بازی الهام برگزارکنندگان: 'ویژه بار نیاز به ویژه رویکردهای'

هنگامی که جهانی بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور به لغو این سال واندا الماس نهایی لیگ برگزارکنندگان زوریخ را W

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

هنگامی که جهانی بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور به لغو این سال واندا الماس نهایی لیگ برگزارکنندگان زوریخ را Weltklasse جلسه تصمیم گرفت که Covid-19 نمی خواهد به طور کامل پاک کردن رقابت خود را از اروپا تابستان تقویم. با محدودیت های مسافرتی به احتمال زیاد به نگه داشتن ورزشکاران از خود رویداد زوریخ تصمیم گرفت برای رفتن به ورزشکاران است. این بازی الهام تنظیم برای 9 جولای که به همراه 30 در کلاس جهانی رقابت ورزشکاران در هشت رشته در سراسر هفت سالن.

"بار خاص نیاز به ویژه روش و این چیزی است که ما اختراع" نشست همکاری مدیر Andreas Hediger گفت.

این رویکرد را به صورت یک مجموعه منحصر به فرد از چالش ها و ملاقات اول-از-خود-نوع مجموعه ای از راه حل های.

نگاهی به زنان 150متر برای مثال در یکی از خیمه حوادث است که خواهد شد از ویژگی های المپیک افسانه آلیسون فلیکس المپیک 400m قهرمان Shaunae میلر-Uibo و سوئیس ستاره Mujinga Kambundji تربیع در یک مقطع قاره سه راه نبرد. فلیکس خواهد شد رقابت در گردو کالیفرنیا در نزدیکی لس آنجلس; Miller-Uibo در برادنتون فلوریدا در نزدیکی تامپا در مورد 4000km به شرق و Kambundji در زوریخ را Letzigrund ورزشگاه دیگری 8000km و شش ساعت در مناطق دور.

آنها خواهید بود با یک سیستم نرم افزار ساخته شده در اطراف شروع به اسلحه خواهد بود که هماهنگ و اداره مرکزی از زوریخ. این بدان معناست که مسابقه شروع خواهد شد در همان زمان جهانی در سه سالن - برای اولین بار در دو و میدانی. تاخیر اندکی زمان لازم است به منظور ایجاد دقیق سه گانه روی صفحه نمایش است که پخش خواهد شد را به بینندگان است. پخش تصمیم گرفت در دو دقیقه تاخیر به اطمینان حاصل شود که همه چیز می آید درست است.

در حالی که رسما لقب به عنوان یک رویداد نمایشگاه در واندا لیگ الماس تور Hediger گفت که همه چیز خواهد شد در محل برای اطمینان حاصل شود که تمام اجراهای ratifiable: از غلط شروع و پایان عکس تجهیزات به باد سنج.

با ورزشکاران رفتن سر به سر در سالن های مختلف در قاره های مجزا با شرایط و تاثیر شرایط به طور طبیعی متفاوت است. "ما باید قبول کند که" Hediger گفت.

در حالی که رقبا در مسیر حوادث خواهد شد در حال اجرا انفرادی - زمان محاکمه در اثر - شرکت کنندگان در پرش سه گانه و مردان و زنان با نیزه قادر خواهد بود به تماشای رقابت گشوده است.

Weltklasse زوریخ الهام بخش بازی - چگونه کار می کند

مکانهای همچنین اجازه خواهد داد که تماشاگران در راستای اجتماعی محلی فاصله محدودیت.

"ما مطمئن ساخته شده است که ما باید برخی از افراد همراه (زمینه رویداد) باند فرودگاه به برخی ریتمیک کف زدن در طول رویکرد و تشویق پس از جهش" Hediger گفت. "فقط به برخی از زنده تعامل برای ورزشکاران است.

"اما از آن خواهد شد یک چالش برای ورزشکاران است. در حال اجرا, از خود راضی غیر معمول خواهد بود."

این رشته ساخته شد در اطراف ورزشکاران این سازمان امیدوار به ویژگی های از جمله جهان 200 متر قهرمان نوح Lyles, 400 متر با مانع قهرمان جهان و دارنده رکورد جهانی Dalilah محمد المپیک 110 متر با مانع قهرمان Omar McLeod جهان و المپیک قهرمان پرش سه گام کریستین تیلور و کاترینا Stefanidi های حاکم المپیک پرش با نیزه قهرمان.

غیر معمول و یا غیر سنت فاصله در برنامه - مردان 100y داش زنان 150 متر با حداکثر سرعت دویدن و زنان 300m موانع - در امتداد خطوط از یک فصل بازکن Hediger گفت: "یک ضربه رویداد بنابراین ورزشکاران نمی خواهد نیاز به هر گونه فشارهای غیر ضروری.

چک نیز تضمین شده با دلار$ 10,000 رفتن به برنده 6000 دلار برای مقام دوم و 4000 $برای سوم. برگزارکنندگان اختصاص داده شده $200,000 برای خود ورزشکار بودجه.

در پخش طرف میزبان, پخش SRG SSR خواهد شد که 20 دوربین پوشش رقابت - معمولی تر نسخه از Weltklasses نیاز به 26 تا 28 - و در کل نیاز به حدود 60 نفر را در جهان پخش کنید. در مدیریت طرف حدود 20 نفر در حال آوردن این جلسه با هم Hediger گفت: در بالای 180 و یا کار بر روی مسابقات کنار معمول ستون فقرات هر موفق دو و میدانی نشست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب