباتی هیئت مشاوران. "من نمی دانم چگونه این همچنان یک چیز است. باید آن را جنایتکار است."

ساینتولوژی دسترس وجود دارد متوقف نمی شود. کلیسا نیز عمیقا متصل به لوئیس فرخ و ملت از اسلام است. از سال 2010 ملت اسلام ترویج شده است که "منافع" از Dianetics هسته مجموعه ای از اصول تدریس ساینتولوژی بنیانگذار L. Ron Hubbard.

"من در بر داشت این ابزار که من می دانم که می تواند به ما کمک کند. و من خدا را شکر برای آقای L. Ron Hubbard," فرخ اعلام کرد و در طول خطبه در شیکاگو در تاریخ 1 ژوئیه 2012. "و من خدا را شکر خود را برای تحقیق و آموزش است."

همچنین این موضوع از تونی محمد, West Coast منطقه ای وزیر کشور اسلام است که چهره است گچ بری در سراسر ساینتولوژی سایت. او همچنین گیرنده IAS آزادی مدال کلیسا پرطرفدار ترین جایزه برای گسترش آموزه های خود.

"این چنین زشت ازدواج مصلحتی بین این دو و در نهایت در پایان یک طلاق, چرا که هر دو این سازمان ها بر این باورند که آنها تنها پاسخ درست" توضیح می دهد که Rinder. "ساینتولوژی از طریق دیوید Miscavige انجام داده عظیم همه چیز به تلاش برای درگیر شدن و درگیر کردن ملت از اسلام در ساینتولوژی. آنها باید یارانه خود را دخالت داده و بالاترین ساینتولوژی جوایز تونی محمد West Coast رهبر ملت از اسلام است. آنها ملت ها از اسلام مردم, نشان دادن به حوادث اقدام به عنوان امنیت مردم; و برعکس فرخ است که موعظه خود را از منبر در مورد 'مرد بزرگ' L. Ron Hubbard که می آیند برای نجات مرد سیاه و سفید. آن را کاملا دیوانه است."

و وقتی که می آید به محمد مشارکت با ساینتولوژی تعداد کمی از مردم ممکن است بدانید که بیش از Remini—چه کسی می گوید او به عنوان محمد هندلر از انواع.

"زمانی که من معرفی شد به تونی محمد مشهور در مرکز او در یک بسیار دشوار نقطه. او انجام نمی دهد و از نظر مالی. او نبود پول و در عین حال او مشغول به کار بود برای فرخ به عنوان ملت از اسلام, West Coast, نماینده," او می گوید. "ستاره مرکز خواسته من به دوستان او و تلقین او را به ساینتولوژی و این که دقیقا چه اتفاقی افتاده است. پس او نمی تواند حتی پرداخت اجاره خود را, من به پایان رسید تا حمایت او را برای اولین بار دوره های مقدماتی. ستاره مرکز از من خواست برای انجام این کار. و او هرگز به من پرداخت می شود برگشت و به من مسدود شده در توییتر."

"به نظر من خودم یک دوست به تونی و خانواده اش هنوز من دریافت تهدیدات [از فرخ گفتار]," Remini همچنان ادامه دارد. "و شما دریافت 10 درصد کمیسیون هر زمان شما کسی را به انجام یک ساینتولوژی خدمات و شما به نام 'کارکنان' هنگامی که شما شروع به ترویج ساینتولوژی دوره—, همان چیزی است که آنها انجام داده ایم. بنابراین من فکر می کنم وجود دارد همچنین یک سود مالی به ملت اسلام گفتن پیروان خود را به مطالعه ساینتولوژی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن